Oscar Wilde

:lol: παραπονιάάάάρη!Βασικά είπα ότι το πήρα αλλά όχι και ότι το διάβασα :stuck_out_tongue:
Το είχα ξεκινήσει τότε, αλλά το παράτησα για καμιά βδομάδα γιατί με είιχε ψιλοκουράσει και μετά λέω δε μπιπ-ιέται…οπότε κάποια στιγμή πρέπει να το διαβάσω από την αρχή. :-s Πάντως αν θυμάμαι καλά,είναι πολύ παράξενα γραμμένο,σε μορφή επιστολής προς κάποιον και όλο μιλάει μιλάει μιλάει.Ωραία,έχω μπόλικο πράγμα να διαβάσω το φετινό καλοκαίρι,μιας και που θα μείνω στην υπέροχη,εξωτική Αθήνα 8)

[SPOILER]ορίστε,βγήκε η παραγραφούλα και για σένα :p[/SPOILER]

Έχωσες μέσα και εξωτικές Αθήνες και σχόλια για το καλοκαίρι, βγήκε η παράγραφος. Μεγάλη τιμή, αισθάνομαι άλλος άνθρωπος.

Ωστέ Αθήνα μένεις… Μάαααλιστα, μάλιστα, μπορούμε να κανονίσουμε καμιά συνάντηση καμιά μέρα να ανταλλάξουμε βιβλία αν θες, να γνωριστούμε. (πέσιμο και έτσι, και μάλιστα ηλίθιο :P)

[B]Ps[/B], το De Profundis ανακάλυψα πρόσφατα οτι το έχω κι εγώ σε βιβλίο-μινιατούρα! Απο κείνα που χωράνε στην τσέπη σου. Προσφέρεται για διάβασμα σε καμιά εξόρμηση δλδ, και μάλλον θα το κάνω να λέω οτι έχω διαβάσει και τίποτα άλλο πέρα απο το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι…

κι εμενα τσεπης ειναι και εχει και τελειο σκληρο εξωφυλλο,μοιαζει με καμια καινη διαθηκη.Μαυρο χρυσοπικηλτο :smiley: ουοουυουυ

goystaro ki ego,mesa na poyme8)8)

Quotes:

Anyone who lives within their means suffers from a lack of imagination.

I always like to know everything about my new friends, and nothing about my old ones.

I am not young enough to know everything.

&

The old believe everything, the middle-aged suspect everything, and the young know everything.

Morality, like art, means drawing a line someplace.

[B]Illusion is the first of all pleasures.[/B]

One should always play fairly when one has the winning cards.

The aim of life is self-development. To realize one’s nature perfectly - that is what each of us is here for.

We live in an age when unnecessary things are our only necessities.

[B]The true mystery of the world is the visible, not the invisible.
[/B]
Wisdom comes with winters.

Why was I born with such contemporaries?

Most people are other people. Their thoughts are someone else’s opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation.

[B]Experience is the name everyone gives to their mistakes.[/B]

[B]We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.[/B]

What is a cynic? A man who knows the price of everything and the value of nothing.

Only the shallow know themselves.

[B]The truth is rarely pure and never simple.[/B]

The reason we all like to think so well of others is that we are all afraid for ourselves. The basis of optimism is sheer terror.

Women love us for our defects. If we have enough of them, they will forgive us everything, even our intellects.

[B]There is no such thing as a moral or an immoral book. Books are well written or badly written.[/B]

[B]Anybody can sympathise with the sufferings of a friend, but it requires a very fine nature to sympathise with a friend’s success.[/B]

True friends stab you in the front.

Πόσο μπροστά όμως. Θα μπορούσα να πιάσω μία-μία τις πάνω φράσεις (επιλεκτικές ανάμεσα σε πολλά που έχει πει) και να τις σχολιάζω, αλλά οκ, νομίζω από μόνες τους αρκούν.

να ξερες πόσο με τρώει το χέρι να σχολιάσω 2-3 απο αυτές…

Και δε το κάνεις! Μεταξύ μας θα μείνει. :stuck_out_tongue:

χαχα. ναι…
*και μια οφ τοπικ ερώτηση… κανένα γνωστό quote για τα quotes δεν υπάρχει?(δεν το λεω σαν αστειο)

:? :? :? :?