Oscars 2016

Καλύτερη Ταινία

Το Μεγάλο Σορτάρισμα
Η Γέφυρα των Κατασκόπων
Brooklyn
Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής
The Martian
The Revenant
Room
Spotlight

Καλύτερη Σκηνοθεσία

Αλεχάντρο Ινιαρίτου (The Revenant)
Τομ ΜακΚάρθι (Spotlight)
Ανταμ ΜακΚέι (Το Μεγάλο Σορτάρισμα)
Tζορτζ Μίλερ (Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής)
Λένι Αμπράχαμσον (Room)

Α΄Ανδρικού Ρόλου

Λεονάρντο Ντι Κάπριο (The Revenant)
Έντι Ρεντμέιν (The Danish Girl)
Μπράιαν Κράνστον (Trumbo)
Μάικλ Φασμπέντερ (Στιβ Τζομπς)
Ματ Ντέιμον (The Martian)

Α? Γυναικείου Ρόλου

Μπρι Λάρσον (Room)
Κέιτ Μπλάνσετ (Carol)
Σέρσε Ρόναν (Brooklyn)
Τζένιφερ Λόρενς (Joy)
Σάρλοτ Ράμπλινγκ (45 Χρόνια)

Πρωτότυπου Σεναρίου

Η Γέφυρα των Κατασκόπων
Ex Machina
Τα Μυαλά Που Κουβαλάς
Spotlight
Straight Outta Compton

Διασκευασμένου Σεναρίου

Brooklyn
Το Μεγάλο Σορτάρισμα
Carol
The Martian
Room

Β? Ανδρικού Ρόλου

Σιλβέστερ Σταλόνε (Creed)
Κρίστιαν Μπέιλ (The Big Short)
Μαρκ Ράφαλο (Spotlight)
Μαρκ Ράιλανς (Η Γέφυρα των Κατασκόπων)
Τομ Χάρντι (Η Επιστροφή)

Β? Γυναικείου Ρόλου

Κέιτ Ουίνσλετ (Steve Jobs)
Τζένιφερ Τζέισον Λι (Οι Μισητοί Οκτώ)
Αλίσια Βικάντερ (The Danish Girl)
Ρούνι Μάρα (Carol)
Ρέιτσελ Μακ Άνταμς (Spotlight)

Μουσικής

Η Γέφυρα των Κατασκόπων (Τόμας Νιούμαν)
Carol (Κάρτερ Μπέργουελ)
Sicario (Γιόχαν Γιόχανσον)
Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει (Τζον Γουίλιαμς)
Οι Μισητοί Οκτώ (Ένιο Μορικόνε)

Τραγουδιού

Writing’s on the Wall (Spectre)
Earned It (Fifty Shades of Grey)
Simple Song #3 (Youth)
Till It Happens to You (The Hunting Ground)
Manta Ray (Racing Extinction)

Animation

Anomalisa
Τα Μυαλά που Κουβαλάς
Το Αγόρι και ο Κόσμος
Shaun the Sheep
When Marnie Was There

Ντοκιμαντέρ

Amy
Cartel Land
The Look of Silence
What Happened, Miss Simone?
Winter on Fire: Ukraine’s Fight For Freedom

Φωτογραφίας

Carol (Εντ Λάχμαν)
Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής (Τζον Σιλ)
Sicario (Ρότζερ Ντίκινς)
Οι Μισητοί Οκτώ (Ρόμπερτ Ρίτσαρντσον)
Η Επιστροφή (Εμανουέλ Λουμπέσκι)

Κοστούμια

Carol (Σαντι Πάουελ)
Σταχτοπούτα (Σάντι Πάουελ)
Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής (Τζένι Μπίβαν)
The Danish Girl (Πάκο Ντελγκάδο)
Η Επιστροφή (Ζακλίν Γουέστ)

Σκηνικά

Η Γέφυρα των Κατασκόπων
The Danish Girl
Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής
The Martian
Η Επιστροφή

Μοντάζ

Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής (Μάργκαρετ Σίξελ)
Spotlight (Τομ ΜακΆρντλ)
Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει (Μάριαν Μπράντον και Μέρι Τζο Μάρκεϊ)
Το Μεγάλο Σορτάρισμα (Χανκ Κόργουιν)
Η Επιστροφή (Στίβεν Μιριόνε)

Ξενόγλωσση Ταινία

A War (Δανία)
Embrace of the Serpent (Κολομβία)
Ατίθασες (Γαλλία)
Ο Γιος του Σαούλ (Ουγγαρία)
Theeb (Ιορδανία)

Μακιγιάζ

Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής
Ο Εκατοντάχρονος που πήδηξε από το παράθυρο και εξαφανίστηκε
Η Επιστροφή

Ψηφιακά Εφέ

Ex Machina
The Martian
Επιστροφή
Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει

Ηχητικό Μοντάζ

Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής
The Martian
Η Επιστροφή
Sicario
Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει

Ηχητικό Μιξάζ

Η Γέφυρα των Κατασκόπων
Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής
The Martian
Η Επιστροφή
Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει

Μικρού Μήκους Ταινία

Ave Maria
Day One
Everything Will Be Okay
Shok
Stutterer

Μικρού Μήκους Animation

Bear Story
Prologue
Sanjay’s Super Team
We Can’t Live Without Cosmos
World of Tomorrow

Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ

A girl in the river: The Price of Forgiveness
Body Team 12
Chau, Beyond the Lines
Claude Lanzmann: Spectres of the Shoah
Last Day of Freedom

Γενικά δικαίωση για τη μακράν καλύτερη ταινία της χρονιάς, και για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ George Miller.

Στα surprises, Hardy για Revenant (Η καλύτερη β ερμηνεία για φέτος κατά τη γνώμη μου), και το μη nomination για Ridley Scott, Best Director.

δεν εχω ασχοληθει ποτέ αλλά πάντα τέτοια εποχή γίνεται η τελετή?

και τι διάστημα πιάνει? ότι βγήκε το τελευταιο 12μηνο? ταινιές της προηγούμενης χρονιας (γεναρη-δεκεμβριο)? ή μπερδευομαι επειδή καποιες έχουν διανομή με καθυστέρηση εδώ?

Αν θυμάμαι καλά έχει deadline τέλη δεκεμβρίου αλλά και με limited theatrical release. (Στις ΗΠΑ πάντα).

η τελετη παντα τελη φλεβαρη γινεται. η πλακα ειναι οτι οι πιο πολλες ταινιες που πανε στα βραβεια στην ελλαδα ερχονται με το νεο ετος η ακομα κι αφου βγουν οι υποψηφιοτητες, που αν μη τι αλλο δειχνει την αμπαλιαση στις εταιριες διανομης.

It’s all about marketing.

Αν και πλεόν είναι πολύ αργά, δεν θα μου έκανε εντύπωση αν άλλαζαν την ημερομηνία προβολής του Revenant για μετά τα όσκαρ. Άλλο κόσμο θα έχει τώρα, άλλο θα είχε αν ερχόταν από Μάρτη με 5-6 όσκαρ παραμάσχαλα.

yup, η φαση ειναι μονο μαρκετινγκ.

γιαυτο και ολες αυτες οι ταινιες πουναι και καλα ‘οσκαρικες’ βγαινουν απο νοεμβρη και μετα.

Αρχιζει το γενικοτερο buzz των βραβειων και τρεχει ο κοσμος να το δει. Πιο εμφανες ειναι στο UK αυτο, που 75% των ταινιων που ειναι υποψηφιες για best movie, παιζονται αυτη τη στιγμή - ή στις επομενες βδομαδες - στο σινεμα.

Και για του λογου το αληθες, δειτε τι λεφτα εκανε περυσι το ανοσιουργημα του Eastwood - American Sniper - στις ΗΠΑ, μετα την ανακοινωση των Οσκαρ.


Ειδα χθες το Revenant και πραγματικα ο Leo το αξιζει (και) φετος, αλλα ο ανταγωνισμος ειναι εξαιρετικα δυσκολος.

Πιο δυσκολος βεβαια στα β’ αντρικου. Τελειος Hardy, αλλα τον κοντραρουν στα ισα και ο τιτανιος Σταλονε αλλα και ο γερακος απο Bridge of Spies.

Και ο Bale είναι πάρα πολύ καλός.

Δυνατή λίστα γενικά αλλά αν δεν του το δώσουν και φέτος, ντάξει, απλά τον δουλεύουν χωρίς έλεος…

Ελιωσα με το αρθρο :smiley:

http://www.theguardian.com/film/filmblog/2016/feb/29/jenny-beavan-oscars-ten-conspiracy-theories