Το μεγαλύτερο reunion του 2009;

Ego to blepo telika an prokeitai gia Aggliko koino kai opos leei sygkekrimenes ilikies tha karagoustaroun, tha pontara stin teleytaia mou epilogi san extra…Bay City Rollers.

Εαν ηταν να πονταρω σε κατι, θα επελεγα τουτο.

Edit: Αουα. “biggest reformation” λεει, οχι ριγιουνιον. Η επιλογη Purple παιζει χαλαρα.

Nai eksigisa tin logiki. Tetoioi Genesis einai pagkosmiou endiaferontos…

Το μεγαλύτερο reunion του 2009? Entombed με το κλασσικό line up?

Dreaming…

…κι αυτο να παιξει στο hellfest, όπου θα πραγματοποιηθει το μεγαλο σου ονειρο. Εκεινο με το ξυλο!

Ante tora na metafraseis to reformation. Erotisi: Mono oi teenagers sto 70-75 tha xaroun me Deep Purple?
Giayto leo i dilosi einai poly diforoumeni.

Αμα φυγει ο σφετεριστης και επιστρεψει ο Ριχαρδος ο Μαυροπερισσοτερος τοτε εφυγα για εξωτερικο να τους δω…

Για να ρίξω λάδι στη φωτιά σε ό,τι έχει να κάνει με τους Deep Purple, δείτε τι έγραψε κάποιος οπαδός σε κριτική πρόσφατης συναυλίας τους:

“After the show Roger said that they have new plans for something surprising and that they are working on it, no idea what that might be. No plans for a new album yet, he said what´s the use of making a new album if no-one buys it! (gaaahh!!!)”
http://www.deep-purple.net/review-files/europe08/europe2008.html

Πάντως, μιας και όπως ξέρετε είμαι μέγιστος fanboy των DP και τους έχω ψάξει αρκετά, πιστεύω ότι δεν πρόκειται ποτέ να παίξουν με τον Ritchie ξανά. Ίσως κάποια στιγμή, για μία πιθανή τελευταία περιοδεία του συγκροτήματος, να επιστρέψει ο Lord, αλλά ο Ritchie… είναι λιγότερο πιθανό και από το να επιστρέψει ο… Tommy Bollin (RIP).

Θα πόνταρα στους E.L.O., αλλά ρε γμτ, αυτοί έβγαλαν δίσκο το 2001, δεν έχουν λείψει και τόσο πολύ.
Ο Angmar πάντως έχει δίκιο σε κάτι που δεν πρόσεξα: Λέει “Reformation” και όχι “Reunion”.

Χμ, και οι The Jam είναι πολύ γνωστοί στην Αγγλία, αλλά κι αυτοί τέλη 70’s ήταν.

Ω ρε φίλε… ΛΕΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο RITCHIE; 8O Θα κεράσω όλο το forum λέμε!

Λοιπόν, έφαγα φλασιά και θα ψηφίσω… Velvet Underground!!!

:lol::lol::lol:

Cozy o Palmer tha einai sto tour ton Asia? An oxi exoume kai ELP :lol:

Plaka exei ayto to paixnidi…

Ναι ρε ειναι της ιδιας συνομοταξιας με τον Βρασιδα τον Πουτσαμεσαγιο και τον Δημητρακη τον Σελιδα… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

:lol::lol::lol: Exeis kaei teleios…

Λοιπόν, όποιος το βρει κερδίζει δύο ποτά στο επόμενο πάρτυ του Rocking :stuck_out_tongue:

Oi Roxy Music exoun kanei tipota goutsou goutsou teleytaia?

Προβλεπω Rainbow με Richie…:-k

Einai metagenesteroi oi Rainbow…sorry, arxizei kai paei stin dikia mou genia.

Σε πήραν τα χρόνια εσένα: Οι Roxy έπαιζαν Ελλάδα την ίδια μέρα με τους Toto, το 2006! Hello!

Για Rainbow ξεχάστε το…
Δηλώσεις J.R. Blackmore:

[I]Dear friends, today i want directly talk to you.

Maybe some of you read, that I am going back on Tour with “Over The Rainbow”. In case of this I want to tell you some background information.
I did get a phone call for a couple of time where Joe and Bobby ask me if I would like to do this Project.

I said…please give me some time…I will think about it: Actually I never liked to do something like this!

In this time I did often get phone calls…so I went to my dad. We both talked about this Project and he said: Go on…do it.

That was the first step in this direction.

After that I was reading in the web, talked to Fans, and many different people about this and all of them said: Please Do it! In the End I also meet people who never had the chance to see Rainbow live and they all told me what a big wish it is to see this Band live…I thought ok…thatΆs it and meet Joe in Germany. We both talked about everything and in case that Joe is such a nice guy I said in the end: YES OK!

In this Project I donΆt want to present me or put on my fatherΆs shoes or even lay on his back…NO

It is only for millions of rock fans who always had this dream to see this Band live. I am not my Father and I “NEVER” can replace him, but i will try to give these Fans one time the chance to see this Thing happen….because my Dad, never will do Rainbow again, he is lucky and happy with his new style ….but i will try my best and hope you will enjoy it.

All these Things gave me the feeling to do this thing and stay to this decision.

So for all Fans who want to enjoy this great musicians like: Tony Carey, Joe Lynn Turner, Bobby Rondinelli and Greg Smith together with me on stage, I am very happy and proud to bring this present to all of you.

For all fans and who wanna be in the future Yes… I am happy to see you all at these shows.

Take care
J.R.Blackmore (Rock´n Roll)

[/I]

Kala nte min baras.

:lightsabre::stuck_out_tongue:

Καλά, αν είναι οι BCR που 'πες πάντως, θα πέσω στα τέσσερα και θα προσκυνήσω ταπεινά!

Θα πονταρα το χρημα μου στους The Who, αλλα αυτοι ηδη δινουν καποια show φετος.

Οποτε θα πω Floyd η Supertramp. Αν και προφανως μιλαμε για αλλου τυπου μπαντες. Δε μπορω να φανταστω οτι αυτος ο φλουφλης ξερει για τον επανασχηματισμο καποιου 70s ροκ μεγαθηριου και δεν το γνωριζουν αλλοι πιο σχετικοι:|