Αγαπητέ, προ 16 ημερών υπάρχει και φωτογραφία και ανασκόπηση.
Για το παιχνίδι της περασμένης εβδομάδας ομολογώ ότι δεν έγραψα κάτι, ενώ αυτήν την εβδομάδα εγώ θα απέχω, άρα, ο κλήρος μάλλον πέφτει στον RtU.
Αγαπητέ, προ 16 ημερών υπάρχει και φωτογραφία και ανασκόπηση.
Για το παιχνίδι της περασμένης εβδομάδας ομολογώ ότι δεν έγραψα κάτι, ενώ αυτήν την εβδομάδα εγώ θα απέχω, άρα, ο κλήρος μάλλον πέφτει στον RtU.
Γραφω οταν εχω εμπνευση η αληθεια ειναι, δεν το παω καταναγκαστικα, και μετα απο (σιγουρα) πανω απο 100 μπιστηγματα καποια πατερνς εχουν ηδη ξεχωρισει και δεν μας κανουν τοσο πολλη εντυπωση οσο τις πρωτες φορες.
Ο @The_Black_League ειναι ο επισημος γραφιας της λιγκας χαρις στην διαθεση και τροπο γραφης του, αλλα και το ταλεντο του να παρατηρει μικρες λεπτομερειες και να αναδεικνυει την κωμικη φυση τους, μερικες φορες (σε αμπιστιες του κατα κυριο λογο) αναλαμβανω και εγω το ρολο, αλλα η αληθεια ειναι θα ηθελα να δω και μια πιο φρεσκια ματια απο τις σιγανοπαπαδιες που θελουν μονο να διαβαζουν και οχι να γραφουν! Οψομεθα.
Μέσα για παρασκευή.
Παμε άλλος ένας όμως για ελεβε (μπλεχ) μονό
Λίγες πιθανότητες να τα καταφέρει, θα επιβεβαιώσει αύριο αν είναι
one to go people για 8άδα - πάμε λίγο
Αν ειχατε συμφωνησει για Σαββατο ή Κυριακη θα προσεφερα το πτωμα μου για να συμπληρωθει το νουμερο
Την επομενη φορα ομως πολυ πιθανον να ερθω, αν με θελετε.
Μετά την επιτυχεστατη διεξαγωγη του ΜΠΙΣΤ WARS n+1 (καποια στιγμη πρεπει να τα μετρησουμε οπως καναμε μεχρι καποια περιοδο) για αυτο το ΠΣΚ Πατησια εχει:
@kbil NAI για Παρασκευη ή Σαββατο μονο 18.30
@Lupin Ισως το Σαββατο
@martian ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ο μπίστης
@apostolisza8
@Moonchild92 ΝΑΙ για Παρασκευή
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Παρασκευη 22.15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn ΝΑΙ
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Ναι σε όλα.
Ναι για Παρασκευή!
μέσσα
Μέσα επί της αρχής, κυρίως για Παρασκευή ή Σάββατο 6:30
Εκτός σε όλα
ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΛΟΤ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22.15 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ
@Moonchild92 για Σαββατο μπορεις καποιες ωρες?
@Ktn μεσσα και για Σαββατο?
@Kbil μονο 18.30 το Σαββατο ή ισως μπορεις και αλλες ωρες?
Γραψτε και οι υπολοιποι μηπως προλαβουμε κατι, Σαββατο εχει ολες τις ωρες διαθεσιμες ακομα
Εγώ τελευταία στιγμή και αν το Σάββατο (όποια ώρα) οπότε μην με υπολογίζετε για σίγουρο
ναι αλλά υπάρχει για Πέμπτη ![]()
και αυτό οριακά

Πάω και Πέμπτη εγώ.