Μπασκετοφατσες του rocking

Αγαπητέ, προ 16 ημερών υπάρχει και φωτογραφία και ανασκόπηση.

Για το παιχνίδι της περασμένης εβδομάδας ομολογώ ότι δεν έγραψα κάτι, ενώ αυτήν την εβδομάδα εγώ θα απέχω, άρα, ο κλήρος μάλλον πέφτει στον RtU.

1 Like

Γραφω οταν εχω εμπνευση η αληθεια ειναι, δεν το παω καταναγκαστικα, και μετα απο (σιγουρα) πανω απο 100 μπιστηγματα καποια πατερνς εχουν ηδη ξεχωρισει και δεν μας κανουν τοσο πολλη εντυπωση οσο τις πρωτες φορες.

Ο @The_Black_League ειναι ο επισημος γραφιας της λιγκας χαρις στην διαθεση και τροπο γραφης του, αλλα και το ταλεντο του να παρατηρει μικρες λεπτομερειες και να αναδεικνυει την κωμικη φυση τους, μερικες φορες (σε αμπιστιες του κατα κυριο λογο) αναλαμβανω και εγω το ρολο, αλλα η αληθεια ειναι θα ηθελα να δω και μια πιο φρεσκια ματια απο τις σιγανοπαπαδιες που θελουν μονο να διαβαζουν και οχι να γραφουν! Οψομεθα.

1 Like

Μέσα για παρασκευή.

5 Likes

@Ktn Έκτορας;

Παμε άλλος ένας όμως για ελεβε (μπλεχ) μονό

Λίγες πιθανότητες να τα καταφέρει, θα επιβεβαιώσει αύριο αν είναι

1 Like

one to go people για 8άδα - πάμε λίγο

1 Like

γκουχ, @kbil, @pantelis79, κανας γνωστος κλπ κλπ, ή καμια λυρικη επιστροφή.

1 Like

Αν ειχατε συμφωνησει για Σαββατο ή Κυριακη θα προσεφερα το πτωμα μου για να συμπληρωθει το νουμερο :stuck_out_tongue: Την επομενη φορα ομως πολυ πιθανον να ερθω, αν με θελετε.

1 Like

Μετά την επιτυχεστατη διεξαγωγη του ΜΠΙΣΤ WARS n+1 (καποια στιγμη πρεπει να τα μετρησουμε οπως καναμε μεχρι καποια περιοδο) για αυτο το ΠΣΚ Πατησια εχει:

  • Παρασκευη 22.15-23.30 (μονό)
  • Σαββατο 18.30-20.00 (μονό-διπλό)
  • Σαββατο 20.00-21.30 (μονό-διπλό)
  • Σαββατο 21.30-22.45 (μονό-διπλό)

@kbil NAI για Παρασκευη ή Σαββατο μονο 18.30
@Lupin Ισως το Σαββατο
@martian ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ο μπίστης
@apostolisza8
@Moonchild92 ΝΑΙ για Παρασκευή
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Παρασκευη 22.15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn ΝΑΙ
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

1 Like

Ναι σε όλα.

1 Like

Ναι για Παρασκευή!

1 Like

μέσσα

1 Like

Μέσα επί της αρχής, κυρίως για Παρασκευή ή Σάββατο 6:30

1 Like

Εκτός σε όλα

ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΛΟΤ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22.15 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ

@Moonchild92 για Σαββατο μπορεις καποιες ωρες?
@Ktn μεσσα και για Σαββατο?
@Kbil μονο 18.30 το Σαββατο ή ισως μπορεις και αλλες ωρες?

Γραψτε και οι υπολοιποι μηπως προλαβουμε κατι, Σαββατο εχει ολες τις ωρες διαθεσιμες ακομα

Εγώ τελευταία στιγμή και αν το Σάββατο (όποια ώρα) οπότε μην με υπολογίζετε για σίγουρο

ναι αλλά υπάρχει για Πέμπτη :stuck_out_tongue_closed_eyes:

και αυτό οριακά

1 Like

Funny Gifs : gorillaz Gif - VSGIF.com

4 Likes

Πάω και Πέμπτη εγώ.

1 Like