Μπασκετοφατσες του rocking

Κατά 99% θα είμαι εκεί την Παρασκευή, με, επίσης, πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να καθυστερήσω ελαφρώς.

3 Likes

Αρα, δεν με χρειαζεστε.

1 Like

Εννοείται πως θα έρθεις.

Πολύ καλύτερα πήγε με τις αλλαγές.

1 Like

Έλα, και για αλλαγες γιατι μερικοι δεν αντεχουν, αλλα γενικα έχουμε και δωρεαν court seats για οποιο ενδιαφέρεται που μας διαβαζει, να απολαύσει θέαμα και μπινελίκια.

Μετα τη Λεοντειο μαλλον θα εχει και συνεχεια με λεοντες.

1 Like

Δεν υπήρξε ποτέ στιγμή που οποιοσδήποτε στον κόσμο δ χρειαζόταν παντελή

2 Likes

Το λοιπόν,

@kbil
@Lupin
@martian
@Moonchild92
@The_Black_League
@Ktn
@ChrisP
@MegadethaS
@pantelis79

και όποιος έχει χρυσοπληρώσει για τα court seats, το παρακάτω μνμ σας αφορά.

Summary

εισοδος σε παρκινγκ και μετεπειτα, θελει υποχρεωτικά το κάτωθι για σκαν:

1000001136

Reminder:

Πω, το λες και προοικονομία για το χθεσινό ματσάκι το στιWUργικό μου ρέφερενς

1 Like

adding +1 ακόμα, Χ-Factor Χάρης φίλος μου, για συντηρητικό μπασκετάκι μετά από πολυετές hiatus (πιο πολύ για τη φάση)

2 Likes

….καιιιι δυστυχώς off o φίλος Χάρης, είχε θέμα χιαστού, ήταν ήδη καιρό τώρα σε φάση recovery αλλά χτες ένιωσε κάτι τσιμπηματάκια περίεργα οπότε του είπα κ εγώ (γτ ψηνόταν έστω κ για να δίνει πάσες μόνο να έρθει) να κάτσει να στρώσει πρώτα και μετά

No worries βέβαια, είμαστε πολλοί όπως και να έχει

1 Like

Αφου λοιπον εχουμε πιασει καλο σερι, παμε για το ερχομενο ΠΣΚ 19-21/6. Διαθεσιμες ωρες για Πατησια:

  • Παρασκευη 22.15-23.30
  • Σαββατο 18.30-20.00, 20.00-21.30 και 21.30-22.45
  • Κυριακη 18.30-20.00

Πλην της Κυριακης, οι αλλες μερες εχουν διαθεσιμη και ΔΙΠΛΑΡΑ σε ολες τις ωρες τους, μεχρι στιγμης.

@kbil ΝΑΙ για Παρασκευη
@Lupin ΝΑΙ για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ σε ολα
@apostolisza8 ΝΑΙ Παρασκευη, ΟΧΙ Σαββατο, 25% για Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Παρασκευη 22.15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn
@ChrisP ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ για Παρασκευη
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

εκτός

Παρασκευή → Ναι (είναι διαθέσιμο το διπλό, να είστε σοβαροί)
Σάββατο → Εκτός λόγω του 2ο καλύτερου λαιβ του 2026
Κυριακή → 25% ναι / 75% όχι (το ενδεχομενο διπλού ίσως μεταβάλλει τα ποσοστά)

Ναι σε όλα.

Παρασκευή μόνο εγώ

Μέσα για Παρασκευή με Λουπέναρο και Τόλη-Ημισκούμπριο

1 Like

5αδα για Παρασκευη 22.15, αλλος ενας μπιστης και μπουμπουναμε μισο και ακομα 4 για το ακριβοθωρητο διπλο.

ε πάμε το

3 Likes

αντε μωρε, το εχουμε.

λολ

1 Like

Και επισημα λοιπον, μπιστηγμα την Παρασκευη

Untitled-4

2 Likes

πάμε άλλοι 2 για 8άδα, μη γαμιέστε τώρα :bangbang:

Επειδή, να ξέρετε, μπορεί να μην συμμετέχουμε αλλά σας διαβάζουμε, παίρνω την πρωτοβουλία να εκφράσω την εύλογη απορία: που πήγαν οι ενδελεχείς ανασκοπήσεις των αγώνων, που χάθηκαν οι αναμνηστικές φωτογραφίες και, το κυριότερο, πότε θα συνεχιστεί ο επικός ποιητικός κύκλος που ξεκίνησαν κάποτε οι @The_Black_League και @RiderToUtopia ;
Δεν θέλω να πιστέψω ότι ρουτίνιασε η φάση και δεν σας δίνονται πια ερεθίσματα!

2 Likes