Μπιστες για το ΠΣΚ που μας ερχεται, αν μιλαμε για Πατησια εχει:
Παρασκευή 22:15 - 23:30
Σαββατο 20.00-21.30
Σαββατο 21.30-22.45
Κυριακη 18.30-20.00
@kbil ΝΑΙ για Παρασκευη
@Lupin ΝΑΙ μονο Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη
@apostolisza8 ΝΑΙ μονο Παρασκευη
@Moonchild92 ΝΑΙ για Παρασκευη
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia Ναι για Παρασκευή 22:15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
1 Like
Lupin
June 1, 2026, 2:42pm
#7780
Εγώ μάλλον μόνο για Παρασκευή αργά μέσα
2 Likes
Μέσα μόνο για Παρασκευή αποκλειστικά με την προϋπόθεση/δέσμευση πως μετά θα έχει άφτερ, ιδανικά με ανκορ G2 NBA finals.
Αλλοι 2 για το πολυποθητο ναμπερ οφ δε μπιστ και μετα παμε για 8αδα ή και διπλο (διαθεσιμο)
kbil
June 2, 2026, 9:56am
#7784
τι 10:15 ρε, τετοιες ωρες κοιμόμαστε. Μέσα
6 Likes
Lupin
June 2, 2026, 10:00am
#7785
5άδα, άλλος ένας κλείστε το άμεσα μην το χάσουμε - να κάνουμε τα κουμάντα μας
Μεσα και ο @Moonchild92 με ειδοποιουν απο το κοντρολ, το μπουμπουναω
Τα λεμε την Παρασκευη μπιστες. Οποιος εχει guts να δηλωσει γιατι εχουμε ακομα θεσεις για το 4on4 και ειναι διαθεσιμο ακομα και το διπλο
Ωραια μπιστηξαμε, ωραια ηπιαμε και μετα οσοι μπορεσαμε, παμε για τα επομενα
Διαθεσιμες ωρες Πατησια:
1) Παρασκευη 22.15
2) Σαββατο 18.30
3) Σαββατο 21.30
4) Κυριακη 20.00
@kbil ΝΑΙ για Παρασκευή ή Κυριακή
@Lupin ΝΑΙ μονο για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη και Σαββατο 18.30, ισως Σαββατο 21.30, δυσκολο για Κυριακη
@apostolisza8 ΝΑΙ για Παρασκευη ή Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Σαββατο 21.30, μαλλον-οχι-αλλα-δεν-αποκλειεται για Κυριακη 20.00
@Ktn ΝΑΙ γενικα
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ Παρασκευή - Σάββατο
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Lupin
June 8, 2026, 9:35am
#7789
Μόνο Κυριακή εγώ - εδιτ, μόνο Παρασκευή τλκ, αλλαγή πλάνων
1 Like
Ναι μόνο για παρασκευή ή Κυριακή.
Πάμε διπλό, αν μπορείτε.
1 Like
Παρασκευή ναι, Σάββατο σίγουρα 18.30-με ερωτηματικό για βράδυ, Κυριακή δύσκολο.
1 Like
Ktn
June 8, 2026, 9:46am
#7792
Ναι γενικά, εκτός απροόπτου.
1 Like
Παρασκευή - Σάββατο μέσα.
7 Likes
Lupin
June 8, 2026, 9:38pm
#7796
Κλείστε κάποιος το γήπεδο μην το χάσουμε
Γήπεδο κλείστηκε για Παρασκευή 12/06 στις 22:15 , νταξ δεν ειναι και το MSG, τώρα μένει να δούμε αν θα γίνει καμιά αλχημεία για να βρούμε και 8ο παίκτη. Δηλώστε, ρε
@kbil ΝΑΙ για Παρασκευή ή Κυριακή
@Lupin ΝΑΙ μονο για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη και Σαββατο 18.30, ισως Σαββατο 21.30, δυσκολο για Κυριακη
@apostolisza8 ΝΑΙ για Παρασκευη ή Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Σαββατο 21.30, μαλλον-οχι-αλλα-δεν-αποκλειεται για Κυριακη 20.00
@Ktn ΝΑΙ γενικα
@ChrisP - Ναι
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ Παρασκευή - Σάββατο
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Πληρωμές ιδανικά σε
Summary
you can see the weakness of a man right through his iris
2 Likes
Bump!
Λοιπον θα παιξουμε? Και αν ναι, ποτε?
Για να μην κανω tag 300 ατομα, καντε μια επισκεψη και στην μπαλιτσα.
Επισης δηλωνω διαθεσιμοτητα για το διαστημα 25 Ιουνιου εως 10 Ιουλιου για μπασκετακι, με την διευκρινιση οτι θα ειμαι σιγουρα ο χειροτερος παικτης και ισως να μην βγαλω ολο το ματσακι.
2 Likes