Μπασκετοφατσες του rocking

Μπιστες για το ΠΣΚ που μας ερχεται, αν μιλαμε για Πατησια εχει:

Παρασκευή 22:15 - 23:30
Σαββατο 20.00-21.30
Σαββατο 21.30-22.45
Κυριακη 18.30-20.00

@kbil ΝΑΙ για Παρασκευη
@Lupin ΝΑΙ μονο Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη
@apostolisza8 ΝΑΙ μονο Παρασκευη
@Moonchild92 ΝΑΙ για Παρασκευη
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia Ναι για Παρασκευή 22:15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

1 Like

Εγώ μάλλον μόνο για Παρασκευή αργά μέσα

2 Likes

Μέσα μόνο για Παρασκευή αποκλειστικά με την προϋπόθεση/δέσμευση πως μετά θα έχει άφτερ, ιδανικά με ανκορ G2 NBA finals.

Μέσα για Παρασκευή.

1 Like

Αλλοι 2 για το πολυποθητο ναμπερ οφ δε μπιστ και μετα παμε για 8αδα ή και διπλο (διαθεσιμο)

τι 10:15 ρε, τετοιες ωρες κοιμόμαστε. Μέσα

6 Likes

5άδα, άλλος ένας κλείστε το άμεσα μην το χάσουμε - να κάνουμε τα κουμάντα μας

Μεσα και ο @Moonchild92 με ειδοποιουν απο το κοντρολ, το μπουμπουναω

Τα λεμε την Παρασκευη μπιστες. Οποιος εχει guts να δηλωσει γιατι εχουμε ακομα θεσεις για το 4on4 και ειναι διαθεσιμο ακομα και το διπλο

Ωραια μπιστηξαμε, ωραια ηπιαμε και μετα οσοι μπορεσαμε, παμε για τα επομενα

Διαθεσιμες ωρες Πατησια:

1) Παρασκευη 22.15
2) Σαββατο 18.30
3) Σαββατο 21.30
4) Κυριακη 20.00

@kbil ΝΑΙ για Παρασκευή ή Κυριακή
@Lupin ΝΑΙ μονο για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη και Σαββατο 18.30, ισως Σαββατο 21.30, δυσκολο για Κυριακη
@apostolisza8 ΝΑΙ για Παρασκευη ή Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Σαββατο 21.30, μαλλον-οχι-αλλα-δεν-αποκλειεται για Κυριακη 20.00
@Ktn ΝΑΙ γενικα
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ Παρασκευή - Σάββατο
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

Μόνο Κυριακή εγώ - εδιτ, μόνο Παρασκευή τλκ, αλλαγή πλάνων

1 Like

Ναι μόνο για παρασκευή ή Κυριακή.

Πάμε διπλό, αν μπορείτε.

1 Like

Παρασκευή ναι, Σάββατο σίγουρα 18.30-με ερωτηματικό για βράδυ, Κυριακή δύσκολο.

1 Like

Ναι γενικά, εκτός απροόπτου.

1 Like

Οχι Σάββατο

5 Likes

Παρασκευή - Σάββατο μέσα.

7 Likes

OK για Παρασκευή

1 Like

Κλείστε κάποιος το γήπεδο μην το χάσουμε

image

Γήπεδο κλείστηκε για Παρασκευή 12/06 στις 22:15, νταξ δεν ειναι και το MSG, τώρα μένει να δούμε αν θα γίνει καμιά αλχημεία για να βρούμε και 8ο παίκτη. Δηλώστε, ρε :stuck_out_tongue:

@kbil ΝΑΙ για Παρασκευή ή Κυριακή
@Lupin ΝΑΙ μονο για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη και Σαββατο 18.30, ισως Σαββατο 21.30, δυσκολο για Κυριακη
@apostolisza8 ΝΑΙ για Παρασκευη ή Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Σαββατο 21.30, μαλλον-οχι-αλλα-δεν-αποκλειεται για Κυριακη 20.00
@Ktn ΝΑΙ γενικα
@ChrisP - Ναι
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ Παρασκευή - Σάββατο
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger


Πληρωμές ιδανικά σε

Summary

you can see the weakness of a man right through his iris

2 Likes

Για να μην κανω tag 300 ατομα, καντε μια επισκεψη και στην μπαλιτσα.

Επισης δηλωνω διαθεσιμοτητα για το διαστημα 25 Ιουνιου εως 10 Ιουλιου για μπασκετακι, με την διευκρινιση οτι θα ειμαι σιγουρα ο χειροτερος παικτης και ισως να μην βγαλω ολο το ματσακι.

2 Likes