Μεσα για Σαββατο 21.30, εκτος απροοπτου εκτος στα υπολοιπα
Έξω γενικά για αυτό το σκ, χάστε κανένα αριστερό λέι απ για μένα ![]()
Κυριακή όπου και όποτε.
βγήκε μια 3άδα για Κυριακή αλλά δεν μας βλέπω να προχωράει με -2 από τους σταθερούς μπίστες εκτός και τον 3ο να μπορεί μόνο Σάββατο… πάμε μερικοί ακόμα και βλέπουμε (μιλήστε και σε φίλους αν είναι, δηλαδή εσύ @kbil (αν έρθεις βέβαια) που έχεις, γιατί εμείς οι υπόλοιποι δεν)

Επ της αρχής ναι για σκ
Κάπως μυρίζει τιρινινι για Κυριακή (5άδα μάλλον κλεισμένη, θέλουμε μερικούς ακόμα (σπάω μπάλες σε @Kastroman προς το παρόν εγώ, ορθόδοξο σωστό παιδομάζωμα ελπίζω ο @kbil, @RiderToUtopia ελπίζω να κάνει μια μίνι ανατροπή ) και κλείσαμε
Λοιπόν, για να μην χαθεί η μπάλα, recap πάλι → παίζει ιδανικά 8άδα, στη χειρότερη νομίζω έχουμε 6άδα, αλλά επιβεβαιώστε και οι “Ίσως” για να το κλείσουμε σιγά σιγά…
Κυριακή 20.00 με 21.30 Εurohoops Πατησίων
@kbil - Ναι
@Lupin - Ναι
@martian - Ναι
@apostolisza8 - Ναι
@Moonchild92 - Nαι
@The_Black_League - Ναι
Φίλος @kbil - Ναί
@Kastroman - Ίσως
@RiderToUtopia - ΟΧΙ
@Ktn - ΟΧΙ
@ChrisP - ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Ναι, για 20:00-21:30, πλην εκτάκτων συνθηκών.
Περιμένουμε τον γρόθο τον @Kastroman για 8αδα
Είμαι έξω - κλείνω όταν γυρίσω σπίτι (εκτός αν ψήνει να κλείσει κάποιος άλλος στο ενδιάμεσο)

@kbil - Ναι
@Lupin - Ναι
@martian - Ναι
@apostolisza8 - Ναι
@Moonchild92 - Nαι
@The_Black_League - Ναι
Φίλος @kbil - Ναί
@Kastroman σε αναμονή για να κλείσει 8άδα
Κλείσαμε για Κυριακή, όλα κομπλέ. Περιμένουμε τον γρόθο αποπάνω - αν κοτέψει ψάχνουμε για έξτρα φίλο ή 3ον3 με μια αλλαγή
επίσης, για να μπείτε Λεόντειο


οριστικά off o @Kastroman - θέλουμε +1 για να βγει 4ον4, οπότε either @martian ή @kbil δείτε για 1 φίλο ακόμα, να είμαστε ωραίοι
Μάγκες και 3-3 αν πάει με μία αλλαγή με βολεύει εμένα στην κατάσταση που είμαι. Just sayin’.
bump, @martian και @kbil όταν έχετε κανένα νεότερο από extra φίλο για να βγει 8άδα, ενημερώστε - ειδάλλως θα πάμε με το πλάνο του Κομισάριου αποπάνω
Εγώ θέλω να έρθω, αλλά έχω μια ενόχληση στο γόνατο.
Αν Κυριακή πρωί το πατάω,θα δηλώσω.
Δε θα μπορέσω να έρθω τελικά.
Επειδη οι υποσχεσεις ειναι για να αθετ… εεε, για να τηρουνται, αμα δεν βρειτε 8ο, θα ερθω εγω ![]()
Θα έρθει φίλος, βγάζουμε 8αδα, αλλά έλα και εσύ ξερωγω.
- και τους το κρατουσα για έκπληξη ![]()
Μετά από κάτι αιώνες, λοιπόν, να ‘μαστε ξανά πάλι εδώ.
Ωραία μάζωξη. Παίχτηκαν δυο γερά μονάκια με τις δύο ομάδες να μοιράζονται τις νίκες και θα περνούσαμε ακόμη καλύτερα αν το καρέ (κάτι ήξεραν οι @kbil και @pantelis79 που λάκισαν άνευ εξηγήσεων) που αποφάσισε να συνεχίσει για κάνα μπυράκι και ολίγον κρεατικό δεν έπεφτε πάνω σε κλειστό κατάστημα, λόγω τριημέρου, υποθέτω. Ας είναι. Στα επόμενα, λοιπόν!
Οι ομάδες είχαν ως εξής:
Ο1: @pantelis79, @kbil, @apostolisza8, Φίλος kbil
Ο2: @Lupin, @Moonchild92, @martian, Φίλος martian, tBL
Αν συγκράτησα σωστά, το πρώτο ματς το κέρδισε η Ο1 με 21-16 και το δεύτερο εμείς με 21-18.
Επί των ατομικών:
Pantelis79: Από πότε είναι αυτή η εφημερίδα; Μετά από χίλια χρόνια ξαναβρισκόμαστε στο παρκέ και σκέφτομαι ότι η τελευταία φορά πρέπει να ήταν στα βοηθητικά του ΟΑΚΑ, προ ανακαίνισης, τότε με τα αμέτρητα τελάρα με μπανάνες που ο Αποστόλης παρίστανε τον Tony Montana στη σάπια πολυθρόνα που υπήρχε στο καμαράκι δίπλα από το γήπεδο. Παλιός, καλός Παντελής, θηρίο ανήμερο, όπως τον θυμόμουν, με τις κινήσεις του και το κυριαρχικό του παιχνίδι εντός της ρακέτας. Δεν είπε κάτι για δάκτυλα κ.λπ., άρα, εύχομαι να μην ήταν μια επιστροφή της στιγμής αυτή και να ξαναγίνει τακτικός (το ότι το λέω εγώ, βέβαια, αυτό, ακούγεται κάπως, αλλά ΟΚ).
Kbil: Ωραίος, αέρινος και σε πολύ καλή φυσική κατάσταση, αν πέφτω μέσα. Δυνατός, έτρεξε απεριόριστα, πήρε τις προσπάθειές του, ενώ -προς τιμήν του- δεν πήρε και κάποια ξεκάθαρα φάουλ που του έγιναν σε ορισμένες φάσεις. Αν και υποσχέθηκε ότι θα σκάσει με τον ψηλέα για σουβλάκια, εξαφανίστηκαν στο άγνωστο, έχοντας, προφανέστατα, inside info περί του εκτάκτως κλειστού καταστήματος.
Apostolisza8: Έσκασε με όμορφη ρετρίλα, ενόψει και των τελικών, και ομολογώ ότι σε φάσεις έφερε κάτι από τις καλές παραστάσεις του Melo. Ειδικά ένα «σκοτωμένο» τρίποντο με τον Lupin κρεμασμένο μέσα στο πρόσωπό του ήταν από τα highlight της βραδιάς. Σκόραρε πολύ, είχε και 3-4 εξαιρετικές ασίστ κι ευτυχώς γλίτωσε τα χειρότερα από ένα χορευτικό του martian το οποίο παραλίγο να του μετατοπίσει τη γνάθο (ή έτσι ισχυρίστηκε, τουλάχιστον). Επίσης, πρωτοστάτησε στο ανασκόπηση της φάσης του δεύτερου ματς, όπου το τελειώσαμε στο 21-14, αλλά το καλάθι μας ακυρώθηκε κι επέστρεψε η μπάλα στην Ο1, μόνο και μόνο για να πάρει λίγη παράταση το μοιραίο τους (όπως σοφά ψιθύριζε και ο kbil).
Φίλος kbil: Ωραία τα πήγε, αν και στάθηκε κάπως άτυχος σε ορισμένες φάσεις. Νομίζω ότι εμπίπτει στην κατηγορία όσων χρειάζονται 3-4 συνεχόμενα παιχνιδάκια για να βρουν τα πατήματά τους και να έρθουν σε μία καλύτερη κατάσταση (εμού συμπεριλαμβανομένου), καθότι φάνηκε ξεκάθαρα ότι το έχει το άθλημα. Πήρε και κάνα 2 παράσημα σε κάποιες φάσεις, χωρίς, ευτυχώς, να έχουμε κάτι σοβαρότερο, μιας και το ένα παράσημο ήταν και στα ευαίσθητα. Από τα λίγα που είπαμε, φαίνεται κι εξαιρετικό παλικάρι.
Lupin: Αναμενόμενα ηγήθηκε της ομάδας μας, όντας παντού και πάντα. Πρέπει να έβαλε στο χαλαρό πάνω από τους μισούς συνολικούς μας πόντους, δίνοντας σκληρές μάχες με τα θηρία των αντιπάλων, ιδιαίτερα μέσα στο ζωγραφιστό. Καθοδήγησε, ενθάρρυνε, φώναξε για την άμυνα (κλασσικό εικονογραφημένο Lupin αυτό) και γενικά κινήθηκε σε πολύ υψηλά στάνταρ, τηρουμένων και των ομαδικών αναλογιών. Κρίμα που δεν μπόρεσε να αράξει λίγο περισσότερο να πούμε 2-3 μαλακίες ακόμη, αλλά υποθέτω (ή καλύτερα θέλω να πιστεύω) ότι επιφυλάσσεται για συμμετοχή σε βραδιά ακολασίας λίαν συντόμως.
Moonchild92: Δυνατός, όπως πάντα (ρωτήστε κι εμένα τι αποκόμισα από πρόσφατη ξεφτιλοβραδιά, όπου επιχείρησα να τον απωθήσω σε mosh), και με αντοχές 20χρονου, μοίρασε και εισέπραξε αρκετό ξυλίκι, κατά τη μάζωξη των θηρίων της χθεσινής βραδιάς. Επιθετικά, νομίζω ότι δεν ήταν από τις καλύτερές του βραδιές χθες, ίσως και λόγω υπέρμετρου ενθουσιασμού σε στιγμές, αλλά σε γενικές γραμμές πραγματοποίησε μία πολύ τίμια εμφάνιση, ενώ του δίνω ότι στο (δήθεν) after ήταν αυτός με τις περισσότερες δυνάμεις και διάθεση για ζυθοποιητική συνέχεια.
Martian: Το μπίστηξε όμορφα το τόπι, με το ψυχρό και μοναδικό του στυλ. Περπάτησε (μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά σε κάποιες στιγμές) το έξτρα μίλι, κάνοντας τις trademark, εξωπλανητικές κινήσεις του, μοιράζοντας (αμφισβητούμενο) ξύλο όταν έπρεπε και όντας έτοιμος για κάθε πρόκληση. Επίσης, σαν να μην πέρασε μια μέρα, εξακολουθεί να έχει θέμα με τα κορδόνια του, το οποίο, πλέον, από μια ψιλο-εκνευριστική διακοπή, θα έλεγα ότι έχει μετατραπεί σε μια ιεροτελεστία του project. Το προσπάθησε για τη μετά τον αγώνα μάζωξη, ομολογώ, αλλά η φόλα ήταν στα ίδια επίπεδα με τη βραδιά που ο Λάτσος μάς οδηγούσε στα Κιούρκα, όταν οι υπόλοιποι βρίσκονταν στις Κουκουβάουνες.
Φίλος martian: Καλό παιδί και ξεκάθαρα στην κατηγορία του φίλου kbil. Με 3-4 συνεχόμενα παιχνίδια, η απόδοσή του θα ανέβει κατακόρυφα, μιας κι αυτός φαίνεται ότι τη μυρίζει την σπυριάρα. Βέβαια, μια χαρά τα πήγε χθες και τολμώ να πω ότι ήταν από τους πιο δραστήριους του παρκέ και ας αναχαιτίστηκε αιφνιδίως σε μία φάση από προσγείωση αγκώνα στο κεφάλι του, ευτυχώς, χωρίς περαιτέρω παρατράγουδα. Μου ανέφερε στην ανάπαυλα ότι είχε να παίξει 10 χρόνια, αλλά κάτι τέτοιο δεν φάνηκε καθόλου, ομολογώ. Θαρρώ πως ήταν από τους άσσους που βγήκαν στο χθεσινό παιχνίδι.
Η μισή φωτογραφία, φυσικά, είναι ο Παντελής και αναντίρρητα όσο πιο σάπιες βγαίνουν πια οι λήψεις, τόσο δείχνει πόσο έχει μεστώσει το project. Στο οποίο project λησμονήσαμε να ευχηθούμε να τα εκατοστήσει, καθότι έκλεισε 4 χρόνια πριν λίγες ημέρες και ποιος να μας το έλεγε εκείνο το πρώτο απόγευμα. Με τις αποχωρήσεις του, με τις απουσίες του, με την αραίωση των παιχνιδιών, σε πείσμα και των logistics δυσκολιών, «περπατάει» ακόμη το μπασκετάκι κι αυτό είναι πέρα για πέρα ενθαρρυντικό κι ευτυχές.

