Μπασκετοφατσες του rocking

οφφ για σάββατο, αλλά λογικά ναι για κυριακή!

Ναι σε όλα.

3άδα - άλλους τρεις κ κλείσαμε

πάμε 2 ακόμη (ρωτήστε και φίλους οι δηλωθέντες, no problem, αρκεί να βγούμε 6άδα να πάμε να τρέξουμε λίγο και να παίξουμε) - προτιμώ και εγώ το 21.30 (εάν @martian και @Ktn έχετε θέμα με το 21.30 το λέτε)!

2 Likes

προτελευταίο call to arms - Σάββατο βράδυ 21.30 σε Πατήσια.
Είμαστε 4άδα, 2 ακόμα και κλείσαμε -είτε φορουμικούς είτε φίλους
Επίσης βλέπω βροχές ΠΣΚ, οπότε και η εναλλακτική ανοικτού γηπέδου Κυριακή, γίνεται κάπως αμφίβολη

18:30 → μπορώ 100%
20:00 → μπορώ 80%
21:30 → μπορώ 0%

7 Likes

Τελευταίο call to arms - Σάββατο βράδυ 20.00 ή 21.30 σε Πατήσια.
Είμαστε 4άδα, 2 ακόμα και κλείσαμε -είτε φορουμικούς είτε φίλους

Για πάμε λίγο - μετά το Σαββατιάτικο last minute call και μπίστηγμα σε Πατήσια, ας μην το κάνουμε ξανά και αυτή τη βδομάδα :stuck_out_tongue: και ας οργανωθούμε λίγο από νωρίς

Παρασκευή/Κυριακή τα αφήνω εκτός λόγω Final4 οπότε πάμε για Σάββατο λέω

Αν και οκ, Κυριακή αφήνω το 18.30 με 20.00 σαν πιθανότητα, σε περίπτωση που βολέψει - και επιτρέπει θεωρώ να δει κανείς τον τελικό μετά

@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)

@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)

@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)

@Kastroman ΟΧΙ

@The_Black_League
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

1 Like

Ναι για Σαββατο 21.30, εκτός την Κυριακη (λογω ωρας)

Ναι σε όλα.

Σάββατο εκτός

1 Like

Μέσσα για κυριακή

Σάββατο Λολ, έχει ΜΕΙΝΤΕΝ.

Παρασκευή Κυριακή μέσα.

Κυριακή είμαστε ήδη 5άδα, οπότε πάμε λίγο να το μοντάρουμε τότε i guess - πάμε ένας ακόμη
(21.00 είναι ο τελικός, οπότε υποθέτω μιλάμε για το 18.30 με 20.00)

1 Like

Νομίζω πως πάμε για Κυριακή και 18.30 - 20.00 Πατήσια, οπότε bump και κάντε κουμάντα - είμαστε 5άδα για Κυριακή, άλλος ένας και κλείνω

@Ktn Έκτορας? @martian o @Moonchild92 ?
Πείτε και σε κάνα φίλο, μπας και

@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)

@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)

@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)

@Kastroman ΟΧΙ

@The_Black_League
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

Off sick προς το παρόν

1 Like

Bump - έχει ζητηθεί ήδη σε έμπειρο μπίστη για ανεύρεση φίλων (ο μόνος που έχει μάλλον φίλους δηλαδή που μπιστάνε :stuck_out_tongue: ) για να βγει 6άδα ή 8άδα, αν έχετε όμως και εσείς κάποιον πείτε, μην το κάψουμε ενώ είμαστε ήδη 5άδα (δηλαδή κοινώς, μη γαμιέστε :stuck_out_tongue: ).
Επίσης όποιος ψήσει να δηλώσει, προφανώς.

Mιλάμε για Κυριακή Πατήσια, 18.30 με 20.00 (κ καπάκια σπίτι μας για τελικό μετά)

@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)

@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)

@Kastroman ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman ΟΧΙ

@The_Black_League
@ChrisP
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex

Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger

Double post - φίλοι γνωστού κ μη εξαιρετέου μπίστη γιοκ οπότε είμαστε 5αδα ακόμα…
Κάντε κουμάντα κ ρωτήστε όπου κ όποιον, κρίμα ξαναλέω να χαθεί λόγω ενός ατόμου το combo μπίστηγμα - καπάκια τελικός Euroleague

Mιλάμε για Κυριακή Πατήσια, 18.30 με 20.00 (κ καπάκια σπίτι μας για τελικό μετά)

@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)

@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)

@Kastroman ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman ΟΧΙ

@The_Black_League
@ChrisP
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

εδιτ στο προηγούμενο post μου γιατί έχω πάει κωλοφεράτζα το topic - καλά ήταν χτες, πάμε για το επόμενο τώρα
Τριήμερο νομίζω έχουμε την επόμενη - οπότε αν μαζευτούμε μαζευτήκαμε

Σάββατο

Κυριακή

@kbil - Ναι
@Lupin - Λογικά μπορώ και τις 2 μέρες και όλες τις ώρες, δεν έχω ζωή.
(Τα 20.00 - 21.30 μου είναι προτιμότερα)

@RiderToUtopia - Ναι για Σάββατο μόνο 21.30

@martian - Ναι για Κυριακή μόνο
@apostolisza8 - Ναι για Κυριακή μόνο
@Moonchild92 - Nαι μάλλον για Κυριακή μόνο

@Ktn - ΟΧΙ
@ChrisP - ΟΧΙ

@Kastroman
@Hector_the_Hitman
@The_Black_League
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast

Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11

The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil

4 Likes