οφφ για σάββατο, αλλά λογικά ναι για κυριακή!
Ναι σε όλα.
3άδα - άλλους τρεις κ κλείσαμε
πάμε 2 ακόμη (ρωτήστε και φίλους οι δηλωθέντες, no problem, αρκεί να βγούμε 6άδα να πάμε να τρέξουμε λίγο και να παίξουμε) - προτιμώ και εγώ το 21.30 (εάν @martian και @Ktn έχετε θέμα με το 21.30 το λέτε)!
προτελευταίο call to arms - Σάββατο βράδυ 21.30 σε Πατήσια.
Είμαστε 4άδα, 2 ακόμα και κλείσαμε -είτε φορουμικούς είτε φίλους
Επίσης βλέπω βροχές ΠΣΚ, οπότε και η εναλλακτική ανοικτού γηπέδου Κυριακή, γίνεται κάπως αμφίβολη
18:30 → μπορώ 100%
20:00 → μπορώ 80%
21:30 → μπορώ 0%
Τελευταίο call to arms - Σάββατο βράδυ 20.00 ή 21.30 σε Πατήσια.
Είμαστε 4άδα, 2 ακόμα και κλείσαμε -είτε φορουμικούς είτε φίλους
Για πάμε λίγο - μετά το Σαββατιάτικο last minute call και μπίστηγμα σε Πατήσια, ας μην το κάνουμε ξανά και αυτή τη βδομάδα
και ας οργανωθούμε λίγο από νωρίς
Παρασκευή/Κυριακή τα αφήνω εκτός λόγω Final4 οπότε πάμε για Σάββατο λέω
Αν και οκ, Κυριακή αφήνω το 18.30 με 20.00 σαν πιθανότητα, σε περίπτωση που βολέψει - και επιτρέπει θεωρώ να δει κανείς τον τελικό μετά
@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)
@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)
@Kastroman ΟΧΙ
@The_Black_League
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Ναι για Σαββατο 21.30, εκτός την Κυριακη (λογω ωρας)
Ναι σε όλα.
Σάββατο εκτός
Μέσσα για κυριακή
Σάββατο Λολ, έχει ΜΕΙΝΤΕΝ.
Παρασκευή Κυριακή μέσα.
Κυριακή είμαστε ήδη 5άδα, οπότε πάμε λίγο να το μοντάρουμε τότε i guess - πάμε ένας ακόμη
(21.00 είναι ο τελικός, οπότε υποθέτω μιλάμε για το 18.30 με 20.00)
Νομίζω πως πάμε για Κυριακή και 18.30 - 20.00 Πατήσια, οπότε bump και κάντε κουμάντα - είμαστε 5άδα για Κυριακή, άλλος ένας και κλείνω
@Ktn Έκτορας? @martian o @Moonchild92 ?
Πείτε και σε κάνα φίλο, μπας και
@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)
@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)
@Kastroman ΟΧΙ
@The_Black_League
@ChrisP
@Hector_the_Hitman
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Off sick προς το παρόν
Bump - έχει ζητηθεί ήδη σε έμπειρο μπίστη για ανεύρεση φίλων (ο μόνος που έχει μάλλον φίλους δηλαδή που μπιστάνε
) για να βγει 6άδα ή 8άδα, αν έχετε όμως και εσείς κάποιον πείτε, μην το κάψουμε ενώ είμαστε ήδη 5άδα (δηλαδή κοινώς, μη γαμιέστε
).
Επίσης όποιος ψήσει να δηλώσει, προφανώς.
Mιλάμε για Κυριακή Πατήσια, 18.30 με 20.00 (κ καπάκια σπίτι μας για τελικό μετά)
@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)
@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)
@Kastroman ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman ΟΧΙ
@The_Black_League
@ChrisP
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Double post - φίλοι γνωστού κ μη εξαιρετέου μπίστη γιοκ οπότε είμαστε 5αδα ακόμα…
Κάντε κουμάντα κ ρωτήστε όπου κ όποιον, κρίμα ξαναλέω να χαθεί λόγω ενός ατόμου το combo μπίστηγμα - καπάκια τελικός Euroleague
Mιλάμε για Κυριακή Πατήσια, 18.30 με 20.00 (κ καπάκια σπίτι μας για τελικό μετά)
@RiderToUtopia (μόνο Σάββατο)
@Lupin ΝΑΙ (και για τις 2 μέρες, προτίμηση Σάββατο)
@martian (και για τις 2 μέρες)
@Ktn ΝΑΙ (μόνο Κυριακή)
@apostolisza8 (μόνο Κυριακή)
@kbil (μόνο Κυριακή)
@Kastroman ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman ΟΧΙ
@The_Black_League
@ChrisP
@eviL
@Moonchild92
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
εδιτ στο προηγούμενο post μου γιατί έχω πάει κωλοφεράτζα το topic - καλά ήταν χτες, πάμε για το επόμενο τώρα
Τριήμερο νομίζω έχουμε την επόμενη - οπότε αν μαζευτούμε μαζευτήκαμε
Σάββατο
Κυριακή
@kbil - Ναι
@Lupin - Λογικά μπορώ και τις 2 μέρες και όλες τις ώρες, δεν έχω ζωή.
(Τα 20.00 - 21.30 μου είναι προτιμότερα)
@RiderToUtopia - Ναι για Σάββατο μόνο 21.30
@martian - Ναι για Κυριακή μόνο
@apostolisza8 - Ναι για Κυριακή μόνο
@Moonchild92 - Nαι μάλλον για Κυριακή μόνο
@Kastroman
@Hector_the_Hitman
@The_Black_League
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil





