~ Rush ~

[B]According to Musictap.net, Concord Records will release a RUSH DVD with an undetermined title on September 27, most likely referring to a live DVD of RUSH’s April 15 performance at Quicken Loans Arena in Cleveland[/B] :smiley:

(αν και δεν ξερω αν ενδιαφέρει κάποιον)και κατι που είδα στα σχόλια στο αμαζον για την επανακυκλοφορία του Moving Pictures…
προσοχή στο update

I was looking forward to hearing this classic album in a new light, but having given both cd and dvd a spin, I’m left feeling somewhat underwhelmed.

Comparing the 2011 cd to the previous version issued in 1997, there’s very little discernible difference in the sound. Those of you looking for a louder ballsier mix will be disappointed. Having said that, I’m glad they didn’t mess about with it, but honestly, it’s no different to the previous version.

The dvd offers the album in stereo and 5.1 surround mixes, but not DTS! Once again, Universal’s packaging is misleading, as the cd case clearly shows the DTS logo (the same thing happened with Universal’s reissue of Thin Lizzy’s Live and Dangerous, misleadingly stating that the bonus dvd was in DTS, when in fact it was only mono.)

The 5.1 mix on the Rush dvd is fine, but again, it didn’t really grab me. It just sounded like an expanded version of the stereo mix, but without the added clarity that a DTS mix would have provided. And the stereo mix is just that - no high resolution. If you want the high quality audio versions then you should go for the blu-ray version instead.

If you haven’t already got this album, then this is worth buying, as the music itself is excellent and stands the test of time. Arguably the band were at their creative peak on this album, pushing the boundaries of music that could be made by a trio without the over-reliance of synths that came with later albums.

But if you already have the 1997 cd, this new release probably isn’t worth the money.
[U][B]
UPDATE[/B][/U]

I’ve since gone out and bought the blu-ray edition, and am much more impressed with the mixes on this edition. The DTS 5.1 mix is a knockout, and the options for lyrics, liner notes etc are so much more extensive than the dvd version.

Not sure why the dvd version is such a shoddy release by comparison, but whole-heartedly endorse all the favourable comments on the blu-ray edition posted by other customers!

http://www.strictlysonisphere.co.uk/news/rush-for-2012/

Rush are supposedly in advanced stages of setting up a UK festival show next year. Download and Sonisphere seem like the most likely.

According to the website, www.rushisaband.com, Rush are in the advanced stage of signing up a 2012 Festival date. They have apparently been approached by High Voltage, but are looking towards both Sonisphere and Download as they are the two biggest rock festivals in the UK. Now, Rush are not normally used to playing festivals, but are looking to in 2012 along with a set of European one off shows. This would be in support of their upcoming album Clockwork Angels, and would be Rush?s first UK headlining festival date.

Strictly our Opinion: I saw these guys on wednesday and without a shadow of a doubt they were the best band I have ever seen live. Incredible from start to finish and would gladly see them again. Wherever these guys are come festival season 2012, I will be there too. I know there will be a lot of people in doubt about them headlining a festival, but I am sure people will forget about it once they blow the place apart. Cannot wait to see what comes out of this.

ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ!!!

Το είχα διαβάσει εδώ και κάμποσο καιρό ότι του χρόνου ψάχνονταν για φεστιβάλ κι έτσι. Αλλά έχω ενστάσεις. Δεν είναι για φεστιβάλ. Δεν μπορώ να τους φανταστώ σε φεστιβάλ. ΜΙΣΩ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛΣ…:lol::lol::lol:

Και ότι είναι ότι καλύτερο σε live performance αυτόν τον καιρό, είναι γεγονός.

Βασικά, πόσο θα παίξουν αν μπουν σε φεστιβάλ; Και headliners να ναι, κάνα δίωρο το πολύ δυομισάωρο το κόβω.

(άκυρη ονείρωξη της στιγμής, και ιδέα στην Didi: :lol: Nα έκλειναν στο ίδιο φεστιβάλ Rush και Yes(καινούριο βγάζουν κι αυτοί άλλωστε)και να δούμε τζαμάρισμα από κοινού επί σκηνής… ΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧ…)

Και ακόμα βασικότερα, ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΑΜΩ;;;

[SPOILER]Ντέμη κάνε το θαύμα σου :blues:[/SPOILER]

Τεραστιο συγκροτημα τι να λεμε τωρα…

Το οτι δεν υπαρχει το Moving Pictures στο poll πως ακριβως εξηγειται?

Θεωρητικά, μπορούμε να πούμε ότι σε μία τέτοια περίπτωση θα χρειαστεί να κάνουν αρκετές εκπτώσεις σε αυτό που κάνουν. Και όχι μόνο χρόνου. Ας παίξουν δύο ώρες και ένα τέταρτο, δεν είναι αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Θα πρέπει να παραιτηθούν από τη σκηνή ΤΟΥΣ, τα σκηνικά ΤΟΥΣ, από το εκπληκτικό lightshow ΤΟΥΣ. Θα πρέπει να συμβιβστούν στο ότι θα αλλάξουν το κοινό τους. Και ποιοι θα είναι πίσω τους; Κάποιοι σαν τους Slipknot και τους μαστόδοντες; (Νταξ, αν είναι οι Fates, οι Theater και οι Threhold με τους Shadow Gallery, πάω από τώρα με τα πόδια, ταμένος στη χάρη τους)
Αναρωτιέμαι και το κατά πόσο θα πουλήσει ένα fest με headliners τους Θεούς, από τη στιγμή που έχουν να το κάνουν έναν αιώνα…

Σαν ιδεα οντως ακουγεται κουλη. Ειναι ολα αυτα που αναφερατε, θα πρεπει να κοψουν απο τον χρονο εμφανισης τους, τι θα παιχτει με τα σκηνικα κτλ… Αλλα λυσεις υπαρχουν. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω αν θα κολλαγανε σε φεστιβαλ και θα ημουν περιεργος να δω ποιες θα ηταν οι υπολοιπες μπαντες. Γενικα με παραξενευει η ολη ιδεα, αλλα αν ειναι ο μονος τροπος να τους δουμε και εμεις εδω, αλλαζει το πραγμα…

Σε καμμία περίπτωση σε festival. Οχι ότι δεν θα μαμούσαν πάλι αλλά δεν θα συγκρινόταν με τις “κανονικές” εμφανίσεις τους

Bασικα με τις υπολοιπες μπαντες δε θα συγκρινονταν. 8)

http://rocking.gr/news/Poia_einai_i_kaluteri_live_mpanta_auti_ti_stigmi/10100/

Και αφού τελείωσε η περιοδεία, μπορούμε να πούμε τα της συνέχειας…

Διάλειμμα για το υπόλοιπο του καλοκαιριού. Στούντιο το φθινόπωρο. Δίσκος την άνοιξη. Και μετά, εκτεταμένη περιοδεία, λογικά παγκόσμια. Και, αν αρχίσουν το τέλος πχ, της άνοιξης, η Ευρώπη θα είναι μέσα τον επόμενο Σεπτεμβροκτώβρη. Πα μαλ, ε;

Να ευχηθουμε και η Ελλαδα ή να αρχισουμε να σκεφτομαστε ταξιδακι απο τωρα?

Tαξίδι από τώρα.

Tαξίδι από τώρα. Εννοείται…

Οι rush είναι το συγκρότημα εγγύηση στο οτι δεν θα πας να δεις έξω και μετα απο κάτι μήνες θα ανακοινωθεί για Ελλάδα

ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΜΑΖΙ ΜΕ ΥΕΣ

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKK!!!

XMM ,H ΕΣΤΩ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΕΧΕ

RUSH RUSH RUSH RUSH RUSH RUSH.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουν στην Ελλάδα.

Τι γνώμη έχετε για το Grace Under Pressure; Κατά τη γνώμη μου είναι το πιο υποτιμημένο τους. Και εγώ αν ήμουν φαν εκείνη την εποχή ίσως να ξενέρωνα λίγο με την αυξημένη χρήση πλήκτρων. Τώρα όμως πιο αντικειμενικά μπορώ να πω ότι ήταν μεγάλο επίτευγμα για την μπάντα. Tα φωνητικά του Geddy βελτιώθηκαν θεαματικά, οι συνθέσεις είναι από εξαιρετικές και πάνω και η παραγωγή κορυφαία επίσης. Κομμάτια όπως τα Afterimage, Red Sector A, Distant Early Warning και The Enemy Within δεν γράφονται εύκολα ενώ ξεχωρίζει για μένα το ανεπανάληπτο Between The Wheels. H τριάδα The Body Electric, Kid Gloves και Red Lenses κάνει μια μικρή κοιλιά στον δίσκο αλλά πάλι δεν επηρεάζει τη γενική εικόνα. Από τα αγαπημένα μου Rush album.

Αγαπάμε Grace Under Pressure!
Between The Wheels, Distant Early Warning , Afterimage, Red Sector A τα highlights ενώ μοναδικό αδιάφορο κομμάτι για εμένα το Red Lenses.

Όλη η δεκαετία του 80 έχει δισκάρες και μόνο. Δε θα αποτελεούσε εξαίρεση το GUP. Θυμάμαι ότι θα παίζανε το Between the wheels στην R-30 και στράβωνα στην ιδέα ότι θα το άκουγα. Μέχρι που το άκουσα… Το ίδιο ισχύει για όλα τα κομμάτια αυτής της δεκαετίας που παίζουν live. Είναι τα highlights τους. Kαι έιναι και κομματάρες…