Ότι αγαπάς, όπως σε βολεύει και όπως σε βγάζει ο χρόνος ![]()
Άντε να δούμε το νέο δίσκο,ο Biff δεν καταλαβαίνει τίποτε και θα το εισπράξουμε αυτό στο release.
Σα σωστός Boomer, δεν έχω ακούσει κανέναν από τους πρόσφατους δίσκους και γενικά, κανέναν δίσκο μετά το 2000, πέρα από μεμονωμένα κομμάτια (πχ Capre Diem).
Τι θα μου προτείνατε να ακούσω δισκογραφικά από τη συγκεκριμένη περίοδο;
Καταρχάς, ΟΛΑ μέχρι και το Carpe Diem (το τελευταίο μόνο μου φαίνεται κάπως πιο αδύναμο, κι αυτό με μια επιφύλαξη όμως γιατί δεν το έχω ακούσει πάρα πολύ)
Αν είναι να πάμε με baby steps, οπωσδήποτε τουλάχιστον Lionheart, Killing Ground και Inner Sanctum
Είναι κλασσικό Saxon, που αν του χαρίσεις χρόνο σε βάζει στα ενδότερά του και ασχολείσαι μαζί του. Ό,τι συμβαίνει, δηλαδή, με κάθε δίσκο τους, μέχρι να βγάλουν τον επόμενο και μέχρι να σε πιάσει το μέσα σου, το τσαγανό σου και να ταξιδέψεις σε όποιο παλιό τους θέλεις.
Κι εγώ αυτό ελπίζω, αλλά το θέμα μου είναι ότι λίγο πολύ όλα τα υπόλοιπα Saxon που αξίζουν με έχουν πιάσει με την πρώτη ακρόαση, άντε με τη δεύτερη ή τρίτη. Anyway, θα πάρει κι άλλη ευκαιρία εννοείται. Saxon είναι αυτοί, το έχουν κερδίσει αυτό το δικαίωμα.
Λιτά σχόλια για όλους τους δίσκους έχω κάνει στο best-of. Θα τα χωρίσω όμως κάπως σε κατηγορίες:
1st tier - Απαραίτητα, can’t live without them.
Wheels of Steel
Strong Arm of the Law
Denim and Leather
Unleash the Beast
2nd tier - Στην πραγματικότητα, αποτελούν κι αυτά μέρος της πρώτης κατηγορίας αλλά το παίζω υποκειμενικός
Power & the Glory
Solid Ball of Rock
Killing Ground
Lionheart
The Inner Sanctum
Carpe Diem
3rd tier - Δεν μπορούν όλοι οι καλοί δίσκοι να σου αλλάζουν την ζωή.
Saxon
Forever Free
Dogs of War
Call to Arms
Battering Ram
4th tier - Καλά πάμε αλλά μπορούμε και καλύτερα
Sacrifice
Thunderbolt
5th tier - Μιεχ… (ακόμα όμως έχουμε τις στιγμές μας, έτσι?)
Crusader
Innocence Is No Excuse
Metalhead
Into the Labyrinth
Hell, Fire and Damnation
6th Tier - Mπλιαχ, πέταμα
Rock the Nations
Destiny
Για διευκρινίσεις απευθυνθείτε στη διεύθυνση.
Πολύ τίμια κατάταξη, εν γένει. Εντύπωση μού κάνει ότι το UtB μπαίνει top-tier (αλλά το έχω ακούσει πολλάκις αυτό). Ίσως να έβαζα εκεί το P&tG αντ’ αυτού. Αλλά νομίζω ότι είμαι κι εγώ αρκετά κοντά με τη λίστα σου (όχι ότι ρώτησε κανείς, αλλά…). Επίσης, υπάρχουν ημέρες που παίζει το Sanctum να το είχα και δίπλα στους ογκόλιθούς τους.
Εννοείται ότι είναι top tier το Unleash
Ωραίος!! μονο στο Innocence Is No Excuse διαφωνω. θα το εβαζα στο πρωτο γκρουπακι.
εχει το Broken Heroes!!!