Saxon

Ότι αγαπάς, όπως σε βολεύει και όπως σε βγάζει ο χρόνος :heart:

Άντε να δούμε το νέο δίσκο,ο Biff δεν καταλαβαίνει τίποτε και θα το εισπράξουμε αυτό στο release.

3 Likes

Σα σωστός Boomer, δεν έχω ακούσει κανέναν από τους πρόσφατους δίσκους και γενικά, κανέναν δίσκο μετά το 2000, πέρα από μεμονωμένα κομμάτια (πχ Capre Diem).

Τι θα μου προτείνατε να ακούσω δισκογραφικά από τη συγκεκριμένη περίοδο;

Καταρχάς, ΟΛΑ μέχρι και το Carpe Diem (το τελευταίο μόνο μου φαίνεται κάπως πιο αδύναμο, κι αυτό με μια επιφύλαξη όμως γιατί δεν το έχω ακούσει πάρα πολύ)

Αν είναι να πάμε με baby steps, οπωσδήποτε τουλάχιστον Lionheart, Killing Ground και Inner Sanctum

5 Likes

Είναι κλασσικό Saxon, που αν του χαρίσεις χρόνο σε βάζει στα ενδότερά του και ασχολείσαι μαζί του. Ό,τι συμβαίνει, δηλαδή, με κάθε δίσκο τους, μέχρι να βγάλουν τον επόμενο και μέχρι να σε πιάσει το μέσα σου, το τσαγανό σου και να ταξιδέψεις σε όποιο παλιό τους θέλεις.

3 Likes

Κι εγώ αυτό ελπίζω, αλλά το θέμα μου είναι ότι λίγο πολύ όλα τα υπόλοιπα Saxon που αξίζουν με έχουν πιάσει με την πρώτη ακρόαση, άντε με τη δεύτερη ή τρίτη. Anyway, θα πάρει κι άλλη ευκαιρία εννοείται. Saxon είναι αυτοί, το έχουν κερδίσει αυτό το δικαίωμα.

4 Likes

Λιτά σχόλια για όλους τους δίσκους έχω κάνει στο best-of. Θα τα χωρίσω όμως κάπως σε κατηγορίες:

1st tier - Απαραίτητα, can’t live without them.
Wheels of Steel
Strong Arm of the Law
Denim and Leather
Unleash the Beast

2nd tier - Στην πραγματικότητα, αποτελούν κι αυτά μέρος της πρώτης κατηγορίας αλλά το παίζω υποκειμενικός
Power & the Glory
Solid Ball of Rock
Killing Ground
Lionheart
The Inner Sanctum
Carpe Diem

3rd tier - Δεν μπορούν όλοι οι καλοί δίσκοι να σου αλλάζουν την ζωή.
Saxon
Forever Free
Dogs of War
Call to Arms
Battering Ram

4th tier - Καλά πάμε αλλά μπορούμε και καλύτερα
Sacrifice
Thunderbolt

5th tier - Μιεχ… (ακόμα όμως έχουμε τις στιγμές μας, έτσι?)
Crusader
Innocence Is No Excuse
Metalhead
Into the Labyrinth
Hell, Fire and Damnation

6th Tier - Mπλιαχ, πέταμα
Rock the Nations
Destiny

Για διευκρινίσεις απευθυνθείτε στη διεύθυνση.

11 Likes

Πολύ τίμια κατάταξη, εν γένει. Εντύπωση μού κάνει ότι το UtB μπαίνει top-tier (αλλά το έχω ακούσει πολλάκις αυτό). Ίσως να έβαζα εκεί το P&tG αντ’ αυτού. Αλλά νομίζω ότι είμαι κι εγώ αρκετά κοντά με τη λίστα σου (όχι ότι ρώτησε κανείς, αλλά…). Επίσης, υπάρχουν ημέρες που παίζει το Sanctum να το είχα και δίπλα στους ογκόλιθούς τους.

2 Likes

Εννοείται ότι είναι top tier το Unleash

3 Likes

Ωραίος!! μονο στο Innocence Is No Excuse διαφωνω. θα το εβαζα στο πρωτο γκρουπακι.
εχει το Broken Heroes!!!

3 Likes