Sepultura - A-Lex

Εγώ πάντως θα το αγόραζα το σιντί τους. Οπως και αν είχαν ονομαστεί. Οπως τρέχω να αγοράσω, από την πρώτη μέρα, ότι κι αν κυκλοφορήσει κι ο φίλος μας ο Μαξ.

Εγώ πάντως θα το αγόραζα το σιντί τους. Οπως και αν είχαν ονομαστεί. Οπως τρέχω να αγοράσω, από την πρώτη μέρα, ότι κι αν κυκλοφορήσει κι ο φίλος μας ο Μαξ.

Σωστος…ετσι απλα ο δισκος ειναι σκετη βομβα…μπραβο στον αντρεα…παιδια οι sepultura δεν ειναι ο max…ξεκοληστε επιτελους…μεγαλη αδικια παντως να μην αναγνωριζεται αυτο που κανεις…

Είναι από τους λίγους δίσκους που έχω ακούσει να βελτιώνονται προς το τέλος! Λογικά θα είχε να κάνει με το θέμα του δίσκου και την προσπάθεια του Κίσσερ να ταιριάζει την μουσική με την ροή της πλοκής . Αλλά έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που το άκουσα και κάποια σχόλια εδώ με μπρίζοσαν να το ξαναβάλω. Ακολουθεί σχόλιο μου πριν λίγο καιρό κάπου αλλού σε άλλο site, το μεταφέρω ως έχει (δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα με τα αγγλικά)

I’m pretty certain I would have checked out a new band containing Igor and Andreas , but not called Sepultura

Exactly. In the long run, that was Kisser’s biggest mistake: keeping the name. This ensured him a strong following (and a great deal with Spv), but he never took the idolatry factor into consideration. So when the 80’s revival “occurred” and Max started to play a bit faster, the name started to work against them. The hordes of ex-thrashers going through a midlife crisis just couldn’t stand the new Sepultura.

I was blessed with total ignorance about Kisser’s and Cavalera’s past when I first listened to their bands, and I got to say that this lack of preconception helped me to enjoy their music without anything else in mind, and to appreciate it just for what it was, not caring about what they “should” play and such bullshit. It’s true that Schizophrenia ? era Sepultura can kick everybody’s ass, but I think I preferred Kisser’s attitude over Max’s, and its consequent reflect to the music: collaborations with Mike Patton and Jello Biafra, NOT Fred Durst. I do enjoy Soulfly also, but not that much. Don’t get mad people, this is just my opinion.

Και εγώ από το Roots τους έχω χάσει. Δεν είμαι και κάποιος μεγάλος fan τους , ουτε των Soulfly. Το εξώφυλλο θύμισε Beneath the Remains!!! :vibrate::vibrate::vibrate: θα του ρίξω μια αυτιά…