Ska / Rocksteady / Reggae / Dub

:slight_smile: :slight_smile:

Aντε Ισις περιμενουμε καμια προταση για να ακουσουμε το καλοκαιρακι στις παραλιες με καυτες αμμουδιες, φοινικες, πιπινακια, εξωτικα κοκτεηλ κλπ.:slight_smile:

Μιας και άνοιξα το θρεντ, παρόλο που είμαι παντελώς άσχετος, να προτείνω έναν Dub δίσκο.

Στο δεύτερο κομμάτι, Not Alone, τραγουδάει ο Πάττον.

Εχω λιγο καιρο τελευταια που προσπαθω να ψαχτω στη dub μουσικη. Οποτε καποιος που κατεχει το αθλημα, εν αντιθεσει με μενα, ειναι προφανως ευπροσδεκτος να συμβαλλει/διορθωσει κλπ. Προσωπικα θα εστιασω κυριως σε συγκροτηματα του καιρου μας και οχι τοσο σε αυτα της δεκαετιας του 60, ισως και γιατι ακομα ειμαι στα πρωτα βηματα ανιχνευσης του χωρου αυτου.

Οπως μαθαινουμε λοιπον απο την wikipedia :

Dub is a form of music, evolved from reggae that involves revisions of existing songs. The dub sound consists predominantly of instrumental remixes of existing recordings and is achieved by significantly manipulating and reshaping the recordings, usually by removing the vocals from an existing music piece, emphasizing the drum and bass frequencies or ‘riddim’, adding extensive echo and reverb effects, panoramic LR delay, and dubbing occasional snippets of lyrics or instruments from the original version.

Χαρακτηριστικες μπαντες :

1. Thievery Corporation

(δωστε βαση στις υπερκομματαρες Radio Retallation, Amerimacka & Originality)

2. Asian Dub Foundation (oι οποιοι πανκιζουν ελαφρως)

3. Brain Damage

4. Basque Dub Foundation

5. O τιτανοτεραστιος Mad Professor (γνωστος για την συνεργασια του με τους Massive Attack).

Aυτα για αρχη. Αντε δωστε μου τα φωτα σας…

Xo!

Και γω θελω.

Λεπον, παρπροπερσινο δισκιο, αλλα δεν πειραζει.
[CENTER][SIZE=“3”]
Μatisyahu - Youth
[/SIZE]

[/CENTER]

Tο’χω ξαναπροτεινει καπου αλλα δεν πειραζει…

Λεπον προκειται για ρεγγε με λιγακι (νταξει, μπολικο) θρησκευτικο χαρακτηρα. Εβραικης φυσης, αλλωστε φαινεται απο τον ραββινανθρωπο στο εξωφυλλο (ναι χωνει και ριμες)