Δεν ξέρω που να το βάλω αυτό οπότε το βάζω εδώ:
Μα εβαλαν τον θρυλο στου διαολου την μανα?
Money talks…
Παράσταση που απευθύνεται ξεκάθαρα στους ντόπιους.
Πότε πρόλαβαν και εξαφανίστηκαν δεν ξέρω.
Το είδα από χθες το απόγευμα.
Είναι η κλασσική μαλ… του εντελώς τζάμπα. Παίρνει ο άλλος και ας μην πάει. Δεν τον νοιάζει.
Γνώμη μου… Τα τζάμπα θα έπρεπε να είναι σχεδόν τζάμπα σε τέτοιες περιπτώσεις.
Τον ήξερα τον Mario Adrion προφανώς από τα reels όπως και οι περισσότεροι.
Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο μα τόσο καλός από κοντά.
65 λεπτά ποιοτικού, non stop γέλιου.
Αβανταδορικο όσο δεν πάει το nazi/jewish guilty syndrome. Το υποστηρίζει τέρμα χωρίς να γίνεται ποτέ άβολο.
Πολύ καλός και ο Adam Fynke που άνοιξε για 20 λεπτά. Δεν τον ήξερα καθόλου.
Αν ξανάρθει, μην τον χάσετε.
Αν και σε διαφορετικό στυλ, πέρασα πιο καλά μαζί του συγκριτικά με Louis CK & Fluffy.
Μου φαίνεται one trick pony αλλά αν λες ότι έχει και άλλα υλικό, θα προσπαθήσω να τον δω.
Εννοείται οτι δεν αναπαράγει υλικό που έχει ηδη ανεβάσει.
4 sold out εκανε (εβαλε και 2η ημερα και μετα απογευματινη παρασταση σε καθε μια).
Λογικά θα ξαναερθει.
Καπου 550-600 ηταν οι καθίμενοι ανα παρασταση.
ΥΓ. Φερτε την Cristina Mariani βρε αλητες.
Για Κριστίνα , έχει πουθενά φουλ σπέσιαλ, γιατί μόνο κάτι ρηλς βρίσκω
Δυστυχώς οχι.
Φέτος ξεπετάχτηκε η συγκεκριμένη.
Δες το ακόλουθο που ειναι οτι πιο κοντινο (απο εκει εγινε viral με το γνωστό ανεκδοτο, το λεει στο τελος)
Είδα ζωντανα τη Nikki Glaser που κανει αυτή τη στιγμή την μεγαλύτερη περιοδεία της εβερ.
Πήραμε αυτό που περιμέναμε - ένα σετ που μιλούσε κυρίως για το γυναικείο σώμα και τη γυναικεία ανασφάλεια περί αυτού . Παρ’ ότι μου αρέσει το γυναικείο στανδ απ, την βρήκα λίγο αυτό αναφορική και επαναλαμβανόμενη. Γελάσαμε πάντως.
Εχω παρατηρήσει, χωρις να εχω καταλήξει σε ασφαλή συμπεράσματα, οτι το γυναικείο stand up comedy απευθύνεται περισσότερο στο γυναικείο κοινό.
Γιαυτο τον λόγο δεν είδα φέτος και την Shlesinger αν και δεν γνωρίζω τι έχασα.
Στην αρχή η Taylor Tomlinson εδειχνε να εχει πιο ανοιχτή ατζέντα, αλλα απο οσα βλεπω στα specials της και αυτή προς τα εκεί πάει.
Ali Wong πχ δεν μπορω καθόλου.
Την Sarah Silverman εχω χασει εντελώς. Εχει εξαφανιστεί νομιζω απο τις δημοφιλείς πλατφόρμες.
Μετά το me too νομίζω όλοι έτρεξαν στις γωνιές τους . Ναι οι γυναίκες μιλάνε πιο πολύ για γυναικεία θέματα. Αλλά και οι άντρες δεν μιλάνε ? Πχ ο αγαπημένος μου bill burr. Ali Wong μου άρεσε πολύ όσα έχω δει κ Slezinger επίσης . Ίσως όμως όλοι αυτοί οι κωμικοί μεγαλώνουν κ πρέπει να έρθει η νέα γενιά σαν την Κριστίνα που γράφεις ή την Ινδή που έβαλα πιο πάνω. Δεν με πειράζει καθόλου η γυναικεία θεματολογία, αλλά με πειραζει η επανάληψη
φοβερή ensemble παράσταση που ανανεώνεται κάθε μέρα - και τζάμπα ε.
Προτείνεται.
Πολυ καλος ο Μαριο, τον ακολουθω εδω και καιρο. Εμφανιστηκε στη Νεα Υορκη πριν κατι μηνες αλλα δε μπορουσα με τιποτα να παω. Αν δεν κανω λαθος εμφανιζεται το καλοκαιρι στην Ελλαδα. Ψιλοαχαστος βασικα.
Σιγουρα θα παω να τον δω την επομενη φορα που θα κανει αμερικανικο τουρ, αλλωστε νομιζω εκει ειναι η εδρα του!
Έπαιξε Ελλάδα χθες και προχθές.
Απλά εξαιρετικός.
Έγραψα δύο αράδες πιο πάνω.
Αν είσαι φίλος του stand up, μην τον χάσεις.
Εννοειται θα παω αν τον ξαναπετυχω. Υπαρχει λογος που κανει καριερα και δεν γραφει στο ροκιν.


