Stand Up Comedy!

1 Like

φοβερή ensemble παράσταση που ανανεώνεται κάθε μέρα - και τζάμπα ε.
Προτείνεται.

6 Likes

Πολυ καλος ο Μαριο, τον ακολουθω εδω και καιρο. Εμφανιστηκε στη Νεα Υορκη πριν κατι μηνες αλλα δε μπορουσα με τιποτα να παω. Αν δεν κανω λαθος εμφανιζεται το καλοκαιρι στην Ελλαδα. Ψιλοαχαστος βασικα.

Σιγουρα θα παω να τον δω την επομενη φορα που θα κανει αμερικανικο τουρ, αλλωστε νομιζω εκει ειναι η εδρα του!

1 Like

Έπαιξε Ελλάδα χθες και προχθές.
Απλά εξαιρετικός.
Έγραψα δύο αράδες πιο πάνω.

Αν είσαι φίλος του stand up, μην τον χάσεις.

1 Like

Εννοειται θα παω αν τον ξαναπετυχω. Υπαρχει λογος που κανει καριερα και δεν γραφει στο ροκιν.

1 Like