The Offspring

ξέρω ότι το έγραψε για την γυναικά του,αλλά δεν ξέρω αν πέθανε σε τροχάιο…

Επίσης το Αmericana ήταν το πρώτο album που άκουσα ποτέ από τη rock σκηνή…πως το λένε το 1 band οπότε δεν το αλλάζω…
φυσικά και τα υπόλοιπα έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα…
έχουν γράψει κομματάρες…γμτ δεν θα ξέρουν τι να πρωτοπαίξουν…θα ήθελα να τα ακούσω όλα!!!
Offspring και τα μυαλά στα κάγκελα…
Θα τα SMASH σου με όλα στο Rockwave…:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

ναι ισχυει…

και μένα αυτό ήταν το πρώτο έστω και αντεγραμμένο , αλλά έχει πέσει στην εκτίμηση μου γιατί το πρώτο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ μου ήταν το SMASH !!!

εμένα ήταν και το πρώτο αυθεντικό…μολίς που είχε βγει θυμάμαι το 1998…:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

[I]And it feels
And it feels like
Heaven’s so far away
And it feels
Yeah it feels like
The world has grown cold
Now that you’ve gone away

And it feels
And it feels like
Heaven’s so far away
And it stings
Yeah it stings now
The world is so cold
Now that you’ve gone away [/I]

ρισπέκτ γαμώ.

ειδικα το καιρο της epitaph τα εσπαγαν,μεγαλη μπαντα.χαιρομαι που επιτελους ερχονται για live χωρις να ειναι στα γεραματα.

Έστω και στα γεράματα, 17 κοντεύω, αξιώθηκα να ακούσω Offpring. Ξεκίνησα με το Smash και λέω να συνεχίσω:) Ειδικά το self-esteem έχει κολλήσει στο repeat εδώ και μέρες…

νταξει παιδια πολυ καλη μπαντα!!
εμενα μαρσει παρα πολυ το conspiracy!!εει κατι κομματαρς μεσα απο τα λιγα…αγαπημενα τραγουδια αν μπορω να πω καποια απο αυτο το δισκο ειναι το million miles away και το εκπληκτικο revisited που δεν ξερω πως να το χαρακτηριω…εχει ομως αδερφε μου τελεια λογια!!!

Συνεχισε με Ignition.

πολυ τους συμπαθω αυτους τους Offspring.τα τραγουδια τους δινουν εμπνευση

Why Don’t You Get A Job

και ΑΡΗΣ και δεν ειμαι καλα

hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

που ειναι το αστειο;:-k

:evil: :evil: :evil:

οτι μετραει ρε! χαλααααρωσε :smiley:

έχουμε τονίσει αυτό το μεγάλο άζμα?

[I]And I don’t really wanna know
So don’t tell me anymore
And i really don’t wanna hear
About her feet all up in the air

And well, I’m not the one who acted like a hoe
Why must I be the one who has to know?
I’m not the one who messed up big time
So spare me the details, if you don’t mind

Now I don’t need to hear about the sounds they were making
And I don’t need to hear about how long it was taking
Or how the walls, they were shaking[/I]

χορός λοητούμα

δεν σου θυμιζει το brimful of asha απο cornershop?
http://www.youtube.com/watch?v=5rQmB7SCrzc

6 πράγματα που μου έμαθε η wikipedia για τον Dexter Holland! 8)

[ul]Holland was the class valedictorian at Pacifica High School in Garden Grove, California and was a Ph.D. candidate in Molecular Biology from the University of Southern California; however, he declined to get his Ph.D. in favor of focusing on The Offspring. He has a Bachelor’s degree in Biology and a Master’s degree in Molecular Biology, both from the University of Southern California. 8O(δε του φαινόταν,ειδικά για μοριακή βιολογία:p)
[/ul]

[ul]Holland married hairstylist Daisy A., who co-wrote the Offspring song “Session”. He has a daughter from a previous relationship.
[/ul]

[ul]Holland is also a licensed Airline Transport Pilot and has made a solo trip around the world in 10 days. 8O <3
[/ul]

[ul]
He also participated in the 2006 Los Angeles Marathon; his charity of choice was the Innocence Project, a non-profit legal clinic that handles legal cases where post-conviction DNA testing of evidence can yield conclusive proof of innocence. Holland finished[4] with a time of 5:01. Afterward, Holland signed his shoes and donated them to charity.[/ul]

[ul]
Dexter is the nephew of 80’s horror film director Tom Holland.[/ul]

[ul]
Dexter also has his own brand of hot sauce, Gringo Bandito.[/ul]

Πάρε και αλλο ένα fact… Οι metallica είναι οι καλυτεροι πελατες του dexter και της σαλτσουλας του :stuck_out_tongue:

(ισχυει)

Μμμ… hot sauce, και μένα μ’αρέσει, πού θα τη βρω; :-s

hahaaaa http://www.myspace.com/gringobanditohotsauce

ορίστε :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Κι αλλο νταμπλ ποστ :expressionless:

Πανεμορφο