To site σερνεται

Ρε παιδια τι εγινε?? Ολα τα αλλα σαιτς μου πανε σφαιρα… Ολο το απογευμα το ροκιν παει χελωνιζειν…:frowning:

ιδια turtle-speed και δω…

άστα ρε μου έχει σπάσει τα νεύρα …

Ο παραζολ, ο φίλος μου φταίει

me2…

Δε βάζετε ένα χεράκι μπας και πάρει μπρος;
Τι να πούμε βρε παιδιά, όπου και να πας πάντα θα συναντάς τέτοια προβλήματα. Και να 'ταν στο χέρι μας… Άντε να διαπιστώσεις τι ζόρι τραβάει ένα μηχάνημα που βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου… Υπομονή. Κι εσείς κι εμείς.

μου ρχεται να το πυροβολησω με την καραμπινα…κανω 2 ωρες για να διαβασω 2 γαμημενα posts…
ειμαι κ σε ηλικια που εχω πολλα νευρα οποτε το πιθανοτερο ειναι οτι θα το σουταρω καμια ωρα το μηχανημα…γιαυτο καντε γρηγορα κατι…:stuck_out_tongue:

Είμαι άσχετος με τέτοια θέματα, αλλά μία παρατήρηση:

( Νομιζω ότι ) Το site σέρνεται από τότε που μπήκε η διαφήμιση της LG που είναι animated, και γενικώς το έχω παρατηρήσει αυτό δηλαδή σε σελίδες που έχουν flash player.

Don’t worry δεν είναι αυτό :slight_smile:
Αφενός η συγκεκριμένη διαφήμιση υπάρχει και στις υπόλοιπες σελίδες, οι οποίες δεν έχουν κάποιο πρόβλημα φόρτωσης, και αφετέρου ανέκαθεν τα 3/4 των διαφημίσεων που είχαμε ήταν flash, οπότε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Κατά πάσα πιθανότητα, μάλιστα, δεν ευθύνεται το “site” καθ’ αυτό, αλλά ο υπολογιστής στον οποίο τρέχει. Εντός της ημέρας ελπίζω να έχει λυθεί το πρόβλημα. Για να δούμε…

“Λογικα” απο τη στιγμη που φταιει ο κομπιουτορας που φιλοξενει τη σελιδα δεν θα επρεπε να σερνεται και το σαιτ με τις κριτικες και τα νεα που στην τελικη εχουν και εικονες να φορτωσουν?
Το προβλημα επικεντρωνεται στο φορουμ.Μηπως φταινε τα “μεγαλα” τοπικς που εχουν φτασει τις 6.542.789.143 σελιδες?
Να κανουμε μια καλη να τα βαλουμε στο αρχειο και να τα ξεκινησουμε απο την αρχη? :smiley:

Αν και πιθανόν να διερωτηθεί και πάλι κάποιος “στη μάνα σου το 'πες;” θα κάνω μια σύντομη προσπάθεια να εξηγηθώ: