Μουσική και παράδοση

Λοιπον, τι λετε;;;

Ενδιαφερει κανα ροκα η παραδοσιακη μουσικη και ακομα περισσοτερο οι παραδοσιακοι χοροι;;;

Προσωπικα, μ’ αρεσει αρκετα και συνηθιζω να χορευω τα παραδοσιακα ειτε σε συλλογους ειτε σε γλεντια.

Ειδικα τα της ευρυτερης περιοχης του χωριου μου, που ειναι στην Πιερια.

Ανατολικη Ρωμυλια, Θρακη και δε συμμαζευομαι. :smiley:

Και αρκετες φορες στην παραδοση παιζουν και απιστευτες μουσικες.

ΥΓ.: Θα παρακολουσα το τοπικ να μεινει καθαρο απο ντεμεκ παραδοσιακα γυφτοτραγουδα.

Τρελός είσαι; Γουστάρω πολύ παραδοσιακη μουσική. Βασικά χορους. Ξέρω όμως τα κλασικά μόνο. Πάντως επειδη σκοπεύω να πάω Ικαρία του χρόνου πρέπει να μάθω κ Ικαριώτικο.

Eγώ αν και κρατάω από Κυκλάδες και είμαι τακτικός επισκέπτης χειμωνα-καλοκαίρι και μου αρέσουν τα νησιώτικα, δυστυχώς από χορούς είμαι λίγο άσχετος. Μου αρέσουν τα παλιά κλασικά νησιώτικα και όχι αυτή η nu-παπαριά στυλ Γιαννούλη-Βαζαίου

Μια και μιλησες για Ικαρια να αναφερω εκεινο που ελεγα για πραγματικη παραδοση και αυτα που ειναι διαδεδομενα.

Τουλαχιστον, στην περιπτωση του Ικαριωτικου η Parios’ version ειναι αξιοπρεπης.

Σε αλλους χωρους, κατι τετοιο δε συμβαινει (βλ. γλυκες-γλυκες, πιτσιρικες, ζαφειρενιες και παει λεγοντας).

Παντως, οσοι ενδιαφερεστε να χορεψετε και λετε “δεν ξερω και ασε με ρε αδερφακι” ειναι παρα πολυ ευκολο να μαθεις και μαλιστα καλα.

Αρκει να γραφτειτε σε καποιο συλλογο …και υπαρχουν πολλοι και αρκετες φορες Δημων, Πανεπιστημιων και λοιπα, που σημαινει τζαμπε.

γμτ τα σπάει ο Ικαριώτικος. Νταξ εγώ πιστέυω πως οι Κρητικοί είναι δύσκολοι. Βασικά δεν έχω και την υπομονή!

Εγώ βασικά ντρέπομαι, ακόμα και στο νησί να χορέψω, εκτός αν έχω πιει τον πάτο μου…:lol::p:?
Τότε ντρέπονται οι άλλοι. Αλλά τα καλά νησιώτικα μου αρέσουν…
Το ίδιο ισχύει και για τα κρητικά, αν και δεν μπορώ να διακρίνω τις διαφορές στους χορούς τους.

Eπειδη ειμαστε ολοι απο το ιδιο καζανι, θα σας πω τα εξης…

Μεχρι περσι χορευα 1-2 μακεδονικους χορους και ως εκει.