Γαμεί ασάλιωτα η γκοργκοντζόλα! Και για την μελιτζάνα που είπαν κάποιοι είναι το πιο γαμάτο λαχανικό. Και γενικά είμαστε παμφάγοι και γαμάτοι :blues:
Οι μελιτζάνες και τα ψάρια(που ανεφερε ο μάρσιαν) είναι και γαμώ!!! 
Το μπρόκολο επίσης ξαφνικά άρχισα να το τρώω, είναι τέλειο, ειδικά άμα είναι ελαφρώς άβραστο!!!
κοκκινιστό κουνουπίδι και άντε γεια!

Αν και το κλασικό με λάδι, λεμονάκι(συνήθως) ή ξυδάκι και παραδίπλα τα κολοκυθάκια τα βραστά με μπόλικο σκόρδο ψιλοκομμένο και μαιντανό είναι αξία για περιόδους “υγιεινής διατροφής”. Και μη.
ουτε εγω το μπορω
μακρια
ότι δεν ανεβάζει χοληστερίνη είναι για φλώρους.
To καλοκαίρι γουστάρω να πίνω ντάκιρι και ΠΟΥΣΤΙΚΑ κοκτειλ.
+1926
[SPOILER][/SPOILER]
αυτος ειναι λιγο κρυφολουγκρης,τον αλλο με τα τατουαζια βαλε