Ουτε εμενα μ’αρεσουν οι μελιτζανες… Η αδερφη μου τρελαινεται και παιρνει μελιτζανοσαλατες και καπνιστες μελιτζανες απο το σουπερ μαρκετ και μου βρωμαει η σαλατα απο τα διπλα δωματιο… Νταξει, απλα σιχαινομαι τη γευση της. Βεβαια, αν ειναι σε παπουτσακια, πως να πεις οχι? 
εγώ δεν τρώω παστίτσιο γιατί μικρός το είχα ξεράσει και από τότε με αηδιάζει.
το ίδιο και τα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα αλλά το ξεπέρασα φέτος
edit \:D/
Μαζι σου αλλα σιγουρα δε σου χει κατσει και δισκος στο αυτι καλα με τη πρωτη που εν τελει εγινε αν οχι αγαπημενος, συμπαθητικος η εστω υποφερτος.Μη γελας, την εννοω την αντιστοιχια.Γιατι νομιζεις οτι λεμε οτι ο ταδε δισκος ειναι ‘‘δυκολοχωνευτος;’’, τεχνη ειναι και το φαι.Η μεγαλη ανατροπη απο φαγητα που εγινε σε μενα ηταν με τα χορτα ας πουμε, ακροαση με την ακροαση τα δαμασα και τωρα τα λουζω στο λεμονι και ειναι ο παραδεισος μου.Ειναι και οι συνθηκες ακροασης,φετος εφαγα για πρωτη φορα(με μπολικο εσωτερικο φοβο) μπροκολο κι ετυχε να ειναι με γιαουρτι και αυτο βοηθησε πολυ και πλεον δε το απεχθανομαι.Η δε ξερω, μπορει απλα να ειμαι κοιλιοδουλος.
Ειδικά μελιτζάνες και ρεβύθια διακορεύουν. Κολοκυθάκια μόνο στο μπριάμ δεν τα παλεύω, κατά τ’ άλλα γεμιστά με κιμά/ρύζι και αυγολέμονο, έπος.
η πρώτη μου φορά με μπρόκολο, ήταν πολτοποιημένο σε σάλτσα μακαρονιών. πλέον το μπορώ και σε σαλάτα
Ναι.
Ρε το παγωτό μάνγκο τα σπάει!!! Άσχετο αυτό. Τα μακαρόνια, αν και θα τύχει να τα φάω μία στο τόσο(μόνο με κόκκινη σάλτσα), δε μου αρέσουν. Το ίδιο και η σοκολάτα, θα φάω μία στο τόσο, αλλά δε μου αρέσει… Το φαγητό που δεν τρώω καθόλου, γιατί το έχω συνδέσει με κάτι σιχαμερό, είναι η φασολάδα!!! Αηδία…
Και τα βραστά κολοκύθια δε μου αρέσουν. Τηγανιτά δεν πολυτρώω ούτως ή άλλως.
Εχω παθει το ιδιο με μπακαλιαρο τηγανιτο.Αυτο δεν ειναι ιδιοτροπια ομως.
καλα αυτο ολοι μας το εχουμε συνδεσει με κατι σιχαμερο, αλλα δεν εχει να λεει
(και αυτο που αναφερετε ολοι τα κολοκυθια υπογειως δε μου αρεσει και πολυ, αν θελετε να πειτε κατι πειτε το στα ισια αλητες)
Ε να, αυτό έπαθα κι εγώ με την φασολάδα και έχω πάνω από 10-12 χρόνια να φάω!!! 
[B]
εδιτ:[/B] Δεν εννοούσα αυτό που εννοείς, αυτό εννοείται!!! 
Αν πετατε προστυχα υπονοουμενα, θα σας πω οτι ειμαι μικρος και αθωος και δε καταλαβαινω τι λετε.
(δεν εχει emoticon αγγελακι εδω? πωπω… κριμας!)
εδιτ: [SPOILER]ναι τελικα αργησα λιγο να καταλαβω οτι μιλατε για κλανιες, αλλα το καταλαβα τελικα!! νιωθω περηφανος![/SPOILER]
Και μόνο που διάβασα τη λέξη ανατρίχιασα. 
Είναι απίστευτη αηδία η πηχτή. Δεν υπάρχουν λόγια να την περιγράψεις. Είχα δοκιμασει στην άκρη του πηρουνιού και παραλίγο να τα βγάλω όλα πάνω στο τραπέζι. Φέτος το έκανα αυτό το μεγάλο βήμα, τη στιγμή που ο αδερφός της γιαγιάς μου της έκανε παρατήρηση που δεν έβαλε μέσα στην πηχτή και τα αυτιά του ζώου γιατί λέει έτσι γίνεται γαμάτη.
Πρέπει να είμαι πράσινη atm :!:
Γιατί ρε συ φασολάδα έφαγες;
(στον από-απόπάνω πήγαινε)
μπακαλιαρακι τηγανιτο ειναι το νοημα της ζωης.οσο για την πηχτη νομιζω με συμπληρωσε μια χαρα η Ρανια. Ανατριχιλα και ανακατωσουρα και μονο στην ιδεα της.
Αφου οταν τρωνε οι γονεις στο σπιτι κανω μετατοπισεις σε σαλατες μπολακια χαρτοπετσετες και αναψυκτικα μπροστα της για να μη την βλεπω καν ενω τρωω
Κατι αντιστοιχο παθαινω κι εγω με τη [U]γκοργοντζολα[/U] που οι γονεις μου μπορουν να ζησουν ανετα μονο μ’αυτη, αν και παραδεχομαι οτι δεν εχω δοκιμασει ακομα(ειναι πολυ νωρις).Σιγουρα δε βοηθαει και το ονομα της, το οποιο ακουγεται σαν κολλητικη αρρωστια.Κι οτι η μυρωδια της ειναι απαραδεκτη.
Τι ειναι αυτο;
Συμπληρωνω κουνουπιδι, πατζαρια και μπροκολο που δεν με εμπνεουν καθολου.
Μελιτζανες που ανεφερα πιο πανω, αγαπω σε μουσακα και στον φουρνο με τυρι.
Α και η φασολαδα (συνοδευομενη φυσικα με ελιες, φετα, ρεγκα, ψωμακι και πολυ λαδι) ειναι απιστευτη απολαυση.

Παρασκευάζεται από αγελαδινό γάλα στην περιοχή του Μιλάνου. Το τυρί αποκτά τις πράσινο ? μπλε φλέβες του με τρυπήματα σε διάφορα σημεία του με μακριές βελόνες, απ? όπου μπαίνει αέρας και καλλιέργεια μυκήτων. Η διαδικασία αυτή διαρκεί περίπου 50 μέρες.
Παρε πονο.
Δηλώνω κοιλιοδουλο παμφάγο! Μόνο σπανακόριζο δεν μπορω να φαω που ξερασα μια φορα στο νηπιαγωγειο! 
:lol::lol::lol:
τυρι ειναι αυτο το πραμα ή κανω λαθος? και μιας και ειπα τυρια θυμηθηκα οτι προσφατα ξεπερασα και την απεχθεια για το ροκφορ δοκιμαζοντας σε πιτσα.Σπερνει.Αλμυρο και γλυκο ταυτοχρονα με πικαντικο τουιστ στο τελος (γευσοκριτικος mode off).Μετα πηγα να το παιξω γενναιος και εφαγα και σκετο,η γευση πανω κατω ιδια ηταν αλλα και μονο η υφη και η επαναλαμβανομενη ιδεα του τι τρωω με εκαναν τελικα να νομιζω οτι τρωω πισσα με βρεγμενα σκουπιδια απ το πεζοδρομιο.Καλυτερα καλυμμενο με αλλα τυρια και σαλτσουλα ντοματα…
εντιτ: προς κολοκυθα πηγαινε το ποστ,τωρα μετα λυπης διαπιστωνω οτι οντως ειναι τυρι…
Κατι σαν ροκφορ δηλαδη η γκοργκοντζολα (ή πως το λενε);
Α βεβαια να πω οτι δικιολογουμαι γιατι ειναι τεχνητο και οχι φυσικο φαι.Του σκανε εμβολιμους μυκητες ξερω γω, δηλαδη ενταξει.Σωστα το ειπες…ναι.Αν το ροκφορ ειναι ντουμ, η γκοργκοντζολα ειναι σλατζ ενα πραμα.