Μικρά μυστικά

Ούτε το παγωτό μου αρέσει, μόνο το μάνγκο και το ροδάκινο που δεν είναι σαν τα κλασικά και φέρνουν λίγο σε σορμπέ. Γενικά, τα γλυκά δε μου αρέσουν και ιδίως αυτά με τη σοκολάτα. :stuck_out_tongue:

Silent, είσαι τολμηρή και σε παραδέχομαι.

(μα μόνο παγωτό μάνγκο??? #-o :lol: )

Πως ζεις :expressionless:

Ας παω για υπνο, ισως να ονειρευομαι κιολας. Δεν περιμενα οτι οντως υπαρχουν τετοια ατομα!

και ροδάκινο!!! :stuck_out_tongue:

Δεν ονειρεύεσαι. Κι όμως.

(εμένα πάντως τα γλυκά μού χαλάνε την γεύση στο στόμα…)

Η γνώση σας κάνει σοφότερους martian. Θέλει θάρρος! Κάθε μέρα μαθαίνεις κάτι καινούργιο για τους ανθρώπους.

καθε μερα γνωριζεις και εναν απ το καθε ειδος…

παγωτό σοκολάτα δε λέει όντως. η σκέτη όμως… γιατί σε παρφεδάκι σας τον ρίχνει! βέβαια και της κανονικής σοκολάτας οι παραλλαγές είναι τις περισσότερες φορές επιτυχημένες, δλδ κίντερ, φερρέρο κι άλλα όμορφα. σκέτη όμως δεεεεν, από τις πιο λίγες γεύσεις παγωτού.

επίσης, κάποιος κορόιδεψε το παγωτο μάγκο. αυτός λοιπόν για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, απλά ΔΕΝ ξέρει. η αλήθεια είναι ότι το ΜΑΓΚΟ είναι για ΜΑΓΚΕΣ και τα σπάει απλά κι όμορφα. μάλιστα κάνει πολύ καλή παρέα με το παρφέ σοκολάτα, δοκιμάστε και δε θα χάσετε.

προς το παρόν τη βγάζουμε με μπισκοτάκια βουτηγμένα σε σοκολάτα βέβαια, πού διάολο σας ήρθαν τα παγωτά ρεεεεεεε???

ε φάτα απ τη μύτη!

Πρέπει να είμαι η μοναδική. :stuck_out_tongue:

Ακριβως όπως τα λέει ο Dude! Παρφε σοκολάτα μαζι με μαγκο για παγωτο ειναι ο απολυτος συνδυασμος! :smiley:

Επίσης λατρευω τα cookies ως γευση και δεν με αρεσει καθολου η φραουλα που την βρισκω πολυ γλυκια και το λεμονι που το βρισκω πολυ ξινο!

:lol3:

Βασικα ολη η γευση του λεμονιου ειναι η ξινιλα του… Αν δε σαρεσει το ξινο, δε θα σαρεσει και το λεμονι :stuck_out_tongue: Εγω παντως αγαπω το λεμονι και οτιδηποτε το περιεχει!!

εμενα μ αρεσουν τα λεμονια
αλλα οχι οι φραουλες…δεν πιστευω οτι ειναι γλυκιες:p

Οταν παω για καφε εξω πινω καπουτσινο καραμελα :roll:

ελεος με τις ιδιοτροπιες σας στο φαγητο…Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω πως καποιος γινεται να μην τρωει καθολου/ποτε ενα φαγητο.

αμα δεις ποτε πηχτη θα καταλαβεις…

παιδικο τραυμα,φοβος για το αγνωστο φαι(κυριως αυτο) ή μοναχοπαιδι

edit: η βαρεμενος στυλ τοκανωαποαποψηειμαιαπιστευταχαζος

Ή πιο απλά δε σου αρέσει η γεύση του. :wink:

δηλωνω υπευθυνα παμφαγο

Στο ‘‘να μην τρωει καθολου/ποτε ενα φαγητο’’ απαντησα παντως, προφανως εχω κι εγω προτιμησεις και καποια που γενικα τα αποφευγω.Αλλα τωρα μιλαμε για κολληματα του τυπου ‘‘ρωτα το γκαρσονι αν εχει μορια φετας το πιατο’’ που δεν εχουν να κανουν με αλλεργιες αλλα ειναι καθαρα ψυχολογικα.

edit: Σαιλεντ εισαι μοναχοπαιδι;

και εγω δεν προτιμαω να φαω ψαρι.Αλλα μια φορα στις 2 εβομαδες θα το φαω και το ψαρι και δε θα με χαλασει.Αυτο που ειπε ο παμπκιν ειναι αυτο για το οποιο μιλαω.Μορια φετας,ατομα που αμα τους κερασεις σουβλακι με ντοματα,που δεν τους αρεσει,δε θα βγαλουν τα δυο κομματια ντοματας για να το φανε,αλλα δε θα φανε το σουβλακι καν επειδη η ντοματα ακουμπησε το κρεας και αλλα τετοια.

Εντιτ:Η που δεν τρωνε μακαρονια αν εχουν λιγο τυρι.

Νομιζω πως τα μονα φαγητα που δεν τρωω ειναι μελιτζανες (εξαρταται πως ειναι μαγειρεμενες βασικα), αγκιναρες, μπαμιες και ρεβυθια πλεον. Α και κολοκυθακια μονο τηγανιτα. Και το σουσι :Ρ

Σιγουρα παιζει θεμα γευσης και πως σου καθεται στο στομα, δεν νομιζω οτι μας αρεσουν ολα τα φαγητα και ολες οι γευσεις. Μετραει και η οψη παντα, αλλα στο τελος να αποδειχθει κατι πεντανοστιμο.

εννοειται πως σε ολους δεν αρεσουν καθολου καποια φαγητα απλα δε μιλαω για σουσι,σαλιγκαρια και ακριδες :stuck_out_tongue: .Μιλαω για αποχη απο βασικα φαγητα και για υπερβολικες ιδιοτροπιες.