Κανε την χαρη στο φορουμ και αυτομπαναρισου να τελειωνουμε 
Με αφορμή το σχόλιο του φίλου martian να προσθέσω: μισώ το τζατζίκι.
[SPOILER]απανωτά σοκ :lol:[/SPOILER]
ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? 8O
Εντάξει, το “μισώ” ήταν υπερβολή. Αλλά δε μου αρέσει, δε μου άρεσε ποτέ, ναι.
(άντε να βγάλω το πρόσωπο μου έξω στην κοινωνία ξανά μετά απ’αυτά :PPP)
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γράφει banned κάτω από το όνομα του ellanor.
Κανεις.
Τεράστια αλήθεια.
Και για τζατζίκι οφκ, αλλά επειδή είμαι θηλυκό δε θα μετρήσει.
[SPOILER]:):!:[/SPOILER]
Α νταξ, το χανουμε ομαδικως εδω μεσα.
ρε μπας τους χακαρανε τους λογαριασμους και θενε να τους γελοιοποιησουν? :-k
[SPOILER]ΠΑΓΩΤΟ ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΤΖΑΤΖΙΚΙ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ:!:[/SPOILER]
Εγώ θα μπορούσα να ζήσω μόνο με σούπα γιουβαρλάκια, τζατζίκι και…ψαρόσουπα!!!
Η σοκολάτα ούτε εμένα μου αρέσει. Επίσης δε μου αρέσουν τα μακαρόνια, όπως έχω ξαναγράψει, και τα τυριά ιδιαίτερα…
Φευγω…
ρε ξερετε τι γραφετε?
θα μας τρελανετε???
οχι σοκολατα,οχι μακαρονια και οχι γιουβαρλακια? :?
Στάσου, που πας; 
λογικα δε θα σ αρεσουν ουτε τα μυγδαλα ε?
Να καταλάβετε μου είχαν κάνει λάθος πρόσφατα σε παραγγελια και είχαν βάλει τζατζίκι (αντί για σος που ζήτησα). Έφαγα μια μπουκιά και το άφησα, τους πήρα τηλέφωνο και το άλλαξαν.
Ισχύει αυτό περί αρσενικών-θηλυκών, ζούμε σε άνιση κοινωνία δυστυχώς!
:):!: (όπως βλέπεις σου άλλαξα και το όνομα στο quote, νομίζω σου πάει)
@ ΚΑΙ ΝΑΙ, δε μου αρέσουν τα μύγδαλα!!!
Και δε τρώω ΠΟΤΕ σοκολάτα με ξηρούς καρπούς μέσα!
του πεσανε τα γενια με αυτα που διαβαζει
Χαλαρα σου εριχνα μεσα χλεπα αν ημουν ο σουβλατζης…
Αν ρωτάς εμένα, όχι.
Ε ΡΕ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ:!:
Εγώ ζω αποκλειστικά με μακαρόνια, τι λες τώρα!
Ρε σεις για τη σοκολάτα σε [B]ΠΑΓΩΤΟ[/B] και μόνο έτσι είναι. Άμα δεν είναι κάτι πολύ εξτρίμ, από παγωτομανίες, häagen-dazs και τέτοια, ε, δεν κόβεις και φλεβίτσα.
εδιτ
ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΞΗΡΟΚΑΡΠΙΑ
:):!:
:lol: Θύμισε μου να μη πάω ποτέ να φάω σουβλάκια μαζί σου.