εχω κατι σαν Obsessive?compulsive disorder,δε ξερω πως ειναι στα ελληνικα…ψυχωση με τον αριθμο 5 και διαφορα αλλα πραγματα
έχω καταντήσει αντικοινωνικός…
και ένα άλλο άσχετο: δεν αντέχω άλλο να ακούω το Smoke on the Water
πολυ αντικοινωνικός… οταν ήρθες λαρισα και βγήκαμε εξω με κωστα , ανα 5 λέξεις που σου έλεγα, κακάριζες στα γέλια σαν κόκορας σε νεο κοτέτσι… άντε ρε
οσο για το smoke, ε μα το εχεις ακούσει και 2 χιλιαδες φορές…
την περίμενα την προβοκατόρικη απάντησή σου πάντως ε 
αλήθεια είναι πάντως, γενικά δε θέλω να βγαίνω με πολύ κόσμο, ούτε να γνωρίζω. προτιμώ να βγαίνω πάντα με 2-3 πολύ κοντινά μου άτομα
α κ εσύ είσαι ειδική περίπτωση :p:p
η δικιά μου προβοκατόρικη απάντησή, ηταν για να πάρω αυτή την προβοκατόρικη απάντησή 
αγαπες
gay alert:roll:
καρδούλες τα απο πάνω;
:lol:
θάνατος είστε. μην πει κάποιος καμιά καλή κουβέντα 
όντως. πάω να βάλω λίγο baby oil να ξαναγίνω άντρας 
MOYXAXAXAXAXA
It was about time!!!
να το ξεκαθαρίσουμε, αλλά δεν σημαίνει τίποτα το ότι πλήρωσα 250 ευρώ για να αγγίξω λαδωμένους 60αρηδες που φοράνε δερμάτινα εσώρουχα :!:
:lol::lol::lol:
κόντεψα να πνιγώ και να μου πέσει και το τοστ.
Παρότι δεν ακούω ιδιαίτερα “ακραία μουσική”, δεν έρχομαι σε αντιπαραθέσεις και δεν τσακώνομαι εδώ μέσα, υπάρχει μια βάναυση πτύχη του χαρακτήρα μου που είναι αντίθετη στη γενικότερη εικόνα που έχετε σχηματίσει για εμένα και θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας:
[SPOILER]Μου αρέσει να θανατώνω μικρά οικόσιτα φτερωτά ζώα - πουλερικά - και να καταναλώνω τροφές που παρασκευάζονται από το κρέας τους! :lol:
[/SPOILER]
Φοβαμαι… :eek:
Τί να πουν και τα κοτόπουλα… 
Δηλαδή αυτό είναι το μυστικό σου ή απλώς φοβήθηκες το δικό μου μυστικό; 
Φοβηθηκα το δικο σου μυστικο… 
ειμαι control freak.
επειδη εγω ξερω καλυτερα [-X 8)
Από όλες τις γεύσεις παγωτού, η σοκολάτα παίζει να ανήκει στις λιγότερο αγαπημένες μου.
Δεν έχω φάει ποτέ μου γιουβαρλάκια - κάτι που είχα αναφέρει πρόσφατα στο Βαριέμαι και είχαν ξεσπάσει σοκαρισμένες αντιδράσεις. Σήμερα είχαμε στο σπίτι, ωστόσο επέλεξα να μη φάω - η μυρωδιά και μόνο με απωθεί.
Μου αρέσουν τα ατμοσφαιρικά φωτάκια.
Τα φετινά Χριστούγεννα ήταν τα πρώτα μετά από χρόνια, που τελείωσαν και δε ξενέρωσα/μελαγχόλησα. Όπως ήρθαν, έτσι κι έφυγαν.