Τι θέλει να πει ο ποιητής;

Εδώ θα ποστάρουμε τους στίχους ενός τραγουδιού του οποίου δεν έχουμε καταλάβει το νόημα και όποιος μπορεί θα βοηθά. Ας ξεκινήσω για παράδειγμα με το eclipse των pink floyd. Θα μπορούσε κανείς να μου εξηγήσει τι θέλει να πει ο ποιητής στο υπογραμμισμένο σημείο?

All that you touch
And all that you see
All that you taste
All you feel
And all that you love
And all that you hate
All you distrust
All you save
And all that you give
And all that you deal
And all that you buy
Beg, borrow or steal
And all you create
And all you destroy
And all that you do
And all that you say
And all that you eat
And everyone you meet
And all that you slight
And everyone you fight
And all that is now
And all that is gone
And all that’s to come
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it’s all dark

Έτσι όπως το βλέπω εγώ, το φεγγάρι συμβολίζει τη σκοτεινή πλευρά του ανθρώπου. Όχι με την έννοια του “κακή”. Μάλλον θα έλεγα ότι η έννοιά του φεγγαριού εδώ συνυφαίνεται με το υποσυνείδητο, ή ακόμα και με το άγνωστο -δηλαδή τον αστάθμητο παράγοντα (κάτι που επεκτείνεται σε θεωρία του χάους κτλ).

Με άλλα -και πιο απλά- λόγια, τα πάντα κάτω από τον ήλιο (δλδ τα αντιληπτά από την ανθρώπινη λογική) βρίσκονται σε πλήρη αρμονία, μέχρι να εμφανιστεί κάτι που θα τα “γαμήσει όλα”. Ή κάπως έτσι.

Σύμφωνα με το wikipedia ο ίδιος ο Waters λέει:

The final words sung on the song and, indeed the album Dark Side of the Moon directs the listener, “and everything under the sun is in tune but the sun is eclipsed by the moon.” Roger Waters explained the meaning of these words as well as the entire song by asserting,

“I don’t see it (the last words quoted above) as a riddle. The album uses the sun and the moon as symbols; the light and the dark; the good and the bad; the life force as opposed to the death force. I think it’s a very simple statement saying that all the good things life can offer are there for us to grasp, but that the influence of some dark force in our natures prevents us from seizing them. The song addresses the listener and says that if you, the listener are affected by that force, and if that force is a worry to you, well I feel exactly the same too. The line ‘I’ll see you on the dark side of the moon’ is me speaking to the listener, saying, 'I know you have these bad feelings and impulses because I do too and one of the ways I can make direct contact with you is to share with you the fact that I feel bad sometimes.”

Ελπίζω να βοήθησα :smiley:

O Ηλιος ειναι η χαρα, η ζωη αλλα ειναι καλυμμένη απο τη δυστυχία ισως, και με ολο το concept του δισκου ισως κολαει

Λοιποοοοοοοοοοοόν…η απάντηση δεν είναι τόσο δύσκολη,στα δικά μου τα μάτια τουλάχιστον.Εκτός αν υπ’αρχει κάτι πιο βαθύ κ εγώ μένω στην επιφάνεια.Όλα κάτω από τον ήλιο βρίσκονται σε αρμονία,δλδ αυτά που εμείς μπορούμε να αντιληφθούμε σαν κοινοί θνητοί.Αλλά όλα αυτά μπορούν να ανατραπούν,από μια αναποδιά,μια αναπάντεχη κατάσταση δλδ έκλειψη του ήλιου από το φεγγάρι.Το φεγγάρι όμως είναι διαφορετικό για τον καθένα από εμάς.Οι δύσκολες καταστάσεις ποικίλουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.