Χαιρετώ!

Γειά χαρά σε όλους!Είμαι ο Νίκος, 17 χρονών και είπα κι εγώ να γραφτώ στο forum μιας και είδα πολλά ωραία θεματάκια εδώ και υπάρχουν άλλα τόσα για να συζητήσουμε!Συν το γεγονός ότι από φέτος που είμαι πλέον φοιτητής έχω τον δικό μου υπολογιστή αλλά και περισσότερο χρόνο(μέχρι στιγμής).Stay heavy!:metal:

Καλως ηρθες,
απο ακουσματα δεν μας ειπες

καλά ποσταρίσματα!!! καμιά αγαπημένη μπάντα??? :p:p

Σας ευχαριστώ JTN και elfin!:)Ακούω τα περισσότερα είδη μέταλ με εξαιρεση τις μοντέρνες αμερικάνικες core βλακιούλες για να το πω ευγενικά και λιγότερο power,progressive εκτός από κάποιες εξαιρέσεις όπως Blind Guardian και Fates Warning της πρώτης περιόδου.Τώρα από συγκροτήματα, μερικά από τα αγαπημένα μου είναι Metallica,Black Sabbath,Iron Maiden,Slayer,Cathedral,Rotting Christ,Celtic Frost,Ravencult,Necromantia,Bathory,Atheist…

καλώς ήρθες!!!

ωραία ακούσματα

enjoy your stay :smiley:

wellcome φίλος…
που πέρασες…?

Thanx patatesftw και Crimson Idol, καλώς σας βρήκα!Πέρασα Ιατρική στη Λάρισα, αλλά σπουδάζω Αθήνα με μετεγγραφή.4 αδέλφια βλέπεις:)

Σε πάρα πολύ καλό δρόμο! :thumbup:

είδες που σε μυρίστηκα? είμαι από λαρισα, για αυτό ρώτησα…
να χαίρεσαι τα αδέρφια σου αλλά έχασες την πόλη μας…:stuck_out_tongue:

να είσαι καλά.:slight_smile:

άμα θες μπες και εδώ και ρίξε και εσύ την λίστα σου…

http://rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=17295

Σε ευχαριστώ ChrisP.A, παρεπιμπτόντως:respect:.Μορφή μιλάμε!

Kαι με Necromantia άβαταρ. :thumbup:
Εγκρίνεται ο μικρός.

To κυρίως πιάτο όμως είναι οι Fates της πρώτης περιόδου.

Δηλαδή μένεις Λάρισα ε?Την λίστα πάντως την έχω στα υπόψην, το έχω δει το θρεντ και θα στείλω λίστα σίγουρα αργότερα.

Καλλά μιλάμε για εξωφυλλάρα το Crossing the Fiery Path!Μία διαφωνία όμως.Όχι και μικρός!΄18 γίνομαι σε κανα μήνα ε!

ναι από εδώ και μένω εδώ…

οκ ωραίος…
enjoy (σ)το τρελοκομείο…:smiley:

Ναι, μετά φλώρεψαν:p.Καλά είμαι υπερβολικός.Πάντως ο Arch δεν πιάνεται σαν τραγουδιστής!