ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΡΓΑ

Ως φανατικός λάτρης των ταξιδιών με τρένο είπα να ανοίξω ένα θρεντ για να κάνουμε συζήτηση ειδικά για αυτό το μεταφορικό μέσο.

Ταξίδευα για πολύ καιρό από Αθήνα —> Πάτρα.
Στην αρχή το 2007 εισητήριο (με έκπτωση 25%) ήταν 5.10 ευρώ. Μετά από ένα χρόνο πήγε 5.80. Λόγω έργων στην γραμμή Κιάτο-Διακοπτό , το 2009 σταμάτησαν να περνάνε τρένα από τους σταθμούς αυτούς (και τους ενδιάμεσους) και έπρεπε να κατεβείς και να πάρεις λεωφορείο = Ταλαιπωρία.

Ναι, υπήρχε ταλαιπωρία, αλλά τουλάχιστον ήταν πολύ φθηνή η διαδρομή. Μετά από λίγο καιρό, τα έργα επεκτάθηκαν μέχρι το Ρίο, οπότε όλη αυτή η διαδρομή γινόταν με λεωφορείο. Και η τιμή παρέμενε 5.8. Για κάποιο λόγο όμως τον Άυγουστο του 2010 (? - νομίζω τότε ήταν), αποφάσισαν να αυξήσουν τα εισητήρια. Από κει που πλήρωνα 3 ευρώ για Σταθμό Λαρίσης - Κιάτο και 2.80 για Κιάτο - Πάτρα, την διαδρομή Κιάτο - Πάτρα την αυξήσανε στο 9.80. Κάτι που ισχύει μέχρι σήμερα.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες?
Καταρχάς μέχρι πρότινος έμπαινε όποιος γούσταρε μέσα στα τρένα και μπορεί να μην πλήρωνε και καθόλου εισητήριο (όσον αφορά τον Προαστιακό).
Ήταν ναι μεν πάναργα, αλλά απολάμβανες την διαδρομή (το μόνο θετικό που βρίσκω στο ταξίδι με τρένο).
Στην γραμμή Πελοποννήσου τουλάχιστον δεν υπήρχε κυλικείο (χαααχαα!).
Απο κει και πέρα, το χουνε γαμήσει το θέμα με τον προαστιακό.
Για να πας τώρα Πάτρα από Αθήνα :
Μπάινεις στην αμαξοστοιχία της Χαλκίδας. Κατεβαίνεις ΣΚΑ μετά από 10 λέπτα. Περπατάς 6-7 λεπτά μέχρι να πας στον σταθμό για να περιμένεις τον προαστιακό. Μπαίνεις μέσα για ΚΙΑΤΟ. Κατεβαίνεις Κιάτο και αλλάζεις σε λεωφορείο μέχρι Πάτρα.

Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να υποστώ μια τέτοια ταλαιπωρία, από τη στιγμή που τα ΚΤΕΛ στον Κηφισό δεν με βολεύουν. Αλλά τουλάχιστον θα προτιμούσα πιο ανθρώπινα βαγόνια (μεγαλύτερη θέα, κλιματισμό, γενικά πιο ανθρώπινα κι ας είναι αργά).

Απο κει και πέρα όλοι γνωρίζουμε για τα χρέη του ΟΣΕ. Πέρυσι όμως είχα διαβάσει ένα άρθρο στο site του, ότι ήταν η πρώτη φορά σε όλη τη λειτουργία του, που είχε πρωτογενές πλεόνασμα. Όπως γνωρίζει περισσότερα για την οικονομική κατάσταση, εκπτώσεις ή και έργα που πρόκειται να γίνουν, ας ποστάρει εδώ, γιατί πιστεύω ενδιαφέρουν κι άλλους.

Από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ(χααααχα) τον προαστιακό, για να πηγαινοέρχομαι σπίτι σχολή σπίτι, όλο έργα κάνουν. Ανάθεμα και αν έχει γίνει κάτι καλό, όσο για τις ανθρώπινες συνθήκες, ας μην επεκταθώ. Από το κακό στο χειρότερο πάει σαν την οικονομία μας ένα πράμα. Α, πλέον σταμάτησα να ανεβαίνω Αθήνα, μία στο τόσο και αν…

πονεμενη η ιστορια με το τρενο. το προτιμω μακραν απο το κτελ. στην προκειμενη μιλαω για τη διαδρομη αθηνα-θεσνικη (ειχα παει καπου στο 2007 κ εγω πατρα με ενα παρα πολυ αργο κ χαλια τρενο τιγκα στον κοσμο που ισως ειναι οτι χειροτερο εχω δει απο τρενο). οσον αφορα στο αθηνα θεσνικη θα πω μονο οτι παλια (μιλαω για 2006-2008 περιπου οχι παρα πολυ παλια δλδ) το τικετ ειχε 11.30 αν θυμαμαι καλα, το πηγαν 23 ευρω. και πλεον αν το κλεισεις 2 μερες νωριτερα (παλια ηταν 1 μερα νωριτερα οι κρατησεις) πληρωνεις 29 ευρω. δηλαδη σχεδον τριπλασιο.

πηραν τα βαγονια του απλου τρενου και τα βαφτισαν ιντερσιτυ. κατεργησαν τα απλα τρενα και πλεον ολα ειναι ταχα μου δηθεν “ιντερσιτυ” που κανουν τις στασεις των απλων. η διαδρομη ειναι τυπικα 5 ωρες και 25 λεπτα και ανετα υπαρχει 1 ωρα καθυστερηση η οποια προκαλειται χωρις σοβαρο λογο. απλως τα εχουν σκατορυθμισει. κανουν παντα σταση για αλλαγη μηχανης (10 λεπτα που ουσιαστικα ειναι 15) και πολλες φορες πανε πιο αργα κλπ.

η καθαριοτητα ειναι χειροτερη ενω εχουν μειωσει και τις παροχες του κυλικειου. δλδ με απλα λογια κοβουν απο παντου, δυσχαιρενουν τις ζωες μας με μονο σκοπο το κερδος. στα παλια ιντερσιτυ η 1η θεση ειχε πιο μεγαλα καθισματα, σου φερνανε εφημεριδα να διαλεξεις και σου φερνανε και καφε η χυμο. τωρα? με ιδια λεφτα (η και παραπανω) εισαι σε ενα κουβουκλιο για 6 ατομα 1000φορες πιο αβολο, πρεπει να πας να παρεις τον καφε και γενικοτερα πλεον η 1η θεση οχι μονο δεν ειναι καλυτερη απο τη Β (απλη) αλλα ειναι κυριολεκτικα βλακας οποιος κοβει τετοιο εισητηριο.

στα ματια μου ο οσε, ακομα κ αν στρωνει -οπως λεει ο φιλος- το οικονομικο σιγα σιγα, βιωνει την απολυτη παρακμη. γι αυτο φυσικα και αναγκαζομαι συχνα να τα σκασω στο κτελ και να τα στερηθουν οι κυριοι…

Επειδή και εγώ χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά τρένα για Αθήνα - Θεσ/νικη μπορώ να πω ότι συμφωνώ σε όλα με τον deadmeat αλλά και πάλι το προτιμώ από το κτελ. Πάντως για φτηνά εισιτήρια μπορείτε να μπείτε [B][U]εδώ[/U][/B] και αν κλείσετε 10-15 μέρες πριν το ταξίδι μπορεί να βρείτε προσφορές και με 9 ευρώ (εγώ βρίσκω πάντα με 9 ή 19 ευρώ)

…κιεγώ λάτρης του τραίνου, με συχνότατα ταξίδια Αθήνα - Σέρρες, ειδικά στην περίοδο 2003-2006, που ήταν ανά δυο εβδομάδες
…τότε το τραίνο ήταν το καλύτερο φθηνότερο μέσο, και αν ταξίδευες βράδυ είχες και την επιλογή των κρεβατιών
…τώρα μόνο το βράδυ φθηνό εισιτήριο, πάνε τα κρεβάτια, όλα τα δρομολόγια πάνε μέχρι Θεσσαλονίκη, και γενικά ένα χάλι
…επική μαλακία πριν ένα χρόνο που στο πρωινό ‘‘φθηνό’’ δρομολόγιο πλήρωνες + 8 ευρώ για νά’χεις θέση, αλλιώς όρθιος
…κατάντια
:):!:

και εγω το προτιμω και γ αυτο κραζω κ εκνευριζομαι γτ ειδικα παλια ηταν το τελειο μεσο και η διαδρομμη απο λιβαδεια ως φαρσαλα απλως ειναι φοβερη. πλεον αν το ψαξει καλα κανεις πιο πολυ ισως να συμφερει το αεροπλανο αν το κλεισεις καιρο πριν. (γ τα 9 και 19 επιτηδες δεν τ ειπα γτ δεν ειναι τιμες ταμειου κ για να δειξω ποιο ειναι πλεον το ταβανι-που ειναι 31,5 στο φοιτητικο αν το κλεισεις τελευταια στιγμη.)

Έχω γράψει άπειρα χλμ με τρένο, Δράμα-Κομοτηνή-Δράμα, Κομοτηνή-Θεσν/νίκη-Κομοτηνή, Κομοτηνή-Θεσ/νίκη-Αθήνα-Θεσ/νίκη-Κομοτηνή(12-13+12-13 ώρες…θάνατος!)
Ο μόνος λόγος που το προτιμώ, που το ανέχομαι δηλαδή πλέον είναι ότι είναι μέχρι και 3 φορές πιο φθηνό από το ΚΤΕΛ
Αν αρχίσω να γράφω παράπονα, παρατηρήσεις και σκηνικά δεν θα τελειώνω…
Το βράδυ που θα βαριέμαι θα ποστάρω σεντονάρα κραξίματος

δεν χρειαζεται να συζηταμε για τρενα γιατι δεν υπαρχουν στην ελλαδα…
νομιζω οτι πλεον δουλευουν πολυ λιγες γραμμες με τις μοναδικες αξιοπιστες να ναι ο προστιακος (αθηνα/κιατο) και (θες/λαρισα) και το γρηγορο αθηνα / θες

ενα απ τα μεγαλυτερα κατορθωματα της τραινοσε ειναι οτι καταφερε να κλεισει το τρελο της φιλιας που επι δεκαετιες ενωνε θες κωνπολη (και εγω ο ιδιος το χω παρει το 2009) και ενα σωρο αλλα δρομολογια

Όσον αφορά τον προαστιακό για Κιάτο, την τελευταία φορά που πήγα (πριν 2-3 βδομάδες), μπαίνοντας στον ΣΚΑ μας είπαν ότι θα πρέπει να αλλάξουμε γραμμή στη Νέα Πέραμο και μετά να ξαναλλάξουμε σε έναν επόμενο σταθμό. Όλοι βρίζαμε, αλλάι το αποκορύφωμα ήταν όταν κάναμε αναγκαστική στάση στα Μέγαρα ή Κινέττα νομίζω γιατί μια περιοχή πιο μετά είχε διακοπή ρεύματος λόγω καταιγίδας…

Τα δρομολόγια όντως μειώθηκαν από το 2009 και μετά. Έχω ακόμα τα παλαιά αντίτυπα των δρομολογίων και όσες γραμμές δεν καταργήσαν εντελώς , κόψανε 2-6 δρομολόγια.

Πλέον δεν υπάρχει γρήγορο αθ/θες… απλά τα ονόμασαν όλα ιντερσιτι, κάνουν όλα 6 ώρες και είναι όλα “το γρήγορο”…8)

Το τραγικό με το δρομολόγιο για Κωνσταντινούπολη είναι ότι είχε λαό… αλλά το έκοψαν μαζί με όλα τα δρομολόγια εξωτερικού (Βουκουρέστι - Σόφια - Κωνσταντινούπολη) που είχε…

γενικα δε χρησιμοποιω πολυ το τρενο επειδη το συχνοτερο δρομολογιο που εχω κανει ειναι το Γιαννενα-Λαρισα. οσες φορες ήθελα παντως να παω απο Λαρισα καπου μεχρι περισυ προτιμουσα το τρενο λογω της ανεσης και της τιμης. πλεον η τιμη - ειδικα για Αθηνα- ειναι απαγορευτικη οποτε προτιμω και παλι το κτελ που εχει καπου στα 35? με επιστροφη Λαρισα-Αθηνα. και για Θεσσ/νικη το ιδιο ισχυει με τον προαστιακο. η μονος λογος που για Θεσσ/νικη προτιμω ακομα το τρενο ειναι γιατι με βολευει καλυτερα η συγκοινωνια

μπορεις να κατεβεις και μοναστηριου με το κτελ… απεναντι απο το σταθμο του τρενου.

για εξηγησε λιγο…

εκεί σταματάει μόνο το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη/Αθήνα…

ωωω. ναι παιζει. εγω βασικα παω εκει να παρω τα δεματα και το εχω παρει κ 1 φορα απο εκει. νομιζα οτι ολα τα “δεματα” πανε κ μεχρι εκει αρα και οι επιβατες. ραιτ λαθος…