Με καθυστερηση δυο ημερων βαζω εδω την ειδηση του θανατου ενος πολυ μεγαλου θεατρανθρωπου των τελευταιων χρονων.Ο Καρακατσανης μας ξαναεμαθε και μας υπενθυμισε το τι εστι Αριστοφανης και οχι μονο.
Επισης ποτε δεν επαψε να εκφραζει και την πολιτικη τυ αποψη με ιδιαιτερο τροπο.
Στον κινηματογραφο δεν επαιξε πολυ και οι συμμετοχες του σε ταινιες ηταν μετρημενες στα δαχτυλα.
Ενδεικτικα ομως εχω να αναφερω τη συμμετοχη του στην ταινια ‘‘Γυναικοκρατια’’ που αν δεν κανω λαθος ειναι κινηματογραφικη μεταφορα της ‘‘Λυσιστρατης’’ ,στο '‘Μilo-Milo’'του Νικου Περακη οταν ο Περακης γυριζε καλες ταινιες κι οχι σκουπιδαριο και φυσικα την συγκλονιστικη του εμφανιση του στο φοβερο '‘Καραβαν-Σαραι’’ του Τασου Ψαρα.
Βεβαια κακα τα ψεματα ο Καρακατσανης θα μεινει στις μνημες ολων μας για τη συμβολη του στην κωμωδια στο θεατρο>
Oπως τα λες,αλλα η τηλεοραση μας βομβαρδιζει με Μουτσινα,Χρηστινα Λαμπιρη κι ολη την αθηναικη σαβουρα του Κωλονακιου και της Κηφισιας,αλλα ας μην κραξω αλλο,τα ειπατε κι εσεις.
Τεραστια απωλεια.
Να δω ποιον θα θυμουνται απο την τωρινη γενια για να μνημονευουν οι σε σαραντα χρονια σαρανταρηδες?
Lupin,επειδη εκ των πραγματων ειναι δυσκολο να τον δεις στο θεατρο,ψαξε και δες το ‘’[B]Καραβαν-Σαραι[/B]’’.
Αντιπροσωπευτικοτατο δειγμα του ποσο μεγαλος ηθοποιος ηταν!
O Mουτσινάς ήταν μέρος της “αθηναϊκής σαβούρας” πριν μετακομίσει από την Θεσσαλονίκη ή είναι χωροταξικό το θέμα σα να λέμε ότι όποιος έρχεται Αθήνα κατεβαίνει μερικά επίπεδα κουλτούρας;
Όσο περισσότερο το περιορίζεις τόσο χειρότερο το κάνεις.
Δηλαδή η ΕΤ3 και τα επαρχιακά κανάλια προωθούν καμιά κουλτούρα; Ή η σαβούρα που δείχνουν έχει κι αυτή προέλευση το Κολωνάκι;