Ενα απο τα πιο αγαπημενα μου σημεια στην Ελλαδα. Η θεα προς την Ιτεα ειναι must stop οποτε ταξιδευω προς το χωριο. Καλα να περασετε.
10 χιλιαρικα το φτηνοτερο λεει ε?
Εβλεπα ενα βιντεο, στο Μουντιαλ λεει το πιο φτηνο εισητηριο ομιλων του πιο αντιεμπορικου αγωνα εχει 160 ευρω. Και dynamic pricing φυσικα. Στο Καταρ ειχε 20. Να μην αρχισω να λεω την γνωμη μου για την land of the free and the home of the brave γιατι δεν θα τελειωσει καλα ολο αυτο.
…ενώ από την άλλη έρχεσαι Πατήσια Λεόντειο με το ποδηλατάκι σου, άντε μαξ 5 ευρώ για περιπτερόμπυρες και βλέπεις και μπάσκετ - όχι μαλακίες.-
Ψήνομαι για θεατής, είμαι σχετικά κοντά.
από θεατής γίνεσαι και παίκτης σε χρόνο dt πάντως ![]()
Μπα δε ρισκάρω με τέτοια στην ηλικία μου πλέον. Επειδή γυμνάζονται μόνο συγκεκριμένοι μύες με το τρέξιμο, θα διαλυθώ.
Αμα κατσεις και για μπυρες μετα εχεις και δωρεαν μουσικα hot takes
Πάντα μπορείς να βασίζεσαι σε μια γάτα (ή και περισσότερες) ποικίλων χρωμάτων και διάθέσεων, για να βρεις μια… ενδιαφέρουσα πόζα!
Άγιος Ευστάθιος σχεδόν στην κορυφή του Όρους Μερέντα
Αριστερά το νησί του Ράφτη και στο βάθος Εύβοια
Στο βάθος δεξιά Άνδρος





