Φωτογραφίες

Έτσι από περιέργεια μπήκα ticketmaster να δω αν όντως έγινε sold out. Μούφα! Έχει ακόμα, περιορισμένα μεν, αλλά έχει. Προλαβαίνετε :stuck_out_tongue:

1 Like





21 Likes

10 Likes

Χαχαχαχα, τέλειο.


Έχω κι εγώ μία, από το 2009 και όχι από τα Γιάννενα! Η ανάλυση είναι μνεχ! :joy:

12 Likes

4 Likes

3 Likes

Είχε…κίνηση χθες στις όχθες της Παμβώτιδας!

22 Likes

Θυμήθηκα τώρα, που ως σκοπός στην Καβύλη σε κάτι αποθήκες (και καλά) οπλισμού έξω και πλησίον του βασικού στρατοπέδου, κανονίζαμε παραγγελία από το μοναδικό σουβλατζίδικο του χωριού, όπως και της ευρύτερης περιοχής, και το παλικάρι που τα έφερνε με το αμάξι, ήξερε άψογα τις κινήσεις του: Αλ τις ει; Δε μίλαγε. Σβήσε φώτα, μηχανή και κατέβα γι’ αναγνώριση. Με κάθε ευσέβεια επιτελούσε κάθε λέξη. Άνοιγε την πόρτα, ύψωνε τα “λάφυρα” επ’ αργυρίων κι έλεγε χαμογελαστός και με σεβασμό “Εγώ είμαι”. Από 'κει κι έπειτα τα υπόλοιπα χρονικά συμβάντα ανήκουν στο στομαχικό πάνθεον της ιστορίας.

18 Likes

  • Κύριε Χετφιλντ, υπάρχει περίπτωση αυτή τη φορά ν’ ακούσουμε το “Alexnder the Great”;
14 Likes

Εν τω μεταξύ, 1-2 χρόνια πριν που είχα δει μια φωτο του με τη νέα του σχέση, δεν μοιάζει με αυτήν εδώ που έφερε μαζί του τώρα. Άλλη είναι; :thinking:

Πάντως, την ωραιότερη απάντηση την είχε δώσει ο Mick Jagger στο αεροδρόμιο όταν έφτασε για τη συναυλία των Rolling Stones το 1998.
Τον ρωτάει λοιπόν ο ημιάσχετος δημοσιογράφος που ειχαν στείλει να καλύψει την άφιξη των rock stars: “Μετά από τόσα χρόνια πιστεύετε ακόμα στο sex, drugs and rock ‘n’ roll;” με τον Mick να απαντάει “Ναι, αλλά πλέον η σειρά είναι drugs, sex and rock ‘n’ roll” ! Δεν υπήρξαν άλλες ερωτήσεις!

8 Likes

:joy: :joy: :joy:

10 Likes

Καλησπέρα από Almonte

16 Likes

Επειδή για κάποιους από εμάς είναι νωρίς ακόμα για μπάνιο στη θάλασσα, τις παραλίες της Θεσπρωτίας (στο βάθος η Κέρκυρα) τις θαυμάζουμε, προς το παρόν, από απόσταση!

12 Likes

Πλαταριά είσαι?

Καλησπέρα από Μόντρεαλ

5 Likes

7 Likes

Θα ορκιζόμουν ότι την έχω ξαναδεί την αποπάνω εικόνα! Μάλλον πρόκειται για… déjà vu!

4 Likes

Για να περνάμε και πιο επίσημα το μήνυμα (παρότι εδώ στο νησί το βιώνουμε από μέσα Απρίλη με αρχές Μάη έως και τέλη Οκτώβρη), καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.





Άνδρος, παραλία Ζόργκου και οι λεγόμενες “Τρύπες” (όπου χωράς, γιατί είσαι παντού και πουθενά). Ένα υπόγειο σπήλαιο πιο πάνω από την παραλία και αριστερά της, ακολουθώντας το μονοπάτι σε οδηγεί στους οφθαλμούς ενός εκ των ανατολικών τειχών του νησιού και ενώπιόν σου εκτείνεται ο ορίζοντας του Αιγαίου Πελάγους. Εβρισκόμενος, μάλιστα και στο χείλος των οφθαλμών αντικρίζεις κατακόρυφα και το Κυκλαδίτικο δέος, που σε κατακλύζει.

Υ.Γ. Οι δύο τελευταίες φωτογραφίες θα μπορούσαν να αποτελούν και promo συγκροτήματος.

22 Likes

Ωραίες οι παραλίες, όμως και το Δελφικό τοπίο είναι ασυναγώνιστο …

22 Likes