9η Τεχνη!

Έχει ασχοληθεί κανείς με invincible ? Η σειρά με έχει ψήσει τόσο πολύ, που σκέφτομαι να πάρω τα κόμιξ, χωρίς να είμαι κομιξας . Τι λέτε οι ειδικοί ; Διάβαζα πως ο τύπος ήταν ο πρώτος που εισήγαγε το κονσεπτ κακός Σούπερμαν, που πήρε μετά η DC, οι boys ktl

Ε το πρώτη μάλλον είναι υπερβολή. Η πραγματικότητα είναι πως ο Kirkman είχε σκοπό η αποκάλυψη για Ομνιμαν να γίνει πολύ αργότερα αλλά λόγω χαμηλών πωλήσεων το έφερε πιο νωρίς και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία. Κατά τα άλλα, πολύ καλός τίτλος. Basically, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως ο,τι υπήρξε ο Spiderman για τα 60s, ήταν ο Invincibe για τα 00s. Φρέσκο (για την εποχή του) superhero με μπόλικη βία, καλοδουλεμενοι χαρακτήρες, και πολλά καλά σενάρια. Η σειρά απέχει σε μερικά πράγματα από το κόμικ αλλά αν με ρωτάς τα κάνει όλα (σχεδόν) καλύτερα. Γενικώς, κόμικ και σειρά όμως είναι κοντά και στην τελική δεν χάνεις τίποτα να πάρεις ξερωγω το πρώτο τομακι για να δεις αν σου κάνει και μετά αποφασίζεις αν θα πάρεις αλλά.

1 Like