Βρε μαν οκ για τον Πηλιο, αλλα τι πρεμουρα ειναι αυτη με τον Ροτα. Πολυ δυσκολα θα βρει η ΑΕΚ καλυτερομπακ απο αυτον και θα πρεπει να δωσει και παρα πολλα λεφτα αν τον βρει
Ρότα βασικός και με το σπαθί του ξεκάθαρα .
Η ΠΑΕ διέρρευσε ότι δεν ψάχνουμε για πλάγια μπακ, και ξαφνικα οι ρεπορτερ σταμάτησαν να λενε καθε 15’’ “που πας με Ροτα/Πήλιο”. Και λογικο για την ΠΑΕ, μιας και η ΑΕΚ θελει Ελληνες για τις λιστες, και Ελληνες δεν έχει. Θα ανεβάσουν λενε 2 παιδια απο τις Κ-17/19 να πανε προετοιμασια.
Κατα τα αλλα, νομιζω θα ζησουμε ενα αστειο καλοκαιρι, οπου οι ρεπορτερ δεν θα ξερουν τιποτα για κανενα, και θα κανουν μονο διαψευσεις. Και μετα θα εμφανισει ο Ριμπαλτα κατι νεους Μαριν/Ρελβας και ελπιζω να τριβουμε τα ματια μας.
Καλυτερα φαινεται να πανε τα πραγματα με Νικολιτς - πηρε σπιτι, ψηνεται για επεκταση, χειροτερα για Πινεδα, καθως θα μιλησουμε λεει μετα το μουντιαλ.
θα παίζει φουλ εκνευρισμός από τις μαλακίες των ρεπόρτερ. Μάθαμε από πέρσι πιστεύω, ότι αν δεν είναι σχεδόν κλεισμένη η μεταγραφή, δε θα μάθουμε τίποτα.
Από τις μικρές ομάδες, νομίζω δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής ακόμα στην Ευρώπη, γιατί θέλουν ακόμα ένα έτος για να θεωρηθούν club grown και να καλύψουν θέση από τους 4 αυτής της κατηγορίας. Αυτή καλύπτεται μόνο με τον τρίτο τερματοφύλακα. Οι άλλες 4 θέσεις που είναι στην κατηγορία Assosiation grown είναι οι Μάνταλος, Ρότα, Πήλιος, Καλοσκάμης.
Με μικρή επιφύλαξη όλα αυτά, έχω καμιά 10ετία να παίξω FM ![]()
Ωστόσο καλώς θα πάνε για προετοιμασία τα παιδιά. Ο Καραργύρης και πέρσι είχε πάει, αλλά ήταν άτυχος και έπαθε χιαστό. Ο Αργυρίου (πιο μικρός) είναι μεγάλος γκολτζής στην κατηγορία του. Βγήκε πρώτος σκόρερ (και νομίζω πρώτος στην ισορία των Κ17 ομάδων).
ίσως γι’αυτο επισης διαρρεουν οτι δεν ψαχνουμε επιθετικο, καθως ποτε θα παιξουν αυτα τα παιδια ;
Μουκου πουλούσατε; που λεγεται πως τον θελει η Μιλαν (!)
Επίσης είναι ΠΟΛΥ νωρίς ακόμα για κινήσεις. Αν γίνουν σημαίνει ότι ήταν ήδη δουλεμένες. Απλά έχουμε συνηθίσει να παίζουμε είτε από Ιούλιο, είτε να είμαστε χωρίς Ευρώπη και τρωγόμαστε. Φέτος θα είναι αργόσυρτο το καλοκαίρι. Θα πιει πολλές μπύρες ο Ριμπάλτα στη Νάξο
διαφωνω. νομιζω ηδη μιλαει με πολυ κοσμο. το ποτε θα γινει η κινηση, ειναι αλλο θεμα. οι Νικολιτς/Ριμπαλτα μου φαινονται ανθρωποι που θελουν να αποδειξουν πραγματα, δεν θα πανε τσουλου για τουρισμο θεωρω και ελπιζω.
Παντως περσι τετοια εποχη που τρωγαμε τα ακυρα για προπονητη και επιθετικο το ενα μετα το αλλο, ημασταν στα καρβουνα. και τελικα του βγηκαν τα στοιχηματα. περιμενουν στην ΠΑΕ λενε πωλησεις διαρκειας με ρεκορ τριετιας (μιας και περσι επεσαν οι πωλησεις και η ΠΑΕ δεν εδωσε ποτε ακριβες νουμερο).
Ρε συ σίγουρα μιλάει, αλλά όταν υπάρχει τόσος χρόνος τα πράγματα κινούνται πιο αργά. Όλοι περιμένουν να δουν πως θα κάτσει η αγορά. Ακόμα δεν έχει κλείσει η αγωνιστική σεζόν, και έχουμε και Μουντιάλ.
Μπορεί ο Ριμπάλτα να έχει κάνει lock στόχο, αλλά ο στόχος μπορεί να τον έχει σε αναμονή. Κάτι θα έχουν κλείσει από το Γενάρη πιστεύω και θα έρθει σύντομα. Υπομονή και πάμε.
Ξεκίνησε τα ψώνια ο ριμπαλτα
ΑΕΚ, μεταγραφές: Έκλεισε τον διεθνή Ουκρανό εξτρέμ Ολεξάντερ Ζουμπκόφ ΑΕΚ, μεταγραφές: Έκλεισε τον διεθνή Ουκρανό εξτρέμ Ολεξάντερ Ζουμπκόφ via @sport24
Τι μέρος του λόγου είναι αυτός?
Θεωρείται αγορά από το πάνω ράφι?
4ετές σε 29χρονο, λιγο περίεργο το λες.
Μακάρι να βγεί.
Η ηλικια μια χαρα ειναι. ΟΙ παιχτες πια παιζουν ανετα ως τα 35 και. Ο τυπος ειναι πολυ αθλητικος. Ντουκι και γρηγορος και τεχνιτης. Καθε χρονο μεσα στους τρεις πρωτους σε ασιστ, key passes, ντριμπλες κτλ. Πολυ καλες σεντρες κ στημενα. Στους πρωτους σε πατηματα στην αnτιπαλη περιοχη. Πολλα πρωταθληματα Ουκρανια και Ουγγαρια. Πολυ καλη περιπτωση.
Τον παρουσιασαν οι false 9 στο foxbet.
Για οποιον ενδιαφερεται για στοιχεια για τον παιχτη
Aπο ουκρανους παικτες ειχαμε τσιγκρινσκι,για λιγο παλαιοτερα βιελνλινσκι,σακχοφ,οκ 29 ετων ειναι,σε 4 χρονια 33,ειναι ενταξει.Αν ειναι πχ 2+2 με οψιον ανανεωσης η κλειστο 4ετες με διαφορα bonus πρεπει να το δουμε,τα φοβαμαι τα κλειστα συμβολαια διοτι κατι να τυχει στον παικτη,τον πληρωνεις και χωρις να προσφερει.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το «deal» ολοκληρώθηκε έναντι ποσού που αγγίζει τα έξι εκατομμύρια ευρώ, μαζί με τα μπόνους επίτευξης στόχων. Παράλληλα, ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει 4ετές συμβόλαιο συνεργασίας με την Ένωση.
Πλεον βλεπω κινησεις με πολυ ενδιαφερον. Η ΑΕΚ κινειται πολυ διαφορετικα απο οτι γινοταν επι εποχης Μελισσανιδη. Δεν φοβαμαι τις μεταγραφες
Αρχές Ιουνίου, ΑΕΚ πρωταθλήτρια, βγαίνουν διαρκείας και ανακοινώνεται η 1η μεταγραφή αξίας 5-6εκ…Αυτό δεν είναι η ΑΕΚ που είχαμε συνηθίσει !!!
Ευτυχώς δλδ…
Πάντως αυτό που όλοι εν χορω κοροϊδεύουν / βρίζουν τους δυσμοιρους ρεπόρτερ ΑΕΚ που δεν ξέρουν τίποτα , πρέπει να σταματήσει
καλος παιχτης o Zoymkof, αλλα ποτε πηρατε το troll της νδ? ![]()
Φέρε Γιαννιωτα ρε Ηλιόπουλε να μας τρελάνεις!
? Για τον Τερενς λες;
Εξαιρετικο νεο η ανανεωση του Νικολιτς
οχι μωρε , κρυο σεφερλιδικο αστειο, λογω του ζουκοφ, που τον τσακωσανε τις προαλλες και μοιαζουν τα ονοματα