Αεκαρα

Πήλιος - ρεντονδο.

2 Likes

Ρε σήκωσέ το!

1 Like

Ο Μαριος καλος προεδρος, αλλα εχει σοβαρα θεματα. Με χαλασε κ η γιουχα στην Κοξενογλου. Επρεπε να μεινουν στην γιουχα προς τον Βαγγελα.
Παιχτες κοινωνικο πειραμα. Απο σαχλαμαρες μεχρι αξιοπρεπεστατους. Εχει την πλακα του.
Αυτοι που μου αρεσουν πιο πολυ απο οσα ειδαμε απο δηλωσεις κ παρασκηνιο ειναι ο Ριμπαλτα κ ο Νικολιτς. Προσγειωμενοι, αλλα και οραμα.
Παντα τετοια μας ευχομαι. Πιστευω οτι ο Μαριος ειναι πολυ εγωκεντρικος κ φιλοδοξος για ναην επενδυσει παμω στα φετινα. Δεν φοβαμαι καθολου οτι θα χουμε παλι τα του τιγρη που μετα απο καθε πρωταθλημα μσς πηγαινε ενα βημα πισω

1 Like

Τι βλέπουμε ρε

3 Likes

3 Likes

Ξενέρωσα τη ζωή μου με τη “φιέστα”, τον Ηλιόπουλο και το… Fiesta.

Περισσότερο χάρηκα την προηγούμενη Κυριακή. Σήμερα από ένα σημείο και μετά κουράστηκα φουλ από όλο αυτό που στήθηκε και κυρίως από τον Ηλιόπουλο.

Δώσε κάνα 1+1 για τις Κυκλάδες σε μας με τα διαρκείας ρεεε :stuck_out_tongue:

Τεσπά… Νίκολιτς και Ριμπαλτα.
Πάμε για τα επόμενα :yellow_heart:

3 Likes

Οτι είπες.
Ας του πει κάποιος οτι είμαστε ΑΕΚ…ούτε Ηλιόπουλος, ούτε κάνεις πρόεδρος. Ας μην του ξαναδώσουν το λόγο. Αν θέλει να το παίξει μάγκας ας μείνει στις πράξεις κ να αφήσει τις δηλώσεις κ τις φανφάρες. Ελπίζω να φαει κράξιμο κ να μαζευτεί.
Κατα τα άλλα μπράβο στους πραγματικούς πρωταγωνιστές. Το αξιζαν.:clap:
Μονο ΑΕΚ :yellow_heart::black_heart:

2 Likes

Η φιέστα ήταν κουραστική και γραφική, αλλά το να εχεις ομάδα φαντάζομαι είναι παιδικό όνειρο, άρα οι γραφικότητες επιτρέπονται .

Εμένα μου έκανε περίεργη εντύπωση η πολύ πολιτική ομιλία. Ο Μάριος φαίνεται να έχει ξεσηκώσει πρακτικές Βαγγέλη . Θα δούμε.

Σε επίπεδο οργάνωσης όμως, φάνηκε ακόμη και στη φιέστα τι λεφτά έριξε και τι θέλει να κάνει. Θυμηθείτε ότι πλήρωσε για να σπάσει συμβόλαιο Νίκολιτς. Ο.ριμπαλτα κοίταζε το κινητό του στο πόντιουμ πριν τη βράβευση, και στο τσατ γράφαμε ότι κλείνει παίκτες.

Ελπίζω ότι αρχίζει δυναστεία. Ο ΠΑΟΚ φαίνεται να υποχωρει, ο ΠΑΟ θέλει δουλειά και ο Ολυμπιακός … βλέπουμε.

2 Likes

Καλημέρα σε όλους τους πρωταθλητές. Χθες από τη μία το μεσημέρι στην Νέα Φιλαδέλφεια να χορτάσουμε για το τρίμηνο που δεν θα πηγαίνουμε γήπεδο.

Η φιέστα αν εξαιρέσουμε το λόγο Ηλιοπουλου ήταν μια χαρά, νταξει υπερβολική αλλά χαλάλι, ας έχουμε ομάδα και θα κάνει και αυτός το κομμάτι του. Απλά δεν χρειάζεται τόσο μπλα μπλα κουράζει.

Ψάξτε και τις δηλώσεις Ρότα με αφορμή τα δύο κορίτσια στην Ηλιουπολη, μπράβο στον Λαζαρο, μακάρι να ακουστούν αυτά που είπε γιατί αξίζουν

3 Likes

Η φάση της ομιλίας ήταν που χάλασε όλη τη βραδιά προφανώς… και το τραγούδι ήταν αυτό που με ενόχλησε λιγότερο! χαχαχα
Τα υπόλοιπα ντάξει, είχαν και λίγο την πλάκα τους. ή μάλλον θα τα έκανα όλα πιο σύντομα.
Δηλαδή βάλε την παιδική χορωδία να πει τον ύμνο της ΑΕΚ και άσε τον Θεοδωράκη :stuck_out_tongue:
Γενικά κυλούσαν όλα πολύ πολύ αργά, ακόμα και η παρουσίαση των παικτών.

Πάντως χθες η βραδιά έπρεπε να ανήκει 70% σε παίκτες και προπονητές, και 30% στον Ηλιόπουλο, αλλά μου βγήκε ότι έγινε το ανάποδο. Αντί να κάτσει να τους αποθεώσει, μας έλεγε για τους τραπεζίτες… θες να κάνεις show με το μικρόφωνο; Κάνε όλη την παρουσίαση της βραδιάς. Πες 2-3 λόγια για Ριμπάλτα και Νίκολιτς, κάλεσέ τους μπροστά, και μετά κάτσε και σχολίαζε τους παίκτες που βγαίνουν ένας-ένας και δώς τους τα μετάλλια… τεσπα… πάει και αυτό.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ! και μακάρι να έχει και συνέχεια!

3 Likes

Εξαιρετικος ο Λαζαρος.

4 Likes

Η “πιάτσα” λέει πως είναι η κινητήρια (χα, καλό) δύναμη στο κόμμα Καρυστιανού.

1 Like

άρα είναι από τη ρώσικη πλευρά ο Ηλιόπουλος;

Αν ισχύει το σενάριο αυτό, λογικά ναι καθώς δεν κρύβονται τα φιλορωσικά αισθήματα του κόμματος με Θανάση Αυγερινό πχ εκπρόσωπο τύπου νομίζω. Αν το κάνει από επιλογή ή απλά του έκατσε η μπίλια θέλοντας να μπει και σε άλλα χωράφια είναι άλλο θέμα. Αν δούμε πάλι το κόμμα να έχει δυναμική στις εκλογές και λίγο μετά να αγοράζει εφημερίδα ή κανάλι ο σούπερ μάριο, πάμε σε άλλη πίστα. Όλα αυτά βέβαια αν κι εφόσον η πιάτσα έχει πέσει μέσα. Μπορεί να παίξει και κουβάς. Θα τα δούμε όλα σύντομα.

1 Like

θα δούμε αν πει η Καρυστιανού για “ευ αγωνίζεσθαι” :sweat_smile:

3 Likes

Δικαιωθηκε ο Μελισσανιδης που δεν πουλησε σε ‘νεο τροχανα’,ο Μαριος οκ λιγο το γκιοζιλικι το εχει με το επικοινωνιακο σκελος,αλλα βελτιωθηκε αισθητα εν συγκρισει με περυσι.

Τωρα,ας κανουν διακοπες και τα λεμε με ποιοι μενουν με μειωμενες αποδοχες να σκουπιζουν παγκο,ποιοι μενουν ως παλαιμαχοι για να πιασουν ποστο στο τιμ,ποιοι φευγουν.

Τωρα ξεκινουν τα δυσκολα,για προκριματικα τσου λου θα χρειαστουν σοβαρες προσθηκες,κυριως στα μετ οπισθεν,το ριπιτ ειναι δυσκολο αλλα εκει ειναι και η μαγκια για μια ομαδα να δειξει οτι δεν ηταν πρωταθλημα πυροτεχνημα,πχ αλμευδα.

2 Likes

Και φυσικά, η φιέστα μπήκε στο Λούμπεν…

1 Like

8 Likes

Οι πηλιοροτες θα πρέπει τη νέα χρονιά,να σκουπίζουν πάγκο και να μπαίνουν αλλαγή για λίγα λεπτά,όπως γίνεται με το μανταλο,δεν γίνεται να πας με αυτούς σε τρεις διοργανώσεις.

Εγώ προτείνω να πληρώσουν για να παίξουν.

6 Likes