Αεκαρα

Οποίοι είστε μερακλήδες, μπείτε και Ψηφιστε στα πολλά του abaluben για εντεκάδα της χρονιάς, που όπως πάνε μέχρι τώρα, θα είναι όλη η εντεκάδα της ΑΕΚ .

Επίσης ο σημερινός Καρπετ μας θυμίζει πως ήταν το καλοκαίρι η ΑΕΚ , που ήταν για κλάματα

2 Likes

Καράφλα, μετά το μπουγέλο που επιτέλους έσπασες και χαμογέλασες, σε συμπάθησα ακόμα περισσότερο

5 Likes

το ειδα το βιντεο - το οποιο δινει και την απαντηση “τι θελετε τον γεροΒιντα”. Αν δειτε ο Βιντα ειναι μονιμα ορθιος στη γραμμη και δινει οδηγιες, και ολοι τρεχουν να τον αγκαλιασουν πρωτο. Ειναι κοσμημα για την ομαδα - δεν ειναι για βασικος, αλλα κραταει σιγουρα το κλιμα.

3 Likes

η φαση ειναι ως κατωθι

2 Likes

ο ΠΑΟΚ δεν εχει βγει ποτέ τσουλου και στο γηπεδο ειναι συγγενεις και φιλοι.

ειναι να απορεις με τον Ελληνα φιλαθλο

edit - δεν θα κατσω να το δω αλλο, αλλα η πρωταθλητρια ΑΕΚ που βαριεται φαινεται να εχει περισσοτερο κεφι

2 Likes

Παραλίγο το διπλό αλλά από αφέλεια που είπε και ο Νίκολιτς φάγαμε το γκολ στο τέλος από το κόρνερ.

Μας έσωσε κάνα δυο φορές ο Μπρινιολι (που έκανε καλή εμφάνιση) και κάνα δυο ο Βίντα.

Κρίμα που δεν μπήκε το δοκάρι του Ζινι θα μιλούσαμε τουλάχιστον για το γκολ της αγωνιστικής.

Πολύ κατώτερος του αναμενόμενου ο ΠΑΟΚ, ειδικά για ομάδα που παίζει τη θέση που βγάζει στα προκριματικά του Τσάμπιονς λιγκ…

3 Likes

Σχόλιο παοκτζη στο φβ. Νομίζω τα λέει καλύτερα από μένα σίγουρα

10 χιλιάδες στην Τούμπα σε ματς που κρίνει την Ευρώπη…10 χιλιάδες οι άλλοι σε προπόνηση… Γιόβιτς με 3 κιλά παραπάνω έχει 17 γκολ σε πρωτάθλημα,21 στο σύνολο και 5-6 ακυρωμένα…Το καλοκαίρι θα κάνει κανονική προετοιμασία… Καλά θα πάει αυτό😁

3 Likes

Να πούμε κιόλας ότι το 1-1 το πήραμε παίζοντας στο ρελαντί.
Πιστεύω αν έκρινε κάτι αυτό το ματς δε θα είχε ελπίδα ο ΠΑΟΚ

1 Like

Ελπιζω βασικα να παιξει την Κυριακη ο Βαργκας. Οσο ειναι μεσα δυσκολευονται να μας κλεισουν γτ παιρνει ολες τις διεκδικησεις στον αερα.

2 Likes

Ανανεωσε ο Γκατσινοβιτς…

1 Like

σέρβικο λόμπι

1 Like

Νταξ , δεχτηκε -50% και ειναι πολυθεσιτης… Σκυλι του πολεμου, και του χρονου θα χρειαστουμε μεγαλο ροστερ.

3 Likes

Πρέπει και κάποιος να τρέχει σε αυτή την ομάδα . Αν έμεινε με μείωση όπως γράφετε, πολυ καλώς.

Ο λιουμπι ελπίζω να πουληθει

3 Likes


Μεγάλες στιγμές

6 Likes

Τι κρίμα τα φωτοσοπ σκιλλζ μου και η παρούσα μου κατάσταση να μην βοηθούν να φτιαχτεί ένα αριστούργημα.

3 Likes

3 Likes

Είναι εντυπωσιακο ποσο εχει ενισχυσει ο κοσμος την ομαδα φετος. Γενικοτερα απο τοτε που εγινε το γηπεδο υπαρχει μεγαλη κινητοποιηση του κοσμου. Πανω απο 15χιλιαδες κοσμου σημερα στην προπονηση.

5 Likes

Alexander the greaaaaat!

4 Likes

Μαλλον το χειροτερο φετινο πρωτο ημιχρονο της ομαδας κ του Πινεδα. Κλαιν, αλλα ειναι ξενερωτη η εικονα τους. Κανεις δεν εχει πλησιασει το μετριο

Πολυ βασικη απο οτι φαινεται προυποθεση για μας το να παιζει ο Βσργκα