Οποίοι είστε μερακλήδες, μπείτε και Ψηφιστε στα πολλά του abaluben για εντεκάδα της χρονιάς, που όπως πάνε μέχρι τώρα, θα είναι όλη η εντεκάδα της ΑΕΚ .
Επίσης ο σημερινός Καρπετ μας θυμίζει πως ήταν το καλοκαίρι η ΑΕΚ , που ήταν για κλάματα
Οποίοι είστε μερακλήδες, μπείτε και Ψηφιστε στα πολλά του abaluben για εντεκάδα της χρονιάς, που όπως πάνε μέχρι τώρα, θα είναι όλη η εντεκάδα της ΑΕΚ .
Επίσης ο σημερινός Καρπετ μας θυμίζει πως ήταν το καλοκαίρι η ΑΕΚ , που ήταν για κλάματα
το ειδα το βιντεο - το οποιο δινει και την απαντηση “τι θελετε τον γεροΒιντα”. Αν δειτε ο Βιντα ειναι μονιμα ορθιος στη γραμμη και δινει οδηγιες, και ολοι τρεχουν να τον αγκαλιασουν πρωτο. Ειναι κοσμημα για την ομαδα - δεν ειναι για βασικος, αλλα κραταει σιγουρα το κλιμα.
ο ΠΑΟΚ δεν εχει βγει ποτέ τσουλου και στο γηπεδο ειναι συγγενεις και φιλοι.
ειναι να απορεις με τον Ελληνα φιλαθλο
edit - δεν θα κατσω να το δω αλλο, αλλα η πρωταθλητρια ΑΕΚ που βαριεται φαινεται να εχει περισσοτερο κεφι
Παραλίγο το διπλό αλλά από αφέλεια που είπε και ο Νίκολιτς φάγαμε το γκολ στο τέλος από το κόρνερ.
Μας έσωσε κάνα δυο φορές ο Μπρινιολι (που έκανε καλή εμφάνιση) και κάνα δυο ο Βίντα.
Κρίμα που δεν μπήκε το δοκάρι του Ζινι θα μιλούσαμε τουλάχιστον για το γκολ της αγωνιστικής.
Πολύ κατώτερος του αναμενόμενου ο ΠΑΟΚ, ειδικά για ομάδα που παίζει τη θέση που βγάζει στα προκριματικά του Τσάμπιονς λιγκ…
Σχόλιο παοκτζη στο φβ. Νομίζω τα λέει καλύτερα από μένα σίγουρα
10 χιλιάδες στην Τούμπα σε ματς που κρίνει την Ευρώπη…10 χιλιάδες οι άλλοι σε προπόνηση… Γιόβιτς με 3 κιλά παραπάνω έχει 17 γκολ σε πρωτάθλημα,21 στο σύνολο και 5-6 ακυρωμένα…Το καλοκαίρι θα κάνει κανονική προετοιμασία… Καλά θα πάει αυτό😁
Να πούμε κιόλας ότι το 1-1 το πήραμε παίζοντας στο ρελαντί.
Πιστεύω αν έκρινε κάτι αυτό το ματς δε θα είχε ελπίδα ο ΠΑΟΚ
Ελπιζω βασικα να παιξει την Κυριακη ο Βαργκας. Οσο ειναι μεσα δυσκολευονται να μας κλεισουν γτ παιρνει ολες τις διεκδικησεις στον αερα.
Ανανεωσε ο Γκατσινοβιτς…
σέρβικο λόμπι
Νταξ , δεχτηκε -50% και ειναι πολυθεσιτης… Σκυλι του πολεμου, και του χρονου θα χρειαστουμε μεγαλο ροστερ.
Πρέπει και κάποιος να τρέχει σε αυτή την ομάδα . Αν έμεινε με μείωση όπως γράφετε, πολυ καλώς.
Ο λιουμπι ελπίζω να πουληθει
Τι κρίμα τα φωτοσοπ σκιλλζ μου και η παρούσα μου κατάσταση να μην βοηθούν να φτιαχτεί ένα αριστούργημα.
Είναι εντυπωσιακο ποσο εχει ενισχυσει ο κοσμος την ομαδα φετος. Γενικοτερα απο τοτε που εγινε το γηπεδο υπαρχει μεγαλη κινητοποιηση του κοσμου. Πανω απο 15χιλιαδες κοσμου σημερα στην προπονηση.
Μαλλον το χειροτερο φετινο πρωτο ημιχρονο της ομαδας κ του Πινεδα. Κλαιν, αλλα ειναι ξενερωτη η εικονα τους. Κανεις δεν εχει πλησιασει το μετριο
Πολυ βασικη απο οτι φαινεται προυποθεση για μας το να παιζει ο Βσργκα