Σήμερα τραγουδάμε. Αύριο υπερποστ.
Η ΑΕΚ έπρεπε να μείνει πίσω για να παίξει μπάλα. Πόσο ΑΕΚ πια.
Οι Ρότα/πήλιος πήραν πρωτάθλημα Ε.
Σήμερα τραγουδάμε. Αύριο υπερποστ.
Η ΑΕΚ έπρεπε να μείνει πίσω για να παίξει μπάλα. Πόσο ΑΕΚ πια.
Οι Ρότα/πήλιος πήραν πρωτάθλημα Ε.
Τελικά το μπλουζάκι last drive το έβαλα σήμερα στο γήπεδο!
Κι εγώ! ![]()
Marko Nikolic, Marko Nikolic
τελειο! γελασε επιτελους ο γλυκοκαραφλας μας
Με πηλιοροτες και ρελβομουκουντηδες,που να του φέρουν γκαμαρα και καψή,τι θα κάνει?
Για εσένα πρέπει να υπάρξει κάποια ποινή για τη γκρίνια που μας έφαγες όλη τη χρονιά, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα ποια, θα επανέλθω ![]()
Καλημέρα σε όλη την παρέα - είμαστε πια πρωταθλητές. ![]()
νομιζω ειναι το πιο απιθανο πρωτάθλημα ΑΕΚ που έχω/εχουμε δει. Μια ομαδα διαλυμένη από πέρσι, με κάτι παλαίμαχους που δεν της επέτρεπαν καν να κανει πολλες μεταγγραφές (πηγε ο μάγος και πούλησε Μαρσιαλ !), με προπονητή τόσο αργά, με φορ τον Πιερό να τα χανει σε κενο τερμα, με Ροτα/πηλιους και βασικα χωρις δεύτερο δεξι μπακ, με τελειωμενο Γιονσον, με ντροςχο (συμφωνα με Λαζαρο) Γιοβιτς να παιζει σερι ματς μονος του, με τριτο τη ταξη μπατζετ, με τραυματια Ζινι να παιζει με ενα επιθετικο, με ρομβο που δεν θα έβγαζε παρέλαση ο Μποτρίνι, με κόζ(ι)α αλλου και μυστικες συναντησεις (και δυο αλλα φαβορι μπροστα απο την ΑΕΚ), με διπλασιες κιτρινες απο τον δευτερο (και φιλους να μην καταλαβαινουν γιατι αυτο παιζει ρολο), με καθε γκολ να το κοιταμε στο VAR δυο μερες, με φιλικα του ΠΑΟΚ απο εδω και εκει, με τερματοφυλακες να πεθαινουν στη Λιβαδεια επειδη τους άγγιξε ο άερας, με 3 διογανώσεις παράλληλα… Χωρις να βαζει πολλα γκολ, με “τροχανα” ιδιοκτήτη, με Ριμπαλτα που δεν μπορει να βρει ενα μεσο, με με με… ![]()
Και ύστερα ήρθε η πραγματικοτητα και μας χτύπησε όλους. η ΑΕΚ ξεχνάει να χάσει από Οκτώβρη, ο καρπετ (και εγω), λεμε πως θα ειναι σκληρη για να πεθανει, αλλα το πρωτάθλημα θα παει ειτε Σαλονικα για τα 100 χρονια, είτε λιμάνι όταν γυρίσει ο Ελ Κααμπι (ακομα τον περιμενουμε). Ααααα, η ΑΕΚ ηταν τυχερη στη βασικη σεζον, και θα έχανε απο Ολυμπιακο και ΠΑΟ διαβαζαμε στα πλεηοφφ. ![]()
ΧΜ
Τι ξέρουμε λοιπόν, πέραν της παραφιλολογίας
Ομολογώ ότι στα τελευταία ματς φοβήθηκα ότι θα μας παρει το αγχος και το Γιοβιτς/Βαργκα δεν φαίνεται να δουλεύει τόσο. Ειδαμε ομως γιατι δεν πηραμε Τετέη και τι ειδαν στον Ζινι. ευτυχως που άντεξαν τα κορμια Ροτα/Πινεδα/Μαρίν και έφτιαξαν μια μπετο ΑΕΚ, μαζί με Στρακόσια. Ο Πηλιος έγινε διεθνής. Αν δειτε τον Ροτα, στις δηλωσεις χθες ευχαριστησε γιατρους/φυσιοθεραπευτες/σταφ, πράγμα που δειχνει ότι ο οργανισμος εξελήσσεται και φεύγει από τις λογικές του Μελ.
Ίσως βλέπουμε τις απαρχές μιας δυναστείας. Θα δούμε. Μισώ το κλισέ, αλλά το πιστεύω για φέτος - το πιο μάγκικο πρωτάθλημα, απέναντι σε όλους και όλα.
Μονο ΑΕΚ. Μπραβο στην ομαδα.
![]()
Νομίζω ενδεικτικό του πόσο καλύτερη ήταν η ΑΕΚ στο φινάλε της σεζόν, ήταν ότι καταλάβαν (δική μου ερμηνεία) ότι θα πρέπει να κάνουν πολλές χοντράδες για να μην την αφήσουν να το πάρει, πράγμα που πλέον με VAR κτλ δεν είναι εύκολο, οπότε την άφησαν ήσυχη στον τερματισμό. Επίσης βοήθησε ότι ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός ήταν κοντά και η δεύτερη θέση πάιζει ρόλο. Αν υπήρχε ένας μόνο ανταγωνιστής θα ήταν πιο εύκολο να τον αβαντάρουν.
Βάζω το φετινό πρωτάθλημα της ΑΕΚ δίπλα με το τελευταίο του ΠΑΟΚ και αυτό του ΠΑΟ το 2004 ως τα πιο μάγκικα των τελευταίων 30 ετών.
o ΠΑΟ του 04 δεν ειχε το μεγαλυτερο μπάτζετ, και… Σισέ ; Αν δεν κανω λάθος, φετος η ΑΕΚ ειχε το τριτο μεγαλυτερο, γι αυτο και δεν άντεχαν οι δημοσιογραφοι να μας υπενθυμιζουν οτι θα το χάσει. Ακόμα και στο +6, περισσότερα άρθρα διαβαζαμε για το πως θα παιχτει στη ΝΦ την τελευταια αγωνιστικη το πρωταθλημα, παρα ότι η ΑΕΚ θελει λιγη ψυχη (απο την πολλη που ειχε ολη τη χρονια) για να το καθαρισει. Επισης σε αυτο το σεναριο, ηταν ολοι σιγουροι οτι ο Ολυμπιακος που δεν σταυρωνε γκολ ή ντερμπυ, θα κέρδιζε στη ΝΦ μια ομαδα που δεν έχανε από τον Οκτώβρη.
ευτυχως ο Νικολιτς δεν διαβαζε εφημεριδες, σαν τον σαμουράι, να μπλέξει το μυαλό του. Αλλα ισως διαβαζει ροκιν φορουμ, γιατι την αλλαγη Περέιρα/ζινι την ειχα υποδειξει μετα το πρωτο Χ στη Λεωφορο εγω εδω μεσα. ![]()
O ΠΑΟ του 10 είναι αυτός που λες. Επίσης τότε είχε και Πατέρα και Μπέο και διάφορους άλλους αναγκαίους κακούς.
Πραγματικα οπως βλεπω μια τωρα το ροστερ που χει ο Παναθηναικος του Σουμ το 2003-2004. ειναι οντως μεγαλο κατορθωμα.
@montecristo τα πες ολα
Για πειτε τωρα, ποιες θελετε να μεινουν την επομενη σεζον; Δεδομενου οτι Βαργκας, Γιοβιτς και Ζινι δεν χωρανε ολοι και ειδικα αφου οι δυο πρωτοι δεν τραβανε καθολου παρεα.
Γιόβιτς γενικά τον έχω για φευγάτο, θα μου έκανε εντύπωση αν έμενε. Εγώ θα άφηνα όσους φαίνεται πως έδωσαν ότι είχαν να δώσουν και όσους φαίνεται πως δεν κέρδισαν την εμπιστοσύνη του προπονητή, δλδ Λιούμπισιτς, Γιόνσον, Ελίασον, Γκρούγιτς, Γκατσίνοβιτς. Ζοάο Μάριο δεν πιστεύω πως μπορεί να δώσει πολλά παραπάνω, για βάθος πάγκου δεν θα έλεγα όχι, αλλά δεν ξέρω αν θα ψηθεί και εκείνος. Βίντα καλό θα είναι να αποχωρήσει και επισήμως για να προχωρήσουμε σε φρεσκάρισμα συνολικά στα στόπερ. Κουτέσα εκτιμώ πως χρειάζεται ως καβάτζα, είναι μια καλή λύση, δεν με έπεισε (ούτε και τον Νίκολιτς εικάζω) πως μπορεί να είναι ενδεκαδάτος.
Οι υπόλοιποι μένουν και συμπληρώνουμε τα κενά/γεμίζουμε το ρόστερ.
για τον Γκατσίνοβιτς έχω μια εκτίμηση ότι υπάρχει πιθανόητητα να μείνει με αρκετά μειωμένες αποδοχές. και ο Περέιρα θα φύγει.
ο Βίντα ανανέωσε για άλλον ένα χρόνο και μετά εκτιμώ θα μπει στην ομάδα του Νίκολιτς. Θα αποκτηθεί άλλο ένα στόπερ λογικά και ο Βϊντα θα πάει 5ος στη σειρά, αλλά βοηθάει πολύ στα αποδυτήρια.
Μια χαρά πάντως χωράνε και οι 3 επιθετικοί, άλλως 3 θέλεις σίγουρα όταν παίζεις με 2 φορ. και μια χαρά μου κολλάνε εμένα Βάργκα και Γιόβιτς μαζί. Το θέμα είναι αν θα θέλει να φύγει και φέρει καλή πρόταση. Για μένα θα ήταν πολύ καλό να έμενε, να κάνουν και οι 3 μαζί προετοιμασία. Θα είχαμε την καλύτερη γραμμή κρούσης στην Ελλάδα σίγουρα!
O Βιντα εχει ουσιαστικα ανανεωσει και για του χρονου με μειωμενο συμβολαιο. Προοριζεται για βοηθος του παραχρονου. Και ο Γκατσινοβιτς ακουγεται οτι ισως μεινει σαν πολυεργαλειο. Μιλαει και Σερβικα κτλ κτλ.
Εγω νομιζω οτι θα μεινουν και οι 3 επιθετικοι. Βαργκας και Ζινι σιγουρα και πιθανως να μεινει και ο Γιοβιτς. Θα φυγει αν ερθει προταση 10εκ+. Αν μεινουν πιστευω οτι θα τους δουλεψει ο Νικολιτς να συνυπαρχουν πιο αποτελεσματικα.
Λιουμπισιτς και Ελιασον θα ψαχτει η ομαδα να τους πουλησει με 2-3 εκ εκαστο αν και φανταζει δυσκολο κ για τους δυο ετσι οπως εχουν καταληξει.
Γιονσον, Γκρουγιτς, Ζοαο Μαριο και λογικα και ο Περειρα μας αφηνουν.
Ακουγεται οτι ψηνονται να πουλησουν και τον Πενραις πισω στην Σκωτια που τον θελουνε.
Προσωπικα θα ηθελα οι Ελιασον, Λιουμπισιτς και Πενραις να ειχαν αποδωσει ωστε να μενανε γιατι μου αρεσουν τα στοιχεια τους.
Τα ειπατε ολα, για όλους. η ομαδα ειναι πολυ τυχερη που δεν εσκασαν οι Πινεδα/Μαριν και θελει σιγουρα αλλους 2 σε αυτη την θεση και να χαιρετησει ο Γκρουγκιτς.
Ενας εκ των Λιουμπι/Γκατσι πρεπει να φυγει.
Τα αινιγματα ειναι δυο
Γιοβιτς : εβαλε τα περισσοτερα γκολ για φορ στην ΑΕΚ, μετα τον Μπλανκο νομιζω, αλλα απο την μια, χτυπησε ολα τα πεναλτυ, και απο την αλλη, ξεπατωσε τον ΠΑΟ συγκεκριμενα και οχι γενικα. Κανει ομως και πολλες δουλειες στο γηπεδο, κραταγε μπαλα, εχει μεγαλη κλαση, και κουβαλησε την ομαδα οταν δεν υπηρχε κανεις διαθεσιμος. Αν ερχοταν προταση, θα τον πουλαγα νομιζω. Ημουν πολυ φαν, μεχρι που μπηκε ο Ζινι στην εξισωση και η ομαδα εδειχνε να μην ξερει τι θελει μπροστα με τους 2 βαρεις φορ. εμεινα τελικα με αναμεικτα συναισθηματα. Στα δυο ματς που απομενουν, εγω θα εβαζα μια γιοβιτς/ζινι και μια αλλη βαργκα/ζινι, για να δουμε πως δουλευουν και αυτά.
Ελιασον : αχ ρε αγορι. Εισαι καψα. Αλλα παιζεις μια στις 3. Αν φυγει, ελπιζω να πουληθει. Παικταρας, αλλα και τουριστας. Στους πανηγυρισμους δειχνει να τρελαινεται μαζι με τους αλλους. απο την αλλη, οταν χανεις τη θεση σου απο τον μπαρμπαπερέιρα, ε αυτο λεει πολλά.
Αν ο Ριμπαλτα φερει διαμαντια τυπου Μαριν/Ρελβας, ας τους αλλαξει ολους. Επισης να δουμε αν θα αξιοποιηθει και ο Καραργύρης. Πρεπει να πουληθει ο Πιερο (ακομα μαζι μας ειναι ;). υπαρχουν δουλειες.
Αλλα ηδη διαρρεονται επαφες - ο ριμπαλτα (που τον λεγανε περσι τουριστα με τις φωτο απο την Παρο), πρεπει να δουλευει 24/7.
την μπάλα που ξέρει ο Γιόβιτς δεν την ξέρει κανένας άλλος μέσα στην ομάδα. το πως κρατάει τη μπάλα, το πως βλέπει γήπεδο και θα την σπάσει στο πλάι, ΤΗΝ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΑΣΙΣΤ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΠΡΟΧΘΕΣ!
αν δεν είχε αυτά τα σκαμπανεβάσματα δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να έρθει σε ομάδα όπως η ΑΕΚ. Για μένα αν δεν έρθει βαρβάτη πρόταση τον κρατάς χωρίς δεύτερη σκέψη.
Εννοείται.
Παιχτης σαν τον Γιοβιτς δεν υπάρχει στο πρωτάθλημα.
Να μεινουν και οι 3 και να κανουν προετοιμασια μαζι. Θα χρειαστει και αλλος ενας επιθετικός για παγκο.