τι ντροπιαστικη 4η περιοδο. Πως να πανηγυρισεις τωρα ακομα και να κερδισουμε. Πως να το δεις βασικα
Ενταξει το κλεισα. Ταπεινωτικη εμφανιση
Κρίμα…δικό μας ματς.
Εχω βαρεθει να νλεπω τον Μουκουντι να μην μπορει να σταματησει ουτεια στις δεκα φασεις τον Τετει. Να δω πως θα αντεξει τοση ωρα με κιτρινη τοσο νωρις
Οι φορ μας πάλι εκτός άγωνα. Πρέπει να γυρίσει λίγο ο γιοβιτς ψευτιεννιαρι
Γενικα δεν ειναι εμφανιση ομαδας που παιζει για πρωταθλημα. Δυστυχως ενω ειχαν πολυ καλο ρυθμο εχει χαλασει. Εχει μπερδευτει και ο Νικολιτς αναμεσα σε Γιοβιτς και Ζινι. Για να δουμε.
ΥΓ. Ο Κοιτα οταν δεν παιζει καλα δεν παλευεται
Θα βάλει Ζινι λογικά
Μόνο ο συλλογος ΑΕΚ αυτα του διημερου
Τι χανουν ρε αν ειναι δυνατον
Επος
γιναμε μπουντεσλιγκα
Πρωταθληματικο γκολ από παίκτη που θεωρούσαμε παλτό. ![]()
Δίκαιο και μάγκικο πρωτάθλημα της ΑΕΚ. Πάντα είμαστε με την ομάδα που δεν έχει την ΕΠΟ, πολύ σπάνια το καταφέρνουν
Πε-θαι-νω με pokerface Νίκολιτς, ο άνθρωπος θα πανηγυρίσει (μάλλον) όταν λήξει το τελευταίο ματς της σεζόν.
Μλκα οι παίκτες είχαν ψοφήσει από το 60 και η εικόνα έδειχνε ότι πιο πιθανόν να μπει 0-2 η 1-2. Πολλοί παίκτες κατώτεροι και σε αυτό τον αγώνα,δεν ξέρω γιατί πήγε το σκατό τους στην κάλτσα με τέτοια διαφορά βαθμών.
Σου βάζει ο Ζοάο τέτοιο γκολ, από κεφαλια του ανύπαρκτου Γιοβιτς σε όλο το 95λεπτο.
Να σηκωθούν να φύγουν οι άμπαλοι!
Μπράβο στην ομάδα. Δεν έπαιξε κάτι ιδιαίτερο τα πρώτα 90 λεπτά σχεδόν, αλλά μετα πήρε μπρος.
Επίσης μπράβο και στον ΠΑΟ που το πάλεψε, χωρίς ουσιαστικό κίνητρο αλλά και σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ που έπαιξαν καθαρά και δεν χαρίστηκαν στο άλλο ματς.
Ελπίζω να μην γίνει η φιέστα κεκλεισμένων λόγω της εισόδου των οπαδών στο γήπεδο ![]()
ΣΟΡΡΥ ΚΑΡΑΦΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Έπρεπε να μπει ο Μάνταλος για να πάρουμε πρωτάθλημα
Ποιος να μας το λεγε στην Τριγλια οτι θα περναμε 3 πρωταθληματα σε δεκα χρονια.
Μεγαλη υποθεση η δυναμικη του γηπεδου επιμενω.
ΥΓ. Βλεπω ο Ρελβας παιζει καλη μπαλα κ εκτος γηπεδου ![]()

