Αεκαρα

τι ντροπιαστικη 4η περιοδο. Πως να πανηγυρισεις τωρα ακομα και να κερδισουμε. Πως να το δεις βασικα

Ενταξει το κλεισα. Ταπεινωτικη εμφανιση

Κρίμα…δικό μας ματς.

Εχω βαρεθει να νλεπω τον Μουκουντι να μην μπορει να σταματησει ουτεια στις δεκα φασεις τον Τετει. Να δω πως θα αντεξει τοση ωρα με κιτρινη τοσο νωρις

1 Like

Οι φορ μας πάλι εκτός άγωνα. Πρέπει να γυρίσει λίγο ο γιοβιτς ψευτιεννιαρι

Γενικα δεν ειναι εμφανιση ομαδας που παιζει για πρωταθλημα. Δυστυχως ενω ειχαν πολυ καλο ρυθμο εχει χαλασει. Εχει μπερδευτει και ο Νικολιτς αναμεσα σε Γιοβιτς και Ζινι. Για να δουμε.

ΥΓ. Ο Κοιτα οταν δεν παιζει καλα δεν παλευεται

1 Like

Θα βάλει Ζινι λογικά

1 Like

Μόνο ο συλλογος ΑΕΚ αυτα του διημερου

1 Like

Τι χανουν ρε αν ειναι δυνατον

Επος :rofl: γιναμε μπουντεσλιγκα

2 Likes

Πρωταθληματικο γκολ από παίκτη που θεωρούσαμε παλτό. :rofl:

2 Likes

Δίκαιο και μάγκικο πρωτάθλημα της ΑΕΚ. Πάντα είμαστε με την ομάδα που δεν έχει την ΕΠΟ, πολύ σπάνια το καταφέρνουν

2 Likes

Πε-θαι-νω με pokerface Νίκολιτς, ο άνθρωπος θα πανηγυρίσει (μάλλον) όταν λήξει το τελευταίο ματς της σεζόν.

3 Likes

Μλκα οι παίκτες είχαν ψοφήσει από το 60 και η εικόνα έδειχνε ότι πιο πιθανόν να μπει 0-2 η 1-2. Πολλοί παίκτες κατώτεροι και σε αυτό τον αγώνα,δεν ξέρω γιατί πήγε το σκατό τους στην κάλτσα με τέτοια διαφορά βαθμών.

Σου βάζει ο Ζοάο τέτοιο γκολ, από κεφαλια του ανύπαρκτου Γιοβιτς σε όλο το 95λεπτο.

Να σηκωθούν να φύγουν οι άμπαλοι!

6 Likes

Μπράβο στην ομάδα. Δεν έπαιξε κάτι ιδιαίτερο τα πρώτα 90 λεπτά σχεδόν, αλλά μετα πήρε μπρος.
Επίσης μπράβο και στον ΠΑΟ που το πάλεψε, χωρίς ουσιαστικό κίνητρο αλλά και σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ που έπαιξαν καθαρά και δεν χαρίστηκαν στο άλλο ματς.
Ελπίζω να μην γίνει η φιέστα κεκλεισμένων λόγω της εισόδου των οπαδών στο γήπεδο :stuck_out_tongue:

4 Likes

8 Likes

Μαγικό ΣΚ!

9 Likes

ΣΟΡΡΥ ΚΑΡΑΦΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Έπρεπε να μπει ο Μάνταλος για να πάρουμε πρωτάθλημα

5 Likes

Ποιος να μας το λεγε στην Τριγλια οτι θα περναμε 3 πρωταθληματα σε δεκα χρονια.

Μεγαλη υποθεση η δυναμικη του γηπεδου επιμενω.

ΥΓ. Βλεπω ο Ρελβας παιζει καλη μπαλα κ εκτος γηπεδου :rofl:

3 Likes