Ναι μόνος του έπαιξε το 2018. Ούτε Λιβάγια είχε η ΑΕΚ, ούτε Αραούχο κλπ κλπ κλπ. Ήταν από τους καθοριστικούς συντελεστές εκείνης της ομάδας αλλά δεν ήταν ο μόνος.
Γιατί δεν τα βρήκαν με τον κάβουρα δεν με νοιάζει. Έτσι κ αλλιώς ο ίδιος ο Μελισσανίδης διέλυσε την ομάδα του πρωταθλήματος του 2018 και αυτό η ΑΕΚ το πλήρωσε ακριβά. Η ΑΕΚ όμως. Ούτε ο Μελισσανίδης ούτε ο Λάζαρος.
Αλλά δε μπορώ να ακούω τον Λάζαρο να έχει τέτοιο ύφος. Σιγά τον Κριστιάνο Ρονάλντο να πούμε.
Η σκατοσακουλα γυρισε και του ειπε ‘ποιος εισαι εσυ που θα μιλησεις για επαγγελματια ποδοσφαιριστη’. Εγω εκει θα του ειχα πει για την μανουλα του και θα ειχα φυγει απλα, την θαυμασα την ψυχραιμια τους Λαζαρου (που δεν του εχω και καμια συμπαθεια).
Ακομα και αν πεις καποιος πως αυτο που ειπε ο Λαζαρος ειναι αντισυναδελφικο (δεν πολυσυμφωνω) ο τροπος του αλλου του καραγκιοζη ειναι εντελως αλλο επιπεδο, αν του ελεγε απλα οτι δεν ειναι σωστο αυτο που λες και το αφηνε εκει θα ειχε το δικιο, αλλα επρεπε να παει να τον τραμπουκισει σαν σωστος οπαδοπατερας που θεωρει πως ειναι.
O Αρναουτογλου ειναι απο τους λιγους που εχει λιγο νοημα να ακους ρεπορταζιακα, αλλα ειναι και αυτος σαν την πλειοψηφια των αρδ ανεξαρτητως ομαδας. Αντιπαθητικος και εριστικος.
Μονο ο Καπετανακος δεν ειναι πολυ ενοχλητικος απο τους πιο γνωστους
Κάποια στιγμή θεωρούσα τον Αρναούτογλου μαζί με τον Παντελή Διαμαντόπουλο σχετικά συμπαθητικούς ρεπόρτερ από αυτούς που έκαναν ρεπορτάζ αντίπαλης ομάδας. Που ναι μεν τα έλεγαν με τα αντίστοιχα γυαλιά αλλά είχαν και μια μικρή δόση αντικειμενικότητας. Καλά από τους δικούς μας () δεν αντέχω κανέναν νομίζω.
Δεν πολυσυμπαθω τον Αρναουτογλου - πολυ λαϊκος για τα γούστα μου, με μια προσέγγιση άλλων εποχών.
Το κριντζ που ειδαμε και ηταν ντροπιαστικο για ολους, θεωρω πως απορρεει απο εποχες ποδοσφαιριστη Λαζαρου στην ΑΕΚ, και πως ηταν γαυρος, και πως τελικα εφυγε για τον γαυρο. επισης ο αρναουτογλου αφηνει να υποννοηθει οτι βριζει την ΑΕΚ εκτος αερα, και μετα μπαινει στον αερα και κανει τον αντικειμενικο. Αν το ηξερα και εγω, οκ θα ειχα πολλες επιφυλαξεις.
Παροτι το φαουλ ειναι προτιστα του Αρναουτογλου, μεσα στο μπιλμπαο ο Λαζαρος λεει “εισαι θυμωμενος που ΣΟΥ πηρα ενα πρωταθλημα και μετα εφυγα;”. ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΣ. απρέπεια. παρ’ότι ειχε συμβάλει πολύ.
Κανενα εμπλεκομενο δεν συμπαθω, κ ο Λαζαρος θεωρω πως ειναι ο χειροτερος απο τους πρωην προδοσφαιριστες που προσπαθει να κανει καριερα ως σχολιαστης. δεν ξερω ποσο καιρο θα συνεχισει
Επειδή υπερβαριεμαι, νταμπλ ποστ για το multiverse κιτρινόμαυρης γραφικότητας. Ακκορδιν του Μιαούλης, ο Λάζαρος κάνει κολλητή παρέα με Γιάννη Παπαδόπουλο , εξού και τα νεύρα .
Ο Αρναουτογλου σιγουρα ειχε θεμα με τον ΓΠ. Ηταν κ ενας απο τους λογους που τοτε μου φαινοταν καπως συμπαθητικος. Πλεον με απωθουν ολοι αυτοι οι ρεπορτερ που το μονο που κανουν ειναι να προπαγανδιζουν κ να προστατευουν την υστεροφημιατης ομαδας τους.
Καταλαβαινω την χρησιμοτητα τους σε μια ομαδα οπως η ΑΕΚ που δεν εχει κανενα μεσο κ συχνα βρισκονται αμυνομενοι, αλλα κ παλι δεν με εκφραζουν καθολου
Μπράβο ρε, τεράστια νίκη απέναντι σε μια δυνατή ισπανική ομάδα με τριπλάσιο και βάλε μπάτζετ. Δεν είδα το ματς αλλά από αυτά που διάβασα, τους κάνατε πλάκα.