Αεκαρα

Ναι μόνος του έπαιξε το 2018. Ούτε Λιβάγια είχε η ΑΕΚ, ούτε Αραούχο κλπ κλπ κλπ. Ήταν από τους καθοριστικούς συντελεστές εκείνης της ομάδας αλλά δεν ήταν ο μόνος.

Γιατί δεν τα βρήκαν με τον κάβουρα δεν με νοιάζει. Έτσι κ αλλιώς ο ίδιος ο Μελισσανίδης διέλυσε την ομάδα του πρωταθλήματος του 2018 και αυτό η ΑΕΚ το πλήρωσε ακριβά. Η ΑΕΚ όμως. Ούτε ο Μελισσανίδης ούτε ο Λάζαρος.

Αλλά δε μπορώ να ακούω τον Λάζαρο να έχει τέτοιο ύφος. Σιγά τον Κριστιάνο Ρονάλντο να πούμε.

2 Likes

Η σκατοσακουλα γυρισε και του ειπε ‘ποιος εισαι εσυ που θα μιλησεις για επαγγελματια ποδοσφαιριστη’. Εγω εκει θα του ειχα πει για την μανουλα του και θα ειχα φυγει απλα, την θαυμασα την ψυχραιμια τους Λαζαρου (που δεν του εχω και καμια συμπαθεια).

Ακομα και αν πεις καποιος πως αυτο που ειπε ο Λαζαρος ειναι αντισυναδελφικο (δεν πολυσυμφωνω) ο τροπος του αλλου του καραγκιοζη ειναι εντελως αλλο επιπεδο, αν του ελεγε απλα οτι δεν ειναι σωστο αυτο που λες και το αφηνε εκει θα ειχε το δικιο, αλλα επρεπε να παει να τον τραμπουκισει σαν σωστος οπαδοπατερας που θεωρει πως ειναι.

Σκουπιδια.

1 Like

Κι εμείς είμαστε 21 χρόνια στο Rocking ρε Αρναούτογλου, αλλά δεν το κάναμε και σημαία. Και ναι, ο Παντελής (μας) είναι ογκώδης.

8 Likes

Θυμάμαι επικό καυγά στο ραδιόφωνο Sport24 με Βερβελέ !!! Επικές στιγμές !!!

O Αρναουτογλου ειναι απο τους λιγους που εχει λιγο νοημα να ακους ρεπορταζιακα, αλλα ειναι και αυτος σαν την πλειοψηφια των αρδ ανεξαρτητως ομαδας. Αντιπαθητικος και εριστικος.
Μονο ο Καπετανακος δεν ειναι πολυ ενοχλητικος απο τους πιο γνωστους

2 Likes

Κάποια στιγμή θεωρούσα τον Αρναούτογλου μαζί με τον Παντελή Διαμαντόπουλο σχετικά συμπαθητικούς ρεπόρτερ από αυτούς που έκαναν ρεπορτάζ αντίπαλης ομάδας. Που ναι μεν τα έλεγαν με τα αντίστοιχα γυαλιά αλλά είχαν και μια μικρή δόση αντικειμενικότητας. Καλά από τους δικούς μας (:shamrock:) δεν αντέχω κανέναν νομίζω.

δεν υπάρχουν τέτοιοι για καμία ομάδα

1 Like

Δεν πολυσυμπαθω τον Αρναουτογλου - πολυ λαϊκος για τα γούστα μου, με μια προσέγγιση άλλων εποχών.

Το κριντζ που ειδαμε και ηταν ντροπιαστικο για ολους, θεωρω πως απορρεει απο εποχες ποδοσφαιριστη Λαζαρου στην ΑΕΚ, και πως ηταν γαυρος, και πως τελικα εφυγε για τον γαυρο. επισης ο αρναουτογλου αφηνει να υποννοηθει οτι βριζει την ΑΕΚ εκτος αερα, και μετα μπαινει στον αερα και κανει τον αντικειμενικο. Αν το ηξερα και εγω, οκ θα ειχα πολλες επιφυλαξεις.

Παροτι το φαουλ ειναι προτιστα του Αρναουτογλου, μεσα στο μπιλμπαο ο Λαζαρος λεει “εισαι θυμωμενος που ΣΟΥ πηρα ενα πρωταθλημα και μετα εφυγα;”. ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΣ. απρέπεια. παρ’ότι ειχε συμβάλει πολύ.

Κανενα εμπλεκομενο δεν συμπαθω, κ ο Λαζαρος θεωρω πως ειναι ο χειροτερος απο τους πρωην προδοσφαιριστες που προσπαθει να κανει καριερα ως σχολιαστης. δεν ξερω ποσο καιρο θα συνεχισει

Επειδή υπερβαριεμαι, νταμπλ ποστ για το multiverse κιτρινόμαυρης γραφικότητας. Ακκορδιν του Μιαούλης, ο Λάζαρος κάνει κολλητή παρέα με Γιάννη Παπαδόπουλο , εξού και τα νεύρα .

1 Like

O οποίος Γιάννης Παπαδόπουλος δικαιούται περισσότερο να πει “σου πήρα ένα πρωτάθλημα και έφυγα” από τα Λάζαρο, να τα λέμε αυτά.

2 Likes

Εσείς να λέτε ότι θέλετε , Ιτς ε.φρη κάντρι.

1 Like

ο ένας με τις παρέες, ο άλλος με την ηρωική έξοδο και το έκαναν μαρμίτα εκεί μέσα :stuck_out_tongue:

λες και 3 χρόνια πριν είχε θέματα με τον Γιάννη Παπαδόπουλο ο Αρναούτογλου.

2 Likes

2 Likes

Ο Αρναουτογλου σιγουρα ειχε θεμα με τον ΓΠ. Ηταν κ ενας απο τους λογους που τοτε μου φαινοταν καπως συμπαθητικος. Πλεον με απωθουν ολοι αυτοι οι ρεπορτερ που το μονο που κανουν ειναι να προπαγανδιζουν κ να προστατευουν την υστεροφημιατης ομαδας τους.
Καταλαβαινω την χρησιμοτητα τους σε μια ομαδα οπως η ΑΕΚ που δεν εχει κανενα μεσο κ συχνα βρισκονται αμυνομενοι, αλλα κ παλι δεν με εκφραζουν καθολου

1 Like

Λετε να χουμε repeat παλι basketball champions league με πρωταθλημα; Μακαρι

5 Likes

Όλοι το ίδιο θέλουμε.

Αμυναρες σήμερα, μεγάλος Σάκοτα.
Θα είμαστε στους Metallica με το νου μας στον τελικό τώρα!

3 Likes

Μπράβο ρε, τεράστια νίκη απέναντι σε μια δυνατή ισπανική ομάδα με τριπλάσιο και βάλε μπάτζετ. Δεν είδα το ματς αλλά από αυτά που διάβασα, τους κάνατε πλάκα.

Μεγάλος Σάκοτα.

5 Likes

Ε ρ γμτ και φαινόταν γελοιωδως εύκολο στο πρώτο ημίχρονο, βρωμαγε η φάση και όλοι ήδη πανηγύριζαν λες και παίζουμε με χωριό.

Για να δούμε.

Κρύο αίμα ο Ναναλι

Το έβαλε ο άλλος ρε. Φτάσανε 35 πόντους στη 4η.