Αεκαρα

Γελασα με το εδαφιο :stuck_out_tongue:

Αυτος ο Βαργκας μονο με το κεφαλι το χει. Ολο το τερμα στα αριστερα του ειναι κενο και στραβοκλωτσαει προς την μερια που καλυπτει πιο ευκολα ο Λαφον.

Ελπιζω παντως οντως οι φοβιες να ειναι μονο δικες μας λογω της ιστοριας της ομαδας και η φετινη ομαδα που δειχνει αρκετα ανιωθη να μην μασησει.

4 Likes

ΠΙΕΡΟΤ ήθελε αυτό το ματς.:drooling_face::rofl:

1 Like

¨Οποιος έχει όρεξη να καεί, ας δει επικες φάπες ανάμεσα σε Αρναουτογλου και Λάζαρο στο σπορτ24, με βαρύτατες αιχμές εκατέρωθεν.

Στο 3:33 περιπου αρχιζει.

3 Likes

εχεί χαλάσει πάντως πολυ το σπορτ24.

Χαλασμένο ήταν πάντα

1 Like

Θελει ο Αρναουτογλου να παρει την αποζημιωση αφου φευγει και κανει ο,τι μπορει να τον διωξουνε.

4 Likes

Ε όταν γράφεις στο ένωση τζι αρ, έχεις να λογοδοτείς, δεν είναι απλά τα πράγματα

Δεδομενο αυτο. Αλλα κυριως λεγεται οτι ειναι αυτο που εγραψα: σαλπαρει (το ανεφερε αλλωστε καποια στιγμη μεσα στον χαμο) απο το απανεμο λιμανι του σπορ 24, μαλλον για νεες περιπετειες στο λιμανι του μεγαλου προεδρου, το σπορταλ, και ισως σκεφτηκε οτι 20+ χρονια ειναι πολλα για να αφησει ενα 25αρικακι χιλιαρικα αποζημιωση πισω του. Τι ειχαμε τι χασαμε, αλλα αν ημουν διευθυντης του, θα τον εβαζα να καλυπτει Ελιτ Λιγκ-πως λεγεται αυτη η Α2, εως οτου αποφασισει να αλλαξει διευθυνση εργασιας. Ποιος θα το κανει ομως αυτο, ο Βλαχοπουλος ή ο Καισαρης; Αυτοι δεν τον εκοψαν στο λαιβ, θα πανε κοντρα στον Σουπερτζετ; Δεν ειναι για να κανουμε κοντρες τετοιες εποχες, με την ΑΕΚ πιθανη πρωταθλητρια. Ασε που μπορει να στεναχωρηθει και ο Τιγρης αν πειραξουν τον πολυαγαπημενο του.

Πέρυσι ο Βλαχοπουλος είχε μιλήσει πολύ άσχημα σε λάιβ σύνδεση στον Γουλη επειδή ο τελευταίος τόλμησε να διορθώσει τον Βλαχόπουλο ότι λέγεται Ουναι ο παίκτης και όχι Ουναχι (παρεμπιπτόντως, κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει ο ρατσισμός του να μη μας νοιάζει πως λένε οι παίκτες τα ονόματά τους και να τους βαφτίζουμε όπως θέλουμε). Δεν ξέρω πόσο είχε σχέση αυτό με το ότι ο Γουλης άλλαξε στέγη φέτος.

Συγκρίνετε τη συμπεριφορά αυτή με το πως άφηνε τα καράβια να περνούν στον τσακωμό αυτό.

2 Likes

ποιος εχει το σπορτ24 και τι ειναι το σπορταλ και ποιος το εχει ;

μιλας με γριφους γεροντα - θα επανελθω με το σχολιο μου σε οσα γραφετε, αφου καταλαβω τι γραφεις :crazy_face:

1 Like

Λολ, οκ, προσπαθησα να κανω λιγη πλακα. Το απανεμο λιμανι του 24 δεν ανηκει σε καποιο ποδοσφαιροπαραγοντα (φανερα τουλαχιστον), αλλα στα ματια μου μοιαζει με εκεινο το μυαλοπωλειο της Sportday, οταν διαβαζες πιο πολλα σχολια απο ρεπορταζ, απλως επειδη ολοι μπορουν να εχουν αποψη για ολα, χωρις να σπανε αυγα και επειδη ο κοσμος θελει να μπαινει σε debate επι παντος επιστητου.

Στο νεο λιμανι του σπορταλ, που απ’ οσο ξερω ειναι συμφεροντων ΒΜ, λεγεται οτι θα δεσει το σκαφος του ο Αρ. Δεν κλεινω τις συμφωνιες του, θα δουμε αν ισχυει.

2 Likes

Σιγά τον έγκριτο δημοσιογράφο τον Βλαχοπουλο εντωμεταξυ που το παίζει και αμερόληπτος και αντικειμενικός και γλείφει κυβέρνηση και Μητσοτάκη.

Τραγικό το σκηνικό με Αρναούτογλου και Χριστοδουλόπουλο αλλά φυσικά θα έπρεπε να κόψουν και τον Χριστοδουλόπουλο και τις εξυπνάδες που έλεγε. Το ότι ο καθένας έχει δικαίωμα λόγου δε σημαίνει ότι “μπορεί να λέει ο,τι θέλει”.

Το ότι το άφησαν να γίνει ροντέο είναι καθαρά ευθύνη των “αντικειμενικών” του πάνελ.

Κατά τα άλλα ο όρος “αρδ” καλύπτει δυστυχώς την πλειοψηφία δημοσιογράφων και “δημοσιογράφων”

1 Like

Ρε συ, τι ειναι αυτα που λετε; Γιατι να κοπει ο καθε Λαζαρος; Ειπε κατι, με το θαρρος της γνωμης του και στο τελος τελος δεν ηταν συκοφαντικο ή ο,τιδηποτε. Με την ιδια λογικη, αν λεει καποιος “δεν επαιξε καλα σημερα η ταδε ομαδα”, θα εχει δικαιιωμα να τον κοβει καποιος αλλος. Δεν λειτουργει ετσι το πραγμα. Αυτος ειναι ο ρολος του δημοσιογραφου ή του σχολιαστη. Φανταζεσαι να γινει αυτο στην Αγγλια με τον Καραχερ, τον Λινεκερ, τον Ανρι ή δεν ξερω ποιον; Δλδ ολοι πρεπει να λενε οσα αρεσουν σε εναν ή σε πολλους ταυτοχρονα; Νομιζω οτι εχεις αδικο.

2 Likes

E o Λίνεκερ κόπηκε πάντως.

Όχι βέβαια επειδή είπε χοντρό κάποιον παίκτη.

Είναι άλλη συζήτηση το “έπαιξε/δεν έπαιξε καλά” “βγήκε/δε βγήκε η μεταγραφή” και άλλο το “τον έχω δει εγώ έχει όγκο”.

Και αφού το είπε με το θάρρος της άποψης του ας δεχτεί και την κριτική.

Ή θα έπρεπε να κοπούν και οι δύο για τη συμπεριφορά τους ή κανένας.

Αλλά δεν έχω ακούσει για το “αν έχει όγκο” ο Ροντινει ή “δεν έχει όγκο” για τον Κωνσταντελια.

Γενικά ο Βλαχοπουλος και ο Καίσαρης έχουν πολύ μεγάλη ιδέα για τους εαυτούς τους και το παίζουν επιστήμονες.

Η άποψη του όποιου οπαδικου δημοσιογράφου προφανώς θα χάνει τη βαρύτητα της γιατί από πίσω υπάρχουν και άλλα συμφέροντα, τα οποία όμως και είναι εμφανή. Ενώ οι υπόλοιποι κρύβονται πίσω από το μανδύα της δήθεν αντικειμενικότητας.

Δεν ξέρω πάντως αν ο Ανρί έχει εκφραστεί με τέτοιο τρόπο για ποδοσφαιριστή (συνάδελφο δλδ).

Ακριβως, κοπηκε για μη-αθλητικο λογο. Στην κριτικη του (και οποιουδηποτε αλλου) δεν τολμαει κανεις να κανει επιθεση.

Μαικ, συμφωνουμε: κριτικη. Ειδες εσυ καποια κριτικη απο τον Αρναουτογλου; Τα κιλα ενος παικτη ειναι σημειο αναφορας στο ρεπορταζ καθε ομαδας για δεκαετιες. Body shaming; Να συμφωνησουμε, αλλα θελεις να πεις οτι το ρεπορταζ της ΑΕΚ δεν εχει γραψει για τα κιλα του Γιοβιτς; Ποτε;

Αν δεν εχεις ακουσει για τον Ροντινεϊ, τι σημαινει; Οτι δεν πρεπει να πει ποτε για κανεναν τπτ; Να αναφερεται σε τριαδες παικτων για να μπορει να πει τη γνωμη του; Ας μιλησουμε λιγο σοβαρα. Αν σαν ΑΕΚ εχετε θεματα με καποιον παικτη, που δεν ξερω τι σας εκανε ο ΛΧ, καλο ειναι να μην το μπερδευετε με την κριτικη του. Αυτο εκανε ο αλλος, οπως ακριβως το εγραψε ο Κρισπ νωριτερα.

Υπονοεις οτι ο Λαζαρος μεροληπτει, αλλα αν πρεπει να αποδειξεις οτι το κανει, δεν μπορεις. Αλλα ετσι δινεις εστω και 0,1% δικιο στον οπαδογραφο, του δινεις το δικαιωμα να συνεχισει τις επιθεσεις σε οποιον δεν λεει οσα αρεσουν στην ομαδα.

Μαθετε κατι απλο: ο Λαζαρος δεν εβρισε κανεναν παικτη. Αν ειδε χοντρο τον Γιοβιτς, με γεια του με χαρα του. Ο Γιοβιτς απαντα στο γηπεδο. Οσο για την απορια σου με τον Ανρι (που ηταν απλως ενα παραδειγμα, αλλα προσπερναω): ο Σακιλ πριν λιγες μερες εκανε την κηδεια των Χοκς στο στουντιο. “Εθαψε” ενα κουκλακι των Χοκς. Λαιβ. Να του κοψουν την εισοδο στην Ατλαντα; Σκεφτειτε το λιγο, χανετε το δασος.

2 Likes

Η πιο κοντινή σχέση του ομίλου 24 με ποδοσφαιρικό παράγοντα ήταν ότι κάποτε έτρεχαν το Έθνος που ως γνωστόν ανήκει στον Σαββίδη. Πάνε χρόνια βέβαια από τότε.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι κακό έχει το να πει κάποιος ότι έχω δει από κοντά τον Χ παίκτη και μου φαίνεται ότι έχει κιλά. Έχει γίνει πάμπολλες φορές. Πέρυσι θυμάμαι το έλεγαν για τον Μπακασέτα. Και ίσχυε

2 Likes

Κατά τη γνώμη μου, μαλακία του (όποιου) Λάζαρου να λέει “τον είδα έξω και έχει όγκο”, ε στα παπάρια μας ξερωγώ, δεν ενδιαφέρει κανέναν, αλλά δεν θα τον συγκρίνω (τον Λάζαρο) με τον οπαδό που έκανε το σκατένιο χόμπι του επάγγελμα.

Βέβαια ο σκληρός βαγγέλης μας ενημερώνει τώρα στο fb (επί λέξει) ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ.

Screenshot 2026-05-04 222046

Σημαντική διευκρίνιση, πρέπει να το ομολογήσουμε.

5 Likes

Φήμες λένε ότι το νερό από τον Ποδονίφτη στη Νέα Φιλαδέλφεια είχε έξτρα τεστοστερόνη :joy:.

Κλαίω και με το “είμαι κανονικός” που μου θυμίζει τον Τσουβελα στο σκετσάκι με το μπάσκετ με Λαμπρόπουλο κλπ.

Δεν παίρνω στα σοβαρά κανέναν οπαδό “δημοσιογράφο”.

Αλλά την εκπομπή τους στο σπορτ24 επίτηδες την άφησαν να γίνει μαρμιτα.

1 Like

Τους εδωσε ενα πρωταθλημα και μετα δεν εμεινε με τον τροπο που ηθελε ο τιγρακος, αυτο τους εκανε.

Δεν διαφωνω, αλλα τουλαχιστον ο Λαζαρος ηταν επαγγελματιας ποδοσφαιριστης και μπορει να καταλαβει, ο αλλος ο κουραδας ηταν και ειναι επαγγελματιας οπαδος, δεν εχει παιξει ποτε στη ζωη του και δεν μπορει να καταλαβει.

1 Like