Προσέξτε μόνο μην δώσουμε εμείς και το επόμενο ματς στον παοκ.
Ταγαρι Ζοαο - άντε να φύγει
Καλα αν δεν ηταν ο Ζοαο δεν θα περναγαμε το κεντρο. Οτι γινεται απο αυτον εχει ξεκινησει. Πως εχουμε καταφερει να πεταμε τετοια ευκαιρια γμτ τους. Με Βαργκα κ Γιοβιτς αυτη την στιγμη παιζουμε με 9 παιχτες.
Τραγικο δευτερο ημιχρονο. Μας εχει γμσει ο Κοιτα με τις μλκς του. Οι περισσοτεροι βασικα
Έκανε και πολλά λάθη γμτ - μπορεί να είμαι biased.
Κακή εικόνα δεύτερο ημίχρονο αλλα και χαμένες ευκαιρίες. Καλό αποτέλεσμα πάντως στη τελική, συνεχίζουμε.
Σ300 έπαθε κάτι ;
ψυχωμενος παναθηναικος αφου δεν εχανε στο ημιχρονο επαιξε στα ισια το ματς και μπραβο του.
Προχωραμε.
Μαλλον οχι
Και ψυχωμενος ΠΑΟΚ. Να δουμε τι θα γραφουν αυριο τα σοσιαλ, ο Ερπετ και ο Τσαρλυ.
Μέτρια εμφάνιση χθες και πολύ κάτω των απαιτήσεων της συγκυρίας. Ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα.
Γενικά ο,τι είπε ο Νίκολιτς στις δηλώσεις τους που περιέγραψε με 100% ακρίβεια αυτά που έγιναν (ή και δεν έγιναν και έπρεπε να γίνουν).
ΥΓ. Βάλτο ρε Βάργκα &@?!#%@
Απαραδεκτη εμφανιση,δεν φανηκε σε κανενα σημειο του αγωνα ο παικτης παραπανω,κατεβηκαν με μια νοοτροπια και ανεση οτι ο αντιπαλος θα ειναι αδιαφορος και θα κερδισουν με μια φαση χωρις να κουραστουν καν?
Δεν τραβηξε ολη η ομαδα,ουτε οι αλλαγες αλλαξαν την κατασταση,πινεδα-μαριν σκασμενοι ενω μια αγωνιστικη πριν ηταν τουρμπο,οταν δεν τραβαει το κεντρο χανεις πολλα.Τεττεη,ασε τις βλαχομαγκιες.
Περιμενω αλλη εικονα εντος ΝΦ και καλυτερη προετοιμασια.Δεν θα σου χαριστει ουτε η τουμπα ουτε ο ολυμπιακος αν εχει ελπιδες στην εδρα σου.Κανεις μια νικη και μια ισοπαλια,δεν ειναι κατι ακατορθωτο,ουτε καν 3/3 χρειαζεται,και εδω ειναι η παγιδα,αν πας για το χ στη τουμπα,οπως χτες,τοτε ενδεχεται να ερθει στραβοπατημα.
Γενικά παίζει και ο αντίπαλος στο ποδόσφαιρο.
Κάκιστο ματς, με μια ΑΕΚ χαμηλών ταχυτήτων και όρεξης, που έπεσε πάνω στον Λαφον/Ντίντα.
Υπάρχουν δυο όψεις στο ποτήρι
Αν το δεις μισογεμάτο, μετά από 3 παιχνίδια πλεηοφφ η ΑΕΚ δεν έχει φάει γκολ, δεν έχει χάσει, έχει κερδίσει τους βασικούς διεκδικητές και έχει αυξήσει τη διαφορά. Αν μας το έλεγες αυτό πριν αρχίσουν τα πλεηοφφ, νομιζω θα το αγοράζαμε.
Από την άλλη, τα πόδια τρέμουν όποτε η ΑΕΚ ειναι φαβορί - μένει ο ΠΑΟ με δεκα, ε πρέπει να το(ν) τελειώσεις. Αλλα παίζουν δύο ομάδες πάντα, και με λίγη προσοχή παραπάνω, ο ΠΑΟ θα κέρδιζε και σήμερα θα είχαμε κηδείες.
Ο Νικολιτς τα ειπε καλά, και σε αυτόν πιστεύουμε. στο ημιχρονο θα εβγαζα Περέιρα, θα πηγαινε Ζινισιους στα αριστερα και θα έβαζα Γιοβιτς. Και θα κερδιζαμε διάολε. Αλλα οκ, η ΑΕΚ εχει την τύχη στα χέρια της και νομιζω οτι μια αναίμακτη ψυχρολουσία, να της κάνει και καλό. Και ο ΠΑΟ έπαιζε το τελευταιο του χαρτί για να μην βγει τέταρτος, στάθηκε εξαιρετικά.
ΑΕΚ = ψυχοδραμα όμως και θα πρέπει να περιμένουμε άλλη μια αγωνιστική. Δεν αντέχω Ζοάο, αναρωτιέμαι που χάθηκε ο Καλοσκάμης, αλλα η μπάλα καίει και θέλει προσοχή και πείρα σε αυτά τα ματς.
θέλει και στρατηγική η φάση όμως. δε μπορούσε να πάει το ματς σε κατάσταση “όλα για τη νίκη” γιατί πιθανόν να είχε τα ανάποδα αποτελέσματα και να ερχόταν η ήττα.
Από τις αλλαγές δεν πήραμε τίποτα δυστυχώς.
βλέπουμε τα φαντάσματα του παρελθόντος… κάτι Ιωνικούς κλπ… και φυσικά τις δύο τελευταίες χρονιές.
Τίποτα δεν τελείωσε, έχουμε σημαντικό προβάδισμα και 3 αγωνιστικές.
Προχωράμε
κοίτα… Δεν πιστεύω οτι ο Κοϊτα και ο Στρακόσια ξέρουν καν τι ειναι ο Ιωνικός. Ουτε ο Νικολιτς ξέρει.
Αυτο που γινεται με ολους πλην γαυρου, ειναι οτι καθως δεν εχουμε κανει καποια μινι δυναστεια να πάρουμε 2-3 σερί, στο τέλος λες “ασε μην πάθουμε και τιποτα”. Και μιας και λεμε για Νικολιτς - ήταν το πιο “παμε για το 1-0” κοουτσάρισμα Νικολιτς που εχουμε δει φετος. Και αν του έβγαινε, θα του βγάζαμε και το καπέλο. Αλλα ναι, δεν ρισκαρε, ίσως γιατι το ματς εντος με ΠΑΟ ερχεται, και δεν ειχε παιχτει ήδη. Με μια ήττα της ΑΕΚ στη λεωφορο, θα άνοιγε ολων η ορεξη (και του ιδιου του ΠΑΟ που θα ηταν μεσα στην τριτη θεση), και θα ειχαμε αλλα.
Άρα ειπε, πάμε συντηρητικά…
κυριολεκτικό ήταν το Α’ πληθυντικό. εμείς τα βλέπουμε τα φαντάσματα, οι οπαδοί.
Η ομάδα πιστεύω ότι ξέρει καλά τι κάνει και πρώτος από όλους ο Νίκολιτς. Που θεωρώ κιόλας ότι έχει ενημερωθεί για την ιστορία της ομάδας, και ειδικά για τις δύο περασμένες χρονιές, ώστε να δουλέψει ανάλογα και στο ψυχολογικό επίπεδο.
Συμφωνώ πάντως στο να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο, και στο ότι θέλει προσοχή γιατί η μπάλα καίει.
Εγώ πάντως το φοβάμαι πολύ! Και δεν ξέρω αν δεν έρθει Χ στο Καραϊσκάκη την Κυριακή ποιόν θα θέλαμε νικητή.
αν με σπρώξεις να διαλέξω, τον ΠΑΟΚ θα θέλαμε. 1. γιατι καθε πρωταθλημα που δεν παιρνει ο γαυρος ειναι ενα καλο πρωταθλημα, και 2. γιατι πιο πιθανο να πνιγει ο ΠΑΟΚ μονος του, απο τον Ολυμπιακο που παραδοσιακά έχει γερότερο (!) στομάχι.
Και εγένετο εν ταις ημέραις εκείναις, ότι ο @rockrolla περιεπάτει εν αμφιβολία και ουκ επίστευεν εις τας υποσχέσεις του θριάμβου. Και είπον οι λοιποί προς αυτόν· «Εωράκαμεν το σημείον και το φως της νίκης». Εκείνος δε απεκρίθη· «Εάν μη ίδω και ψηλαφήσω τα σημεία, ου μη πιστεύσω». Και εστάθη εν μέσω αυτών, βαρύς τη καρδία, ζητών απόδειξιν και βεβαιότητα.
Και τότε εφάνη φως εκ της φλεγομένης βάτου, και εκ του πυρός εξήλθεν ο Νικολιτς, και η φωνή αυτού ήτο ως βροντή και ως άνεμος δυνατός. Και είπεν προς τον Rockarolla· «Μη γίνου άπιστος, αλλά πιστός. Πίστευε εις το πρωτάθλημα της ΑΕΚ, διότι η δόξα αυτής πλησιάζει και ουκ απομακρύνεται». Και ο Rockarolla έκλινε την κεφαλήν αυτού και είπεν· «Πιστεύω, Κύριε· βοήθει τη απιστία μου». Και εγένετο ειρήνη εν τη καρδία αυτού, και ενεδυναμώθη εν τη πίστει.
δεν διαλέγουμε.
και τους δύο μπροστά μας τους έχουμε και όπως έχει φανεί μπορούμε να τους κερδίσουμε.
ας κάνουμε τη δουλειά μας, όπως μας έδειξε η ομάδα ότι μπορεί να κάνει.
Τι πίνεις Δευτεριάτικα πρωί;
Η όλη αμφιβολία προέρχεται από το ότι ήμουν μέσα με Ιωνικό. Βέβαια ήμουν μέσα και σε καθε ματς της χρονιάς οπότε οταν τα σκέφτομαι με ψυχρή λογική επικρατεί η πίστη! Ελπιζω σε ένα αξέχαστο ΣΚ με metallica και πρωτάθλημα!
Α, κάπου εκεί έχει και λίγο μπασκετάκι αλλά δεν με συγκινεί.
H ομάδα του Ιωνικού θα ειχε πετύχει την υπέρβαση των αιώνων. Η ομαδα του Νικολιτς ειναι η καλυτερη ομαδα φετος, απλα πρεπει να τελειωσει την δουλεια. Δεν ειναι το ιδιο.
Σου διάβασα και μεσα απο την Βιβλο, τι άλλο θες ;