Αεκαρα

Στο απλοικο μυαλο μου νομιζω το οτι παιζει ο Ζινι, στην φορμα που ειναι, αντι του Γιοβιτς, εχει βοηθησει πολυ στην εικονα μας. Μεγαλο ονομα ο Γιοβιτς, καλα τελειωματα συνηθως, αλλα δεν βοηθαει σε κανενα αλλο τομεα μεσα στο παιχνιδι.

Ωραιο κειμενο απο εναν “γαυρο”

2 Likes

Abaluben

Η πρώτη μεταγραφή που ζήτησε ο Νίκολιτς όταν ήρθε στην ΑΕΚ, ήταν ένα πανωραφάτο εξάρι που να ξέρει το τόπι και να βγάζει εντάσεις στο παιχνίδι του, ώστε να παίξει δίπλα στον Πινέδα. Η ΑΕΚ τελείωσε με συνοπτικές διαδικασίες Σιμάνσκι και Γιόνσον και του έφερε στο τέλος του καλοκαιριού τον Γκρούγιτς και τον Γενάρη τον Σαχαμπό. Πριν είχε φέρει και τον Μαρίν, σε μια μεταγραφή που δεν συζητήθηκε ιδιαίτερα και που έγινε σε ένα σκεπτικό “πάρτον να υπάρχει”. Το εξάρι που ζήτησε ο Νίκολιτς τελικά δεν ήρθε ποτέ, αλλά με όσα έκανε και κάνει ο Μαρίν κανείς δεν ασχολήθηκε.

Ο Ρουμάνος έκανε όλα όσα θα έκανε το περίφημο εξάρι που δεν ήρθε ποτέ και ακόμα περισσότερα. Ταυτόχρονα ο Πινέδα άφησε πίσω την περσινή κακή (για τα δεδομένα του) χρονιά και έγινε ξανά ο παίκτης που έκανε ό,τι ήθελε τη σεζόν του νταμπλ. Οι δυο τους παίζουν χωρίς ανάσα όλη τη σεζόν και χωρίς το δικαίωμα να λείψουν ούτε σε μισό ματς (είδαμε τι έγινε στο πρώτο ημίχρονο με τη Ράγιο στην Ισπανία που ο Μαρίν ήταν στον πάγκο). Αν η ΑΕΚ καταφέρει να πάρει αυτό το πρωτάθλημα θα το οφείλει σε τεράστιο βαθμό στον πρώτο και στον δεύτερο καλύτερο χαφ του πρωταθλήματος. Ποιος είναι ποιος, αποφασίστε το εσείς.

2 Likes

Φυσικά πολύ μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας ανήκει σε αυτό το δίδυμο. Επίσης μερίδιο παίρνει και ο Κοιτά.

Μην χαρουμε λιγο…

Σε ολα τα σοσιαλ γραφουν οτι ο παοκ θα δωσει τα δυο ματσακια στο φιλικο σωματειο του λιμανιου, για να παιχτει το πρωταθλημα την τελευταία αγωνιστικη στη ΝΦ…

το αυτογκόλ χτες ήταν από τα δωσμένα ή κανονικό;

Μπορεί να βάλει και αυτογκόλ :exclamation:

Μας το χρωσταει απο περσι αλλωστε το φιλικο σωματειο του βορρα, οταν καθισαμε να χασουμε εντος εδρας τη τελευταια αγωνιστικη για να βγει 2ο.

Σιγά ρε

Έχω μία πρόταση πως να το κάνουν. Παίρνει φόρα ο αμυντικός τους και βαράει στο ψαχνό για κόκκινη στο 10ο λεπτό και στη συνέχεια ο τερματοφύλακας τους κάνει λάθος πάσα απευθείας σε αντίπαλο σε κενό τέρμα και αν ο αντίπαλος το χάσει το ξανακάνει αμέσως μετά μέχρι να σκοράρει.

Αμα το λενε τα σοσιαλ, ετσι θα ειναι ρε.

1 Like

Δεν πιστευω σε τετοιου ειδους στησιματα. Επισης δεν μπορω να φανταστω πως με αυτο το ποδοσφαιρο που παιζει ο Ολυμπιακος μπορει να κερδισει δυο φορες τον ΠΑΟΚ. Βεβαια ολα τα εχουμε δει στο πρωταθλημα μας, οποτε εχει ψωμι ακομα

2 Likes

Ο Βάργκα φαίνεται πως τιμάει το αρχαίο γνωμικό “ΑΕΚ, ουίσκυ και Iron Maiden δίσκοι”.

8 Likes

ψωνίζει από H&M βλέπω χαχαχαχαα

3 Likes

Στον απόηχο του παραπάνω ποστ, πετυχαίνω ξάδελφο Βαργκα στη Βιέννη γκαρσόν και να μου δείχνει φωτό της οικογένειας :joy:

4 Likes

Πώς έγινε αυτό;

Ε απο που ειστε “Αθηνα!” , ωωω " AEK Athens?" , του λεω απαντησες σωστα !
Αυτος απο Ουγγαρια, και αφου τα βρηκαμε αρχισε να μου δειχνει φωτο του Βαργκα με τα ανιψια :joy:

2 Likes

χαχαχα απίστευτο!

1 Like

Βλέπω την ιστορία σου και κάνω raise

2014 μοντεκριστο παίρνει ταξί στο Αλγέρι

(Φανταστείτε την κάτωθι ιστορία στα γαλλικά)

  • Έλα φίλε που πας
  • ξενοδοχείο τάδε
  • οκ. Φίλε από που είσαι ;
  • Ελλάδα.
  • πωπω. Ξέρεις τον Τζιμπούρ; Ήταν στο σχολείο μου…παιχταρας έτσι ; Τους σκίζει όλους .

Και στη συνέχεια εκτυλίχθηκε μια συζήτηση λες και είμαστε στον Χριστογλου στο μπαμ και κάτω , όπου και οι δυο αποθεωνουμε Τζιμπούρ, καθώς βαριόμουν να εξηγώ το nuance, και επίσης ο τύπος δεν είχε κυνόδοντες και δεν ήμασταν να διαφωνούμε μέσα στις νύχτες .

2026, μοντεκριστο παίρνει ταξί στο μαρακεςς στο Μαρόκο. Φανταστείτε και το κάτωθι στα γαλλικά .

  • Έλα φίλε που πας
  • ξενοδοχείο τάδε
  • οκ φίλε από που είσαι ;
  • Ελλάδα
  • ξέρεις πως με λένε ;
  • όχι
  • με λένε Ελ Κααμπι. Ο δεύτερος ξαδερφός μου είναι ο…
  • ΩΝΑΣΟΥΓΑ…

Με αυτά και με τα άλλα πάω παντού με τα πόδια έκτοτε .

5 Likes

Τελικά;

2 Likes

Χαχα. Έχω γράψει ίσα με 100 φορές ότι δεν πιστεύω στην παραφιλολογία, αλλά έφαγες 3 κ ήρθες να κομπάσεις κι όλας.

Touche. Πάντα πιστεύαμε στη παοκαρα