Στο απλοικο μυαλο μου νομιζω το οτι παιζει ο Ζινι, στην φορμα που ειναι, αντι του Γιοβιτς, εχει βοηθησει πολυ στην εικονα μας. Μεγαλο ονομα ο Γιοβιτς, καλα τελειωματα συνηθως, αλλα δεν βοηθαει σε κανενα αλλο τομεα μεσα στο παιχνιδι.
Η πρώτη μεταγραφή που ζήτησε ο Νίκολιτς όταν ήρθε στην ΑΕΚ, ήταν ένα πανωραφάτο εξάρι που να ξέρει το τόπι και να βγάζει εντάσεις στο παιχνίδι του, ώστε να παίξει δίπλα στον Πινέδα. Η ΑΕΚ τελείωσε με συνοπτικές διαδικασίες Σιμάνσκι και Γιόνσον και του έφερε στο τέλος του καλοκαιριού τον Γκρούγιτς και τον Γενάρη τον Σαχαμπό. Πριν είχε φέρει και τον Μαρίν, σε μια μεταγραφή που δεν συζητήθηκε ιδιαίτερα και που έγινε σε ένα σκεπτικό “πάρτον να υπάρχει”. Το εξάρι που ζήτησε ο Νίκολιτς τελικά δεν ήρθε ποτέ, αλλά με όσα έκανε και κάνει ο Μαρίν κανείς δεν ασχολήθηκε.
Ο Ρουμάνος έκανε όλα όσα θα έκανε το περίφημο εξάρι που δεν ήρθε ποτέ και ακόμα περισσότερα. Ταυτόχρονα ο Πινέδα άφησε πίσω την περσινή κακή (για τα δεδομένα του) χρονιά και έγινε ξανά ο παίκτης που έκανε ό,τι ήθελε τη σεζόν του νταμπλ. Οι δυο τους παίζουν χωρίς ανάσα όλη τη σεζόν και χωρίς το δικαίωμα να λείψουν ούτε σε μισό ματς (είδαμε τι έγινε στο πρώτο ημίχρονο με τη Ράγιο στην Ισπανία που ο Μαρίν ήταν στον πάγκο). Αν η ΑΕΚ καταφέρει να πάρει αυτό το πρωτάθλημα θα το οφείλει σε τεράστιο βαθμό στον πρώτο και στον δεύτερο καλύτερο χαφ του πρωταθλήματος. Ποιος είναι ποιος, αποφασίστε το εσείς.
Σε ολα τα σοσιαλ γραφουν οτι ο παοκ θα δωσει τα δυο ματσακια στο φιλικο σωματειο του λιμανιου, για να παιχτει το πρωταθλημα την τελευταία αγωνιστικη στη ΝΦ…
Έχω μία πρόταση πως να το κάνουν. Παίρνει φόρα ο αμυντικός τους και βαράει στο ψαχνό για κόκκινη στο 10ο λεπτό και στη συνέχεια ο τερματοφύλακας τους κάνει λάθος πάσα απευθείας σε αντίπαλο σε κενό τέρμα και αν ο αντίπαλος το χάσει το ξανακάνει αμέσως μετά μέχρι να σκοράρει.
Δεν πιστευω σε τετοιου ειδους στησιματα. Επισης δεν μπορω να φανταστω πως με αυτο το ποδοσφαιρο που παιζει ο Ολυμπιακος μπορει να κερδισει δυο φορες τον ΠΑΟΚ. Βεβαια ολα τα εχουμε δει στο πρωταθλημα μας, οποτε εχει ψωμι ακομα
Ε απο που ειστε “Αθηνα!” , ωωω " AEK Athens?" , του λεω απαντησες σωστα !
Αυτος απο Ουγγαρια, και αφου τα βρηκαμε αρχισε να μου δειχνει φωτο του Βαργκα με τα ανιψια
πωπω. Ξέρεις τον Τζιμπούρ; Ήταν στο σχολείο μου…παιχταρας έτσι ; Τους σκίζει όλους .
Και στη συνέχεια εκτυλίχθηκε μια συζήτηση λες και είμαστε στον Χριστογλου στο μπαμ και κάτω , όπου και οι δυο αποθεωνουμε Τζιμπούρ, καθώς βαριόμουν να εξηγώ το nuance, και επίσης ο τύπος δεν είχε κυνόδοντες και δεν ήμασταν να διαφωνούμε μέσα στις νύχτες .
2026, μοντεκριστο παίρνει ταξί στο μαρακεςς στο Μαρόκο. Φανταστείτε και το κάτωθι στα γαλλικά .
Έλα φίλε που πας
ξενοδοχείο τάδε
οκ φίλε από που είσαι ;
Ελλάδα
ξέρεις πως με λένε ;
όχι
με λένε Ελ Κααμπι. Ο δεύτερος ξαδερφός μου είναι ο…
ΩΝΑΣΟΥΓΑ…
Με αυτά και με τα άλλα πάω παντού με τα πόδια έκτοτε .