Γρηγορότερη δίκαση

Akouste to teleytaio album twn Nile pou paizei o dikos mas George Kollias kai tha pathete plaka!

γρηγοροτερη δεν ξερω αλα απο τις καλητερες δικαση παιζει ο bariemore barlow ton jethro tull! ακουστε το σολο του στο live bursting out

Δεν έχω την παραμικρή γνώση απο drums και γενικά απο μουσικά όργανα. Οτι πιάνει το αυτί μου.
Ο Pete Sandoval (Morbid Angel) και o Jan Axel Von Blomberg ή αλλιώς Hellhammer τα σφάζουν όλα.Σίγουρα απο τους γρηγορότερους.

Γιώργος Κόλλιας (NILE).Aκούστε το lashed to the slave stick από το Annihilation of the wicked lp και θα καταλάβετε.Και ο Steve Asheim των Deicide πολύ γρήγορες δίκασες επίσης. :twisted:

+1

Joey Jordison,Thomen Stauch,Mark Zonder και Hellhammer.
Nile δεν εχω ακουσει,αλλα για τον Κολλια εχω ακουσει οτι οντως ειναι εξαιρετικος Drummer.

Jorg Michael
Dave Lombardo
Gene Hoglan

+1[/quote]
__Τόσο καιρό, ούτε ένας δεν απάντησε…; :oops: Λοιπόν, ας δούμε ένα drum-set:

__Λοιπόν, βλέπετε τα δύο μεγάλα τύμπανα που ακουμπούν στο έδαφος; Ωραία. Αυτά το ονομάζουμε μπότες, γιατί τα χτυπάμε /παίζουμε με το πόδι /α (πριν απο 40 χρόνια, κανένας δεν έπαιζε με δύο, όλοι χρησιμοποιούσαν μία -στο δεξί συνήθως. Κάποια στιγμή jazz drummer πρόσθεσαν και μία δεύτερη που την έπαιζαν με το αριστερό πόδι. Πρώτος στην ιστορία της rock, εισήγαγε τις δύο κάσες ο drummer τον Who, κ Κιθ Μουν, που ήταν ένα πραγματικό πολυβόλο και μαζί με τον drummer τον Led Zeppelin, Jason Bohnam, επηρέασαν όσο λίγοι όλους τους σύγχρονους rock, hard rock και metal drummers).

__Επειδή είναι και το πιο μεγάλο τύμπανο (σε όγκο και διάμετρο), βγάζει και τον πιο μπάσο ήχο απ’ όλο το set (συνήθως μ’ αυτό δίνουμε το beat, τον ρυθμό -π.χ. στα club που χτυπάει ρυθμικά το μπάσο και χορεύουν μ’ αυτόν τον ρυθμό). Οταν έχουμε δύο τέτοια τύμπανα (άλλοι έχουν δύο με ακριβώς τον ίδιο ήχο και άλλοι τα κουρδίζουν έτσι -σφίγγουν ή χαλαρώνουν τη μεμβράνη τη οποίο χτυπάει ο drummer για να βγάλει ήχο η κάσα- ώστε να έχουν διαφορετική τονικότητα και να ξεχωρίζει λίγο ο ήχος της μίας απο την άλλη). Τις δύο μποτές, μπορεί να τις ακούσετε κι ως “double-bass”.

__Οταν λοιπόν κάποιος λέει, “πω-πω, τι δίκαση παίζει αυτός ο τύπος;!”, προφανώς εννοεί ότι η τεχνική του στο “double-bass”, δηλαδή τις δύο κάσες, τις δύο “μπότες” (“φίλε, ο Lombardo στους Apocaluptica έριχνε κάτι διμποτίδια… κόλαση!”), είναι πολύ εντυπωσιακή.

__Τέλος, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Double-Bass, μπορείς να παίξεις και με μία κάσα. Ακούγεται λίγο οξύμωρο ε; “Δίκαση με μία κάσα…!” Χεχε, γι’ αυτό είπα Double-Bass… Τους χτύπους του δίνουμε με τα πόδια όπως προείπα. Ομως, αντί να έχουμε απο ένα kick /trriger (“σκανδάλη”, η “μπότα”, δηλαδή αυτό το οποίο πατάμε σαν σκανδάλη για να χτυπήσει τη μεμβράνη της κάσας), στην κάθε κάσα, έχουμε δύο σκανδάλες που χτυπούν σε μία! Δείτε εδώ:

__Οπως βλέπετε, αυτές τη “μικρές μπαγκέτες με το σφουγφαράκι” που χτυπάει την μεμβράνη της κάσας, μπορούμε να την τοποθετήσουμε είτε όπως είναι στην εικόνα , οπότε θα βαρούν και οι δύο το ίδιο τύμπανο, ή αφήσουμε το ένα εκεί που είναι και θα βάλουμε το άλλο πάνω στο αριστερό πετάλι -εκεί που θα υπάρχει η δεύτερη (ξεχωριστή) μας κάσα /τύμπανο.

__Αυτά τα ολίγα… :lol: :wink: :smiley: 8)

+1[/quote]
__Τόσο καιρό, ούτε ένας δεν απάντησε…; :oops: Λοιπόν, ας δούμε ένα drum-set:

__Λοιπόν, βλέπετε τα δύο μεγάλα τύμπανα που ακουμπούν στο έδαφος; Ωραία. Αυτά το ονομάζουμε μπότες, γιατί τα χτυπάμε /παίζουμε με το πόδι /α (πριν απο 40 χρόνια, κανένας δεν έπαιζε με δύο, όλοι χρησιμοποιούσαν μία -στο δεξί συνήθως. Κάποια στιγμή jazz drummer πρόσθεσαν και μία δεύτερη που την έπαιζαν με το αριστερό πόδι. Πρώτος στην ιστορία της rock, εισήγαγε τις δύο κάσες ο drummer τον Who, κ Κιθ Μουν, που ήταν ένα πραγματικό πολυβόλο και μαζί με τον drummer τον Led Zeppelin, Jason Bohnam, επηρέασαν όσο λίγοι όλους τους σύγχρονους rock, hard rock και metal drummers).

__Επειδή είναι και το πιο μεγάλο τύμπανο (σε όγκο και διάμετρο), βγάζει και τον πιο μπάσο ήχο απ’ όλο το set (συνήθως μ’ αυτό δίνουμε το beat, τον ρυθμό -π.χ. στα club που χτυπάει ρυθμικά το μπάσο και χορεύουν μ’ αυτόν τον ρυθμό). Οταν έχουμε δύο τέτοια τύμπανα (άλλοι έχουν δύο με ακριβώς τον ίδιο ήχο και άλλοι τα κουρδίζουν έτσι -σφίγγουν ή χαλαρώνουν τη μεμβράνη τη οποίο χτυπάει ο drummer για να βγάλει ήχο η κάσα- ώστε να έχουν διαφορετική τονικότητα και να ξεχωρίζει λίγο ο ήχος της μίας απο την άλλη). Τις δύο μποτές, μπορεί να τις ακούσετε κι ως “double-bass”.

__Οταν λοιπόν κάποιος λέει, “πω-πω, τι δίκαση παίζει αυτός ο τύπος;!”, προφανώς εννοεί ότι η τεχνική του στο “double-bass”, δηλαδή τις δύο κάσες, τις δύο “μπότες” (“φίλε, ο Lombardo στους Apocaluptica έριχνε κάτι διμποτίδια… κόλαση!”), είναι πολύ εντυπωσιακή.

__Τέλος, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Double-Bass, μπορείς να παίξεις και με μία κάσα. Ακούγεται λίγο οξύμωρο ε; “Δίκαση με μία κάσα…!” Χεχε, γι’ αυτό είπα Double-Bass… Τους χτύπους του δίνουμε με τα πόδια όπως προείπα. Ομως, αντί να έχουμε απο ένα kick /trriger (“σκανδάλη”, η “μπότα”, δηλαδή αυτό το οποίο πατάμε σαν σκανδάλη για να χτυπήσει τη μεμβράνη της κάσας), στην κάθε κάσα, έχουμε δύο σκανδάλες που χτυπούν σε μία! Δείτε εδώ:

__Οπως βλέπετε, αυτές τη “μικρές μπαγκέτες με το σφουγφαράκι” που χτυπάει την μεμβράνη της κάσας, μπορούμε να την τοποθετήσουμε είτε όπως είναι στην εικόνα , οπότε θα βαρούν και οι δύο το ίδιο τύμπανο, ή αφήσουμε το ένα εκεί που είναι και θα βάλουμε το άλλο πάνω στο αριστερό πετάλι -εκεί που θα υπάρχει η δεύτερη (ξεχωριστή) μας κάσα /τύμπανο.

__Αυτά τα ολίγα… :lol: :wink: :smiley: 8)[/quote

file mou otan akous oti o bonham epaize me mia kasa kai barage dipetala apistefta katalabeneis to poso mprosta apo to aiwna tous htan oi “anthropoi” aytoi. Kai bebaia o kathenas apo aytous me thn dikia tou apisteyth istoria.Dekaetia 60-70 sou leei o allos 8O 8O 8O 8O 8O
apla kai mono “LED ZEPPELIN”

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pete Commando Sandoval
Proscriptor
Aggressor
Brian Harvey
Hellhammer
Tony Laureano

και άλλοι πολλοί…

Ο Cozy ο mod!!!
Σλουρπ!!! :^o

__Και μιας και μου φτιάξατε το κέφι, γιατί ήρθαν στο μυαλό μου “ιερά τέρα” του Drumming, θα σας παρουσιάζω μερικούς απ’ αυτους, με κοινό παρονομαστή τα drum-set τους, που… “ξεφεύγουν”!! Behold:

__Neil Peart (αυτός ο μοναχικός Καναδός μπορεί να παίζει και με μία μπότα, αλλά ν’ ακούγοντα σαν δύο, μπορεί να παίξει με το μικρότερο και με το μεγαλύτερο set με τη ίδια άνεση. Πολύ πρωτοποριακός drummer -απ’ τους πρώτους που εκμεταλεύτικαν ηλεκτρονικά μέρη στο drumset, καθώς και πολλά άλλα μεταλόφωνα, σωλήνες /tubes κ.α.- που έχει επηρεάσει τα μεγαλύτερα ονόματα του σήμερα και έχει στοιχιώσει τους περισσότερους drummer με τον μοναδικό παίξιμό του. Στα δε live ήταν απίστευτο το πόσο συγκεντρωμένος ήταν, πώς έπαιζε με ψυχή μεν, αλλά τόσο ψύχραιμα και… “απλά” τέλεια! Ακριβέστατος, σταθερότατος, ταχύτατος, δυνατός, ακούραστος, ευφάνταστος, πρωτοποριακός και απίστευτα τεχνικός. Μεγάλος δάσκαλος. Θέλετε κι άλλα; Ορίστε, οι στοίχοι του και γενικότερα η γραφή του, είναι μοναδική, είναι το ίδιο ταλαντούχος και ως στοιχουργός, στοχαστής /ποιητής, διαβάστε και απολαύστε τη μεστότητα, την ενδοσκόπιση και απλότητάς τους. Υπόκληση παρακαλώ!):

__Terry Bozzio (ο “παίζω απο ψαγμένη jazz, έως και σκληρή metal με την ίδια άνεση και τρομερή κατάρτηση”. Ο drummer που για να τα προκαλέσει ο Zappa -που πάντα είχε τους πιο ταλαντούχους μουσικούς στο πλάι του- του έγραψε ένα κομμάτι που “δεν παιζόταν” -το Black Page- και αυτός το έπαιξε. Ενας απ’ τους πιο ολοκληρομένους και τεχνικούς drummers. Αυτός που τα τελευταία χρόνια παίζει με το μεγαλύτερο drum-set στον κόσμο -με τονική διάταξη παρακαλώ! Ενας “τρελός” drummer και στο studio και επί σκηνής -λες απο εκεί να εμπνεύστικε ο Frank Oz τον “Animal” του Muppet Show- που έπαιζε με ΜΟΝΑΔΙΚΟ πάθος, εκφραστικότα και θεατρικότητα… showman μα και απίστευτα all-around μουσικός που έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα ενός μεγάλου μουσικού φάσματος. Τα σέβη σας):

__Mike Portnoy (ξέρετε πόσοι drummers ή drummer wannabe τον έχουν σιχτιρίσει; Θα πείτε -αυτό δείχνει το αντίθετο απ’ το ότι είναι καλός! Οχι, όχι όταν αυτά που λένε είναι του τύπου “άι σιχτιρ ποια! αυτά δεν παίζονται!”, “ρε 'συ, εδώ τι έπαιξε, τι έκανε πάλι το παλικάρι, βάλτο λίγο στο slowmotion!”, "παιδιά, θα βγάλουμε σήμερα στο studio κανένα τραγούδι των Theater; -καλά, παιδί μου, βλαμμένο είσαι; Παίξε εσύ drums ρε!!’ κλπ… Ταχύτατος, δυνατός, εντυπωσιακός σε live και σε studio, groovy, μουσικότατος, πολύ εφευρερικός και “ανορθόδοξος” -έχει καθιέσει τα odd-patterns- μα και “πιασάρικος”, με τρομακτικά γρήγορα περάσματα σε ρυμθούς και toms! Δεν είναι τυχαίο ότι απο το '96 βγαίνει συνεχώς κορυφαίος prog. drummer σε poll του “Modern Drummer Magazine” και έχει βαρεθεί να μετρά διακρίσεις… Να παίζει πάντως δε βαρέθηκε ποτέ και συμμετέχει σε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα -side projects, συμμετοχές, tributs, μαθήματα drums σε φεστιβάλ ή σε dvds κλπ. Αυτοδίδακτος που το σπούδασε μετά κι άλλο, με πολύ μεγάλη άνεση τόσο στα απλά όσο και στα υπερσύνθετα, ακόμα με φρέσκιες ιδέες και έχει αφήσει ήδη σχολή !! Χωρίς άλλα σχόλια, μόνο to χειροκτότημα σας):

__Danny Carrey (κανονικά δε θα έπρεπε να γράψω τίποτα! Οχι επειδή δε το αξίζει -κάθε άλλο!! Απλά, έτσι ως φόρο τιμής στο στιλ και τη φιλοσοφία του -αποκρυφιστής και απόμερος -άντε να βρω foto του!! Αλλά απο την άλλη… τι να πεις κιόλας για τον drummer που σε αστρικό ταξίδι που έκανε μπόρεσε να αποκωδικοποιήσει μυστικιστικά σύμβολα και να τον εμπνεύσουν σε ρυθμικά μονοπότια, στήνοντας το set και τον ήχο του σύμφωνα με τις αρχιτεκτονικές δομές του ναού του Σολωμόντα;!! Πολύ ενδιαφέρον drummer, νεοτεριστής και με μοναδικό παίξιμο. Απίσετυτα τεχνικός και εμπνευσμένος, με αλλαγές που είτε ξαφνιάζουν για την “ύπουλη” και “φυσική” εξέλιξή τους, είτε ξαφνιάζουν με τη φαντασία και τη δύναμή τους. Πολύ δυνατός και γρήγορος όταν χρειάζεται… ασταμάτητος μάλλον, παραμένοντας εξαιρετικά σταθερός! Ακόμα, τα ρυθμικά και οι δυναμικές του (σε αυξομεί ωση έντασης και ταχύτητας), είναι για σεμινάριο. Στα δε live, μοναδικός. Μην εκφράσετε τον θαυμασμό σας, νιώστε τον -θα τον καταλάβει και θα σας καταλάβει!):

υποκλίνομαι…

Shadowcaster, έχω ένα φίλο εκδότη, ψήνεσαι? :stuck_out_tongue:

__ :oops: με κάνεις και ντρέπομαι φίλε karvou… :smiley: Thanx! 8)

__Φίλε Harris, έτσι είναι… Βέβαια, σήμερα υπάρχουν παλικάρια που κάνουν θαύματα (αν και αυτοί που ανέφερα έχουν φοβερή δίκαση -πολύ γρήγορη αλλά και ΠΟΛΥ δύσκολη… σε ταχύτητα πάντως, υπάρχουν και πιο γρήγοροι). Ομως όταν πρωτοάκουσε κάποιος το Moby Dick ή την μπότα στο “Good Times, Bad Times” απο τον Bohnam των Zeps έπαθε πλάκα εκείνη την εποχή… όπως και όποιος έβλεπε live τον Moon…

Αυτά που παίζει ο Lombardo στο “The Gathering” των Testament, είναι ο ορισμός του “σπάστα” drumming.

Επίσης Gene Hoglan (Ακούστε τον στο city των Stapping Young Lad να τα ισοπεδώνει όλα!) 8)

sou aksizei ena megalo:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Καλά όλα αυτά, αλλά για τσεκάρετε και τους Mekong Delta να δείτε πώς παίζεται το “τόπι” :wink: Κάτα προτίμηση το Dances of Death το οποίο είναι και το “κυκνειο άσμα” του με τη μπάντα!

__Ευχαριστώ παίδες!! :smiley: Ελπίζω να το απολαύσατε… Πάντως, εγώ τσέκαρα μερικές προτάσει που δεν είχα κούσει και ομολογώ πως έχει ενδιαφέρον (γρήγορη και ωραία δίκαση παίζει ο drummer των Trivium, by the way…).

__Ομως, θα ήθελα να δω και το video με τον τύπο που ανέφερε κάποιος ότι έχει το ρεκόρ χτυπημάτων…!

O Carey είναι απίστευτος.
Θα το διαπιστώσουμε τον Δεκέμβρη αυτό :wink:
όπως και ο drummer των Mastodon παίζει παπάδες!