Εν τω μεταξύ… ποιο είναι αυτό το σχολείο όπου όλοι οι μαθητές φορούσαν μάσκα; Γιατί στο σχολείο που δουλεύω, ούτε ένας δεν φορούσε…
Όχι, δεν υπονοώ ότι ήταν στημένο… όχι, που να καεί ο Αμβρόσιος!
Λίγα τα λόγια για το 7ο Αθηνών σε παρακαλώ πολύ! Όσοι έχουμε περάσει από εκεί ξέρουμε πως αυτές οι εικόνες είναι μη ρεαλιστικές, από την καθαρότητα του τοίχου μέχρι τα ίδια @@θρανία που έχουν ακόμη!
Να πω λίγο τη γνώμη μου; Δεν ξέρω πώς θα ακουστεί αυτό που θα πω. Λέμε για γυναικοκτονίες, πατριαρχία όταν συμβαίνουν εγκλήματα αντρών σεξουαλικής / ερωτικής φύσεως. Ισχύει. Αλλά είναι μόνο ένα υποσύνολο της κατάστασης. Όταν βλέπουμε το υποσύνολο αλλά δεν βλέπουμε το όλο σύνολο, υπάρχει θέμα. Και το θέμα είναι ότι το ολόκληρο σύνολο είναι ότι η κοινωνία είναι άρρωστη. Από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσουμε. Δηλαδή όταν μια γυναίκα πετάει βιτριόλι σε μια άλλη γυναίκα για ζήτημα ερωτικής αντιζηλίας δεν υπάρχουν λόγια. Βιτριόλι στο πρόσωπο, δηλαδή καμμένο πρόσωπο και η γυναίκα έχασε και την όρασή της από το ένα μάτι είναι κάτι χειρότερο και από το βιασμό. Ουσιαστικά η ζωή της κοπέλας τελείωσε στα 34 της χρόνια. Είναι τραγικό, είναι απίστευτο. Ελπίζω να βρεθεί γρήγορα η δράστις και να σαπίσει στη φυλακή για όλη της τη ζωή.
Συμφωνώ μαζί σου στο δεύτερο κομμάτι από αυτά που γράφεις.
Η πατριαρχία δεν είναι το υποσύνολο, είναι η συστηματική καταπίεση, και ένα σύστημα στο οποίο η γυναίκα νιώθει φόβο για πράγματα που εμείς γνωρίζουμε πως δεν θα μας συμβούν ποτέ.
Το ότι μια εντελώς άρρωστη γυναίκα έριξε βιτριόλι σε μία άλλη γυναίκα είναι το (πολύ μικρό) υποσύνολο, το οποίο είναι τόσο σπάνιο που όταν γίνεται αποτελεί σοκαριστικη ειδηση.
Δεν είναι καλό να αφήνουμε τέτοια ακραία περιστατικά να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια και να αγνοούμε το συστηματικό πρόβλημα. Δε θα έπρεπε ποτέ μα ποτέ το πρώτο σχόλιο σε τέτοια νέα να είναι του τύπου “ε ορίστε κι οι γυναίκες τα κανουν, όλοι άρρωστοι είναι”.
Για μένα είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα αυτή η λογική.
Σήμερα, στις 15:30, δηλαδή σε ώρα αιχμής που μας είχαν υποσχεθεί ότι θα “πυκνώνουν” τα δρομολόγια, στον κεντρικότερο σταθμό Μετρό των Αθηνών (Σύνταγμα), άφιξη των συρμών ανά 10 λεπτά. “Τίμια” και στενά “τετ-α-τετ” μέσα στο βαγόνι, με τύπους που μόλις μπουν στο συρμό κατεβάζουν και τη μάσκα από το πρόσωπο.
Για όποιον κυκλοφορεί στο κέντρο και παρατηρεί, η όλη ιστορία της τήρησης αποστάσεων έχει “πάει”, εν πολλοίς, “περίπατο”.
Για να δούμε, τι θα δούμε…
Η τήρηση αποστάσεων εχει πάει εξαρχής περίπατο σχεδον παντού από τη στιγμή που έληξε η καραντινα, οχι μονο στο μετρό. Στην αρχή τουλαχιστον έβλεπες μάσκες, τωρα πάνε και αυτές. Μια βολτα έξω για περπάτημα αρκεί για να το καταλάβει κάποιος…
Οπως λες, να δούμε τι θα δούμε.
Το καλό είναι ότι-τουλάχιστον με τα επίσημα στοιχεία- δεν υπάρχουν κρούσματα αυτο το διαστημα σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο που νομιζω σήμερα είχαμε ρεκόρ κρουσμάτων.
Ο κορονοϊός έφτασε και στις φτωχές χώρες. Όπου φτωχός κι η μοίρα του, δυστυχώς. Φαντάζομαι ότι θα ζοριστούνε πολύ το επόμενο διάστημα.
Απλα για να ξεκαθαρισουμε κατι, γυναικοκτονια δεν ειναι οταν σκοτωνεται μια γυναικα, ειναι οταν σκοτωνεται μια γυναικα ΕΠΕΙΔΗ ειναι γυναικα (πχ εγκληματα “παθους” οπου ο αλλος την θεωρει ιδιοκτησια του, βιασμοι μετα φονου κτλ). Γι’αυτο η συγκεκριμενη περιπτωση δεν εμπιπτει στον ορο.
Επισης ας μην πεσουμε στην παγιδα του whataboutism, ναι και πολλοι αντρες κακοποιουνται (ψυχολογικα κυριως) απο γυναικες, ναι και καποιες λεσβιες κακοποιουν αλλες γυναικες, το οτι συμβαινει δεν ακυρωνει το συστημικο προβλημα της πατριαρχιας. Η οποια πατριαρχια ειναι (κακως) πολυ φορτισμενη και πολυ παρεξηγημενη εννοια αλλα αυτη ειναι μια αλλη πολυ μεγαλη κουβεντα.
Συγγνώμη, αλλά «πήρε» το μάτι μου στο διαδίκτυο ότι αποχώρησε η Μενεγάκη από τον Alpha και θα βρίσκεται, λέει, του χρόνου εκτός τηλεόρασης.
Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι η ανωτέρω κυρία είχε καθαρές, ετήσιες αποδοχές περί τα 2 εκατομμύρια ευρώ… Το συμβόλαιο με τις συγκεκριμένες αποδοχές αναφέρεται ότι υπεγράφη το καλοκαίρι του 2015 (επαναλαμβάνω: το καλοκαίρι του 2015).
Σκέφτηκα να ξεκινήσω να γράφω ένα «σεντόνι» για τις συγκεκριμένες αμοιβές, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι θα χρειαζόμουνα από δύο έως τρεις καριέρες ακόμα (άρα, άλλα 80 έως 120 χρόνια ζωής και ταυτόχρονης εργασίας) για να «τζιράρω» στο συνολικό εργασιακό μου βίο, όσα «έκανε» η Μενεγάκη σ’ ένα χρόνο… Μόλις συνειδητοποίησα το πόσο πολύ με «κατουράει» η αγαπημένη και λαοπρόβλητη «Ελένη μας», εγκατέλειψα το κείμενο και είδα ότι το προσδόκιμο επιβίωσης δεν με «βγάζει». Σκέφτηκα να κάνω και τη σύγκριση με ό,τι θα «τζιράρει» η Ελένη σε όλη την επαγγελματική της σταδιοδρομία, αλλά τότε θα «εκμηδένιζα» ιδία βουλήσει και άμεσα το προσδόκιμο επιβίωσής μου.
Είπα απλά να μοιραστώ μαζί σας τα παραπάνω.
Over and out.
Να προσθέσω σε αυτά που πολύ σωστά γράφεις ότι αυτό που (ίσως) δεν ξέρεις είναι ότι τα κέρδη της Ελένης μας, για να φοράει και να διαφημίζει ρούχα, κοσμήματα και καλλυντικά κυρίως σε instagram και στα υπόλοιπα social media… είναι τόσα που μπορεί και γράφει στα ωραία της τα παπαράκια τις καθαρές ετήσιες αποδοχές που ανέφερες
Κατά κάποιο τρόπο την παραδέχομαι και αυτή και όλο το σύστημα που δίνει τη δυνατότητα σε πουθενάδες να βγάλουν όσα θα βγάζαμε εμείς αν δουλεύαμε για 1000 ζωές. Κατά κάποιον άλλο τρόπο θα ήθελα να εκφραστώ τόσο απαίσια για όλη αυτή τη σκουπιδίλα που θα ζητούσα από μόνος μου από τους mods όλων των forum που συμμετέχω να με μπανάρουν για πάντα.
Ανάποδα τα έγραφε στο “άρθρο” που διάβασα εγώ.
Επισήμαινε πως το συμβόλαιό της με το κανάλι (δηλαδή για την παρουσίαση της εκπομπής της) ήταν γύρω στα 1,8 εκ. € το χρόνο. Επιπρόσθετα, από χορηγείες, διαφημίσεις και λοιπές προωθητικές ενέργειες εισέπραττε και άλλα 200.000 €. Εκτός και αν το ποσό του καναλιού είχε και συμμετοχή των εταιρειών που είχαν τοποθετήσεις προϊόντων στην εκπομπή.
Μιλάμε για πολύ “κατούρημα”, όμως!
Εργάζομαι στο χώρο του κοσμήματος εγώ. Διαχειρίζομαι eshop και επεξεργάζομαι φωτογραφίες για περιοδικά, αφίσες banners κλπ και έχω πολλές επαφές με διαφημιστές και φωτογράφους του χώρου. Δεν μπορείς να φανταστείς τι ποσά παίζουν. Υπολόγισε ότι η πιο ρεαλιστική εικόνα στις συνολικές ετήσιες αποδοχές είναι στα μισά μισά (κανάλι / social media)… είναι και ποσά που δεν φαίνονται
Και αυτό ισχύει
Καλά εδώ θυμάμαι τότε που άλλαξε από Ant1 σε alpha την εποχή των παχιων ( και τρελών μην πω ) αγελάδων τι ποσό λεγόταν ότι πήρε για την "μεταγραφή " .
Παντως να πω και το αλλο, γιατι επικεντρωνουμε στο “η Μενεγακη η ο Μεσσι παιρνουν Χ” και ο ταδε που δουλευει πιο σκληρα παιρνει χ/1000000. Το προβλημα δεν ειναι η Μενεγακη η η καθε Μενεγακη, ο καναλαρχης της δινει αυτα τα λεφτα γιατι η Μενεγακη του παραγει ακομα περισσοτερα. Αρα το θεμα ειναι γιατι ο καναλαρχης ή η Μπαρτσελον βγαζουν τοσα λεφτα? Αν σταματουσαμε να τους βλεπουμε δεν θα παρηγαγαν ολον αυτον τον πλουτο. Ουτοπικο φυσικα, αλλα νοιωθω οτι με το να βριζουμε τον Λεμπρον η τον Τζαστιν Μπιμπερ για το ποσα λεφτα παιρνουν απλα βαραμε το σαμαρι.
Ίδια κουβέντα έχουμε κάθε τόσο. Για παράδειγμα παλιότερα η αντίστοιχη κουβέντα ήταν γιατί οι μεγάλες μπάντες μπορούν και πουλάνε τα εισιτήριά τους για 100-150€ το άτομο και μάλιστα υπάρχει κόσμος που εξαντλεί αυτά τα εισιτήρια μέσα σε λίγες ώρες.
Ούτε εμένα με αφορά αυτό που πουλάει η Μενεγάκη, ούτε εμένα μου αρέσει το συγκεκριμένο σύστημα προσφοράς-ζήτησης αλλά αυτό δε σημαίνει ότι στην ίδια συζήτηση δεν μπαίνουν και πτυχές της «αγοράς» που ενδιαφέρει εμάς ως μουσικόφιλους.
Φατε ελευθερη αγορα στην μαπα και πειτε κι ευχαριστω, κι οταν σας λενε ποσο απανθρωπη ειναι, να λετε “ε και τι αλλο συστημα προτεινεις?” και “δεν θελω να μου βαζει χερι το κρατος στα λεφτα που βγαζω”. Και φυσικα το ανεπαναληπτο “αμα εισαι εξυπνος και μαγκας κανε κι εσυ αυτο που κανουν ολοι οι self made”
Εμ, για να μην υπάρξει παρανόηση, εγώ απλά δεν ήξερα τι “καθαρίζει” μία πρωτοκλασάτη παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης.
Η συγκεκριμένη -που αποτελούσε και την top περίπτωση θαρρώ- υπέθετα ότι θα αμείβεται καλά, αλλά 2 εκ. € το χρόνο, δεν το περίμενα με τίποτα, πολλώ δε μάλλον με συμβόλαιο υπογεγραμμένο μέσα στο “σούσουρο” και την ανασφάλεια του 2015, που σίγουρα θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στην αγορά της διαφήμισης, στις χορηγίες κ.λπ.
Τώρα για το “δίκαιον” του πράγματος, τι να πω; Εφόσον υπάρχει τόσο κοινό που να δικαιολογεί την επιρροή της κάθε Μενεγάκη, “εκτοξεύοντας” τις αμοιβές της, so be it.
Δεν είπα ότι είναι δίκαιο, απλά είναι άδικο να στοχοποιειται η κάθε Μενεγάκη και όχι ο Κοντομηνάς που βγάζει και από πάνω από την υπεραξία που του παράγει, αυτό λέω.