Ελληνική underground σκηνή

Psycho - Montage Fatal (1982)

Το εν λόγω συγκρότημα παρουσίασε μια ιδιαίτερη πρόταση που συνδύαζε ποπ, ροκ και όπερα. Τα μέλη του ντουέτου ήταν οι Στέφανος Κοτάτης (συνθέσεις) και η Δώρα Αντωνιάδη. O ήχος του Montage Fatal φέρνει κάπως και στον Κlauss Nomi, αλλά με μία πιο new wave αισθητική. Αξιοσημείωτο είναι ότι την ενορχήστρωση την είχε αναλάβει ο Σταμάτης Σπανουδάκης όπου παίζει όλα τα όργανα και ότι συμμετέχει και ο και ο Garry Wright, keyboardιστας των Spooky Tooth… Σε σημεία θυμίζουν και πιο ελληνικά ακούσματα. Η φωνή της Δώρας είναι πράγματι από τις πλέον ιδιαίτερες. Πληροφορίες λένε ότι έχει πεθάνει δυστυχώς. Βγήκε και ένας δεύτερος δίσκος το 87 και το διαλυσαν. Υπάρχει και μία διασκευή στο κλασσικό Psycho Killer (Talking Heads). Οι πιο κουλτουρο-ανήσυχοι αξίζει να τους ανακαλύψουν.

Carry Me Over

Psycho Killer (διασκευή)

ΥΓ: τα λέμε από την επόμενη εβδομάδα…φεύγω αυριο για το καθιερωμένο συνέδριο Στατιστικής (Βέροια). cheers:!:

Δεν ξέρω αν ο φίλος παναγιώτης έχει αναφέρει μια σπουδαία μπάντα που έπαιζε τρομερά την δεκαετία του 80.
Mιλάω για τους metro decay που η μουσική τους αγγίζει την ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ

κατεβάστε το δίσκο κειμήλια…

Αν και E.P., το Κειμήλια είναι φοβερό και ακολούθησε το Υπέρβαση σαν ολοκληρωμένη δουλειά πριν από 25-26 χρόνια… Τελικά η μπάντα αν και έκανε reunion πρόσφατα πρέπει να έχει διαλύσει ε;

Κι εμενα μου αρεσουν πολυ οι Metro Decay. Και ναι, διαλυθηκαν προσφατα…

Κάτι που αφορά την σκηνή και θα κάνω στην εκπομπή μου (αν όλα πάνε καλά) αυτή την Παρασκευή και πολλούς μπορεί να τους ενδιαφέρει, μπορείτε να το δείτε εδώ:

http://rocking.gr/modules/forum/showthread.php?p=858464#post858464

Σχετικά με τους Metro Decay που ειπώθηκαν παραπάνω,

αρχικά να πω ότι τους έχω αναφέρει φυσικά αρκετές φορές στο φόρουμ. Τοσο το 7" όσο και το LP αποτελούν μία από τις καλύτερες και μνημειώδεις στιγμές της σκηνής. Το κομμάτι τους “Κειμήλια” θεωρώ ότι είναι ίσως μία από τις δυνατότερες και προφητικότερες αν θέλετε στιγμές αυτού που αργότερα (μετά από 4 - 5 χρόνια) θεωρήθηκε ως gothic rock στο style των Sisters Of Mercy κλπ.

Nα διορθώσω επίσης κάποια πράγματα σχετικά με αυτά που ειπώθηκαν. Καταρχάς ο δίσκος τους λέγεται Υπέρβαση, και όχι κειμήλια. Το Κείμήλια είχε κυκλοφορήσει ένα χρόνο πριν, όπου μαζί με το εξαιρετικό Σκιές αποτέλεσε το ντεμπούτο 7". Αυτός ήταν και ο λόγος όπου ψηφίστηκαν το καλύτερο ανερχόμενο ροκ συγκρότημα τότε από το Ποπ κ Ροκ αν θυμάμαι καλά. Οι Metro Decay διαλύθηκαν κάπου το 85 - 86 μετά το λουκέτο της Creep Records. Eπανενώνονται ένα φεγγάρι το 89 σε μια δεύτερη προσπάθειά τους και δώσανε μία συναυλία στο ΑΝ όπου τραγουδούσαν με αγγλικό στίχο (!). Σύμφωνα με μαρτυρίες, ήταν κατώτεροι από την ελληνόφωνη περίοδό τους. Από τότε, ήταν ανενεργοί μέχρι και το 2007 όπου εκφράζεται η επιθυμία από την πλευρά της μπάντας για μία τελευταία εμφάνισή (κάτι σαν και αυτό που καταφέραν να μας χαρίσουν πέρισυ οι Γενιά του Χάους), αλλά τελικά η προσπάθεια αυτή δεν ευοδώθηκε. Δυστυχώς.

Όπως και να χει, οι Metro Decay ήταν ένα από τα πρώτα γκρουπς που με φέραν σε επαφή με πιο “μυστήριες” και “σκοτεινές” εκφάνσεις της ροκ και σε αυτό είχε φυσικά βοηθήσει η FM records όπου τότε, το 1994, είχε βγει μία συλλογή με μπάντες της Creep με τίτλο “Return of the Creeps”. Ήταν πολύ σημαντική αυτή η συλλογή καθώς έφερε σε επαφή μία νέα γενία, αυτη των εφήβων των 90’ς, με τις σημαντικότερες και δημιουργικότερες μουσικές της προηγούμενης δεκαετίας.

Άντε ρε που θα με κανετε να θυμηθώ τώρα και τους Art Of Parties…

τι κομματάρα ρε συ. Γαμεί ό,τιδηποτε αγγλόφωνο new wave είχε βγει στα 80’ς.

ΥΓ: για τους die hards, πριν κανα - δυο χρόνια είχε ανέβει σε γνωστό μπλογκ συναυλία των Metro Decay σε Λύκειο της Γκραβας το 84, μαζί με CPT Nefos, Villa 21, South Of No North, Art of Parties…ακόμα θυμάμαι τα εγκεφαλικά που είχα βαρέσει όταν το είχα ακούσει.

OΙ XLOS ΓΑΜΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Πραγματικά τους γουστάρω τρελά.

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που τους είδα live, ως σαπορτ σ’ ένα απ’ τα γνωτά xmas fest, οπου πραγματικά είχα μείνει μαλάκας έτσι. Γρήγορες έτσι punk rock-ιλες με την απαραίτητη δόση ska σημείων, και από κάτω να γίνεται της καριόλας. Γαμώ!

(Βέβαια την τελευταία φορά που τους είδα ξενέρωσα λίγο γιατί είχαν hardcor-έψει λίγο λόγω περίστασης (support στους Hope conspiracy). Δεν μασάμε όμως γαμάει ότι έχουν βγάλει.)

Νιώστε: http://www.youtube.com/watch?v=sJeiV2Jpmrs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=eUYZzIASApY&feature=related

EXTRA LARGE ON SOUND FUCKERS

Να ?σαι καλά Παναγιώτη (ειδικά για το quote και γενικά) που αποσαφήνισες από που και πότε ήταν το live.

Btw, check your pm?s.

thanx, (τσεκαρε τα pm σου επίσης :stuck_out_tongue: )

κατά τα άλλα έρχεται μια συλλογή με 19 παλιά τραγούδια των Γκροβερ, σε μια καινούρια κυκλοφορία με τίτλο Σκληρές Λέξεις. Μια καταγραφή της περιόδου 1981-1991 με συνθέσεις που έμειναν θαμένες σε κασέτες από πρόβες και συναυλίες, μια αποτύπωση μιας σημαντικής εποχής στη μουσική διαδρομή τους. Ακόμα δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρειες.

Επίσης, για όποιον ενδιαφέρεται για λαηβ το Σάββατο:

στο Νοsotros. Τους έχω δει 2 - 3 φορές και τους Cartoons (όπου ΓΑΜΑΝΕ) και τους Χαοτική Διάσταση, οπότε δεν με βλέπω να πηγαίνω.

Μάλλον θα πάω στους New Zero God που παίζουν στο Sin City.

Μετά από καιρό, ανακάλυψα μία χαβαλετζιδικη μπάντα. Ας είναι καλά ο Ataktos751. Όποιος έχει όρεξη να ακούσει καμμενιές…

X .M . (XARILAOS MOUSHAROS) - O JUNKIS TOY SKUNK(Dschinghis Khan cover)

Έχει ήδη βγει, αλλα δε ξερω αν υπάρχει σε κάποια μαγαζιά. Όποιος ενδιαφέρεται ας στειλει ένα πμ να του πω από που μπορει να το προμηθευτει εαν μενει Θεσσαλονικη. Στοιχιζει 12 ευρω και ειναι παρα πολυ προσεγμενη δουλεια και αξιζει να στηριξουμε…

οκ, αν ξέρεις κάτι για το πώς μπορούμε να το προμηθευτούμε και οι εκτός Σαλονίκης σφύρα μας!

@ worst enemy οι XLOS είναι μεγάλη ζημιά και σε ζηλεύω που τους έχεις δει.

:metal::metal::metal:

π***τανα όλα

Εννοείται ότι αν βρεθεί κάποια πληροφορία για μια τόσο προσεγμένη (όσο λες) δουλειά, θέλουμε ινφο.

Παναγιώτη, τώρα είδα το ποστ που λες για το λαιβ στο λύκειο της Γκράβας το 1984. Τρελό διαμάντι…

Α, και οι XLOS καλή φάση…

@Pirovatis όταν μάθω περισσότερα θα σε ενημερώσω…

Όποιος γουστάρει να ακούσει μια υποσχόμενη νέα μπάντα που κινείται στον χώρο του ελληνόφωνου ροκ ας τσεκάρει τους Γέενα Πυρός από το Ηράκλειο.

Μια ευκαιρία για την κόλαση (17-11-1973)

Xορεύοντας με ένα Φάντασμα

Συνέντευξη με τους ΓΚΡΟΒΕΡ εδώ!

Remix του Κειμήλια των Metro Decay από τους “Φανταστικούς Ήχουςεδώ!

Σήμερα έχει λαηβ Lost Bodies μαζί με Ducky Boyz, στο Κύτταρο. Αν και τους τους έχω δει και τους δύο και ψιλο-πρόσφατα, είναι το τελευταίο λάηβ των Ducky Boyz και είναι μαστ.

και μια που είχαμε και την συζήτηση για τους Metro Decay…αναβάλλεται για το φθινόπωρο η αναμενόμενη επανακυκλοφορία του άλμπουμ τους. Η “Υπέρβαση” θα υποστεί ηχητική επεξεργασία και μαζί με ένα ακυκλοφορητό αγγλόφωνο κομμάτι τους θα συμπεριληφθεί στην επανακυκλοφορία του ιστορικού LP. Ιδού και το Δελτίο Τύπου:

Καταρχάς σας ενημερώνουμε πως η επανέκδοση -σε μορφή βινυλίου πάντα- από την «Ειρκτή» του LP μας «Υπέρβαση» αναβάλλεται για το φθινόπωρο του 2010 προκειμένου να γίνει εκ νέου ηχητική επεξεργασία του. Στην επανέκδοση αυτή θα συμπεριλαμβάνεται και ένας δίσκος 45 στροφών ο οποίος θα περιέχει βασική ηχογράφηση (demo) ενός τραγουδιού μας με Αγγλικό στίχο (το μοναδικό που ηχογραφήσαμε ποτέ στη γλώσσα αυτή) με τίτλο ?Brand New Day?. Περισσότερα για την «Ειρκτή» στο www.eirkti.com

εδώ και το εξώφυλλο του αγγλόφωνου

Παγωμένοι στο χρόνο.

Κοιτάζοντας πίσω μετράμε όλες αυτές τις «ολοκαίνουργιες μέρες» που πέρασαν και πάλιωσαν και συνειδητοποιούμε (?) πως έχουν ήδη στριμωχτεί 26 ολόκληρα χρόνια ανάμεσα στο σήμερα και το 1984, χρονιά κυκλοφορίας της «Υπέρβασης» (και τίτλος του γνωστού βιβλίου του Όργουελ για τους σημειολόγους)…

Λοιπόν, τι μας οδήγησε (πέραν της καταλυτικής πειθούς των ανθρώπων της «Ειρκτή»)στην απόφαση να συναινέσουμε στην δημοσιοποίηση ενός τραγουδιού μας που ηχογραφήθηκε το 1986 και είχε ξεχαστεί ακόμη και από εμάς τους ίδιους? Την απάντηση αυτή αναζητούμε και εμείς. Ίσως να αποτελεί, όπως και το κείμενο αυτό, μία προσπάθεια να επανεξετάσουμε τη ζωή μας αναπαράγοντας μερικώς τις συνθήκες της εποχής κατά την οποία δεν σπαταλούσαμε τον ελεύθερο χρόνο μας χάρη σε μια βολικά απενοχοποιημένη αναβλητικότητα. Παρατηρώντας το εμπροσθόφυλλο της «νέας» μας κυκλοφορίας το οποίο απεικονίζει έναν άνδρα ο οποίος ετοιμάζεται να κοπανήσει με ένα βαρύ σφυρί το κεφάλι ενός δύστυχου γουρουνιού, νιώθουμε ειλικρινή αισθήματα συμπάθειας και προς τους δύο πρωταγωνιστές. Είτε το δούμε από την πλευρά του ζώου είτε από την πλευρά του δήμιου (σαφώς προτιμότερο!) η νέα δική τους «ολοκαίνουργη» μέρα σημαδεύεται για το μεν τετράποδο από μη αναστρέψιμη επώδυνη εξέλιξη, στον δε γενειοφόρο από πιθανά καθημερινή, αδιάφορη, πλην όμως δυνητικά αναστρέψιμη συνήθεια. Αυτό που δεν συνειδητοποιούμε αμέσως, είναι ίσως το γεγονός πως η δραματική αυτή σκηνή παραμένει εσαεί παγωμένη. Θύτης και θύμα βρίσκονται in limbo εδώ και αιώνες καθώς το σφυρί απειλεί όμως ποτέ δεν συναντάει το κεφάλι του δύστυχου χοίρου - κατά συνέπεια ούτε κι αυτός τους ένδοξους προγόνους του στη Βαλχάλα των Ζώων. Αυτό μας αναγκάζει να επανεξετάσουμε τους χαρακτηρισμούς που τους αποδώσαμε και να τιτλοφορήσουμε την σκηνή απλά ως «Άνδρας με Μεγάλο Σφυρί και ένα Γουρούνι» ή ως «Ένας Άνδρας με Ανησυχητικά Μεγάλο Σφυρί που Μάλλον Θέλει να Ισοπεδώσει Ένα Γουρούνι». Ας μην ευτελίσουμε την αξία του δράματος ταυτίζοντας το ζωντανό με γνωστά μας πρόσωπα (ή με τα Σώματα Ασφαλείας: σας ξέρουμε τι κουμάσια είστε!)…

Η σχέση τίτλου/εξωφύλλου οπωσδήποτε μας ικανοποιεί καθώς ακολουθεί την στιχουργική (και όχι μόνο) παράδοσή μας που θέλει να λατρεύουμε την αμφισημία και να αφήνουμε την ερμηνεία των λεγομένων μας στο κοινό. Αφού δείχνετε όμως ενδιαφέρον διαβάζοντας τις γραμμές αυτές ίσως θα έπρεπε να σας εξηγήσουμε επιτέλους κάποια πράγματα σχετικά με τη συνολική στάση μας κατά το μάλλον σύντομο δημόσιο πέρασμά μας από τον χώρο της μουσικής…

Metro Decay vs. Metro Decay…

Ας ξεκινήσουμε με την επιλογή μας να χρησιμοποιήσουμε ελληνικό στίχο. Πρώτα απ? όλα γιατί θεωρήσαμε αυτή την επιλογή τίμια εκτός από προφανέστατα λογική. Παρότι είχαμε την δυνατότητα να γράψουμε στα Αγγλικά (και πιστέψτε μας, με μεγαλύτερη επάρκεια στη συγκεκριμένη γλώσσα από τα περισσότερα εκ των σύγχρονών μας γκρουπ) πιστεύαμε πως σε καμία περίπτωση δεν θα είχαμε την ίδια δυνατότητα έκφρασης όπως αν χρησιμοποιούσαμε (τι άλλο διάολε?), την γλώσσα μας. Τα περί «διεθνούς καριέρας» που επικαλούντο τότε διάφοροι μας φαίνονταν (και ήταν, όπως αποδείχθηκε) κουραφέξαλα. Ίσως να ήταν αλλιώς με τα σημερινά δεδομένα (όπως για παράδειγμα η ύπαρξη του Internet), όμως ζώντας στον ελληνικό μικρόκοσμο των 80s δεν χρειάστηκε να το σκεφθούμε και πολύ. Όσον αφορά το ηχητικό αποτέλεσμα, είναι αλήθεια, ήταν ένα ζήτημα που χρειαζόταν δουλειά. Όμως η επιλογή γλώσσας πιστεύουμε πως ήταν και ένδειξη των προθέσεων της κάθε μπάντας: αυτές που δίστασαν να αποστασιοποιηθούν από τα πρότυπά τους δεν μπήκαν καν σε αυτή τη διαδικασία. Εμείς δεχθήκαμε την πρόκληση, το αν επιτύχαμε ή όχι είναι άσχετο. Στο κάτω-κάτω της γραφής το κοινό μας θα μας αποδοκίμαζε στα ελληνικά αν δεν του άρεσε το αποτέλεσμα. Τέλος, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε πως δεν μεμφόμαστε εκείνους που προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν την Αγγλική, οφείλαμε όμως να καταθέσουμε την άποψή μας. …

Πώς φτάσαμε λοιπόν στο ξενόγλωσσο ?Brand New Day?? Δεν θα δώσουμε άμεση απάντηση. Η εκφραστική αυτή στροφή ταυτίζεται χρονικά με γενικότερες αλλαγές στην δομή και το ύφος του συγκροτήματος και οφείλεται εν μέρει σε κάποιες εμμονές και στις ιδιορρυθμίες ενός εξ? ημών (αν και το έργο το ίδιο είναι καρπός συλλογικής δουλειάς). Οι φίλοι του γκρουπ θα έχουν προσέξει πως για την περίοδο που ακολουθεί την «Υπέρβαση» οι πληροφορίες για τους Metro Decay είναι ελάχιστες παρ? ότι το συγκρότημα παρέμεινε ενεργό για μερικά χρόνια ακόμη. Λοιπόν, οι κύριοι υπαίτιοι για αυτή την έλλειψη πληροφόρησης είμαστε εμείς οι ίδιοι. Όπως το έθεσε πρόσφατα ένας φίλος (που συμμετείχε στο σχήμα μας για λίγο καιρό), η μπάντα δεν εξελίχθηκε: απλά άλλαξε. Η αλλαγή αυτή προκάλεσε τον αργό θάνατο των Metro και δικαιολογημένα η πλειοψηφία των μελών του σχήματος δεν θέλει να την θυμάται. Παρόλα αυτά, θεωρήσαμε πως θα ήταν συνεπέστερο να ελευθερώσουμε το κομμάτι αυτό από τα δεσμά του, όπως «ελευθερωθήκαμε» και εμείς από το φάντασμα που μας στοίχειωνε ανακοινώνοντας επιτέλους την διάλυση που είχε προ πολλού επέλθει…

Η Υπέρβαση…

Δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα αποτιμήσουν την όποια αξία της «Υπέρβασης». Για μας είναι ούτως ή άλλως «ταμπού» καθώς την θεωρούμε σαν μια κιβωτό μέσα στην οποία φυλάσσεται η αμετάκλητα χαμένη μας αθωότητα. Σε ό,τι αφορά την δημοτικότητά της, η περιορισμένη (περιθωριακή θα λέγαμε) απήχησή της ήταν αναμενόμενη και τελικώς ευπρόσδεκτη. Δεν ευθύνονται για αυτό αποκλειστικά οι γενικότερα αντίξοες συνθήκες ή καθαρά εμπορικά ζητήματα όπως η έλλειψη προβολής και επαρκούς διανομής του δίσκου - άλλωστε τα προβλήματα αυτά ήταν κοινά για τους περισσότερους καλλιτέχνες που είχαν παρόμοιο με εμάς μουσικό ύφος. Κρίσιμες υπήρξαν οι συνέπειες των επιλογών μας. Θα μπορούσαμε γενικότερα σαν συγκρότημα να είχαμε ακολουθήσει έναν πολύ πιο εύκολο και δημοφιλή δρόμο. Την στιγμή που είχαμε την δυνατότητα να γίνουμε guitar heroes (παίζοντας garage rock ας πούμε) ή εντεχνοπόπ «τραγουδοποιοί» (όπως λέμε «επιπλοποιοί») προτιμήσαμε ένα ύφος πολύ πιο δύσκολο. Δικαιολογημένα πιστεύουμε πολλοί σύγχρονοί μας δυσκολεύτηκαν να μας αγαπήσουν. Και δεν ήταν μόνο η μουσική: ήταν και η (εκνευριστικά οικεία ίσως) εμφάνισή μας και το συνολικό στήσιμο μιας καθ? όλα θρασύτατης και στρυφνής μπάντας ? κάτι που διαπιστώνει εύκολα κανείς διαβάζοντας αυτές τις γραμμές. Όταν είσαι 20 - 25 χρονών και σου αρέσει κάποιο συγκεκριμένο είδος ή καλλιτέχνης απορρίπτεις οτιδήποτε θεωρείς πως απέχει από τα στερεότυπα που έχεις κατά νου. Κάπου εκεί λοιπόν τα χαλάγαμε ακόμη και με εκείνους που άκουγαν τον τότε νέο ήχο που σήμερα πια ονομάζουμε ?post-punk?. Από την άλλη βέβαια κατά καιρούς μας έχουν πιστώσει με επιρροή από διάφορους καλλιτέχνες αυτής της ομοταξίας. Φυσικά και είχαμε επιρροές. Απλά ακόμη περιμένουμε να τις πετύχετε. …

Παιχνίδια Στην Επιφάνεια…

Υπήρξαν πολλές αφορμές, εκτός από την επανέκδοση των μουσικών γραφών της νιότης μας (sic), που μας οδήγησαν στην δημοσίευση αυτού του κειμένου (ωστόσο, δεν βλέπουμε τον λόγο να τις αναφέρουμε). Από την ημέρα που σχηματίστηκε το συγκρότημα και με ελαχιστότατες εξαιρέσεις προτιμήσαμε συνειδητά να αποφύγουμε τις συνεντεύξεις και γενικότερα την προβολή μας με άλλους τρόπους πλην της μουσικής μας αυτής καθεαυτής. Ταυτόχρονα κάποιες από τις φωτογραφίσεις (ακόμη και ηχογραφήσεις!) μας έγιναν και διασώθηκαν αποκλειστικά χάρη στην φροντίδα τρίτων προσώπων. Πρέπει να παραδεχθούμε πως δεν είμαστε και οι πιο οργανωμένοι άνθρωποι στον κόσμο. Αλλά τώρα, ποιός ξέρει? Ίσως σιγά σιγά να γινόμαστε σαν τους γέρους που σε κάθε ευκαιρία αναπολούν τα περασμένα και διηγούνται την αγαπημένη τους ιστορία ξεχνώντας πως σου την έχουν ήδη πει πάνω από διακόσιες φορές. Λυπούμαστε αν όντως φανήκαμε φλύαροι, όμως, όπως και να έχει το πράγμα, τόσα χρόνια σιωπής σου γίνονται βάρος βρε αδελφέ. Ακούγοντας την ατελείωτη μπουρδολογία από άσχετους με το θέμα, ή κάποιους συνεντευξιαζόμενους αδιάντροπα να αυτοανακηρύσσονται προστάτες άγιοι της ?underground? σκηνής, πολλές φορές βγαίνουμε από τα ρούχα μας. «Και τι σας νοιάζει αφού δεν παίζετε? Έναν κωλοδίσκο βγάλατε όλο κι όλο και μας πρήξατε» σας ακούμε να λέτε. Δεν έχετε άδικο. Εδώ όμως μαθαίνουμε από την τηλεόραση πως στα ελληνικά 80?s μεσουρανούσαν μουσικοί πανδήμως αγνοούμενοι και κάποιοι απίθανοι έχουν χρισθεί rock and roll θρύλοι. Να που τελικά υπάρχουν παράλληλα σύμπαντα! Ίσως ο κάπρος του εξωφύλλου μας να πάρει την εκδίκησή του σε κάποιο από αυτά. Άντε βρε μάγκα: με την ευχή μας!..

Metro Decay - Απρίλιος 2010 …

Υπάρχει θεός τελικά…

Σαν πολλές επανενώσεις τα τελευταία χρόνια.

Κι αυτό μόνο καλό είναι!

Βασικα σε αυτη τη περιπτωση δεν εχουμε επανενωση. Ισα-ισα. Διαλυση εχουμε :smiley:

Αρκετά ενδιαφέρον το κείμενο πάντως. Κι αν καταλαβα καλά τα δυο κομματια απο το 7αρι τους δεν θα συμπεριλαμβανονται. Καλη φαση θα ηταν να μπουν σαν μπονους…

έτσι όπως είχε γίνει και το 94 με την επανακυκλοφορία σε cd από την FM Records, όπου είχε συμπεριληφθεί και το 7". Τότε είχε ακουστεί κάτι και περί σκέψεων/προσπαθειών επαναδραστηριοποίησης της Creep αλλά δυστυχώς δεν…