Τι ακούτε τώρα Vol. 667 (Part 2)

@apostolisza8 νομίζω θα σε ενδιαφέρει (αν δεν το έχεις ακούσει)

1 Like

χαχ έπεσες 100% μέσα, σήμερα το συζητούσα μάλιστα.

1 Like
3 Likes

Τι ταινιαρα…

7 Likes
2 Likes

5 Likes

Γενικά, φοβερό δίδυμο…

3 Likes

Πριν γίνουν όλα πολύ τέλεια…

6 Likes

Χαχα, δεν ξέρω για τέλεια. Για εμένα αυτό είναι το καλύτερο τους. Παίζουν ακόμη alternative, μακριά από κάθε υποψία mainstream.

1 Like
5 Likes

Έχω το εξής πρόβλημα με πολλούς rock κυρίως δίσκους, όσο περνάνε τα χρόνια. Foo Fighters, το τελευταίο Soundgarden, ακόμα και σε σημεία το λατρεμένο Binaural από Pearl Jam…Όλα μοιάζουν να είναι τέλεια, κυρίως όσον αφορά τα tempos, όλη αυτή η μετρονομική τελειότητα… Δεν χάνεται μιλισεκόντ. Και μου στερεί αυτό το πιο ανθρώπινο, live feeling. Στην πορεία μπορώ, ευτυχώς, να “δω” την μουσική πίσω από την παραγωγή αλλά αρχικά πάντα τσινάω.

3 Likes

Binaural εκπληκτικος δισκος. Ο τελευταιος τους μεγαλος δισκος, λιγο πριν το δυστυχημα που τους σημαδεψε για μια ζωη. Καποια κομματια (οχι ολα) ειναι ηχογραφημενα με …binaural τεχνικη και για’ αυτο ισως ο συγκεκριμενος δισκος ειναι πιο απολαυστικος με ακουστικα.

2 Likes

3 Likes

Αυτό είναι καλό, το παραδέχομαι.

7 Likes
7 Likes

5 Likes
1 Like

Το βγάλαμε το καλοκαίρι και για φέτος, τεράστιε.

image

2 Likes