Με New America σίγουρα οι πιο αδύναμοι, μαζί με το μνημειωδώς αψυχολόγητο Into the Unknown ![]()
Και περιέργως ο πρώτος που άκουσα…
Σαν σήμερα πριν από τέσσερις δεκαετίες εμφανίστηκε το Epicus Doomicus Metallicus, με “συμβασιούχο” (εκπληκτικό) τραγουδιστή, με διαφορετικό χρωματισμό στο εξώφυλλο από αυτόν που σχεδίαζαν, ένας δίσκος που όχι μόνο ονομάτισε ένα καινούριο υποείδος στο metal, αλλά έθεσε και το δυσθεώρητο άνω όριο για όλα όσα ακολούθησαν!
Συμπαθής δίσκος.
On topic:

Κλαίω
Παιζει πάλι να ευθυγραμμίστηκαν οι πλανήτες:

Ακόμα στα to do… Φέτος έχω ακούσει 3-4 νέες κυκλοφορίες μόλις.
άκου το τώρα
Διαβάζω στα social ότι σήμερα έχει γεννέθλια αυτό το έπος. 40 χρόνια κλείνει ο δίσκος που εφηύρε ένα ολόκληρο είδος metal και έμελλε να καθορίσει το Epic Doom Metal.
Εγώ τους γνώρισα το μακρινό 1993 ή 1994 με το παρακάτω.
Το ακούμε ολόκληρο
edit: Εϊδα μόλις τώρα την αναφορά του @Ian_Metalhead
![]()





