2 Likes
Γκάμησε. Πρέπει κάποια στιγμή βέβαια να σταματήσω να έχω προσδοκίες ως προς το τι να περιμένω από έναν τύπο που έχει δισκογραφήσει με δύο διαφορετικά ονόματα (για κάποιο λόγο) και δεν έχει “κάτσει” ποτέ σε έναν ήχο.
Κατά τ’ άλλα ας κάνω ένα πέρασμα από το αγαπημένο μου Maiden μετά από κάτι χρόνια.
11 Likes
Πιθανόν το καλύτερο 79o studio album στην ιστορία.

3 Likes
7 Likes
1 Like
3 Likes
2 Likes
3 Likes

Θα πω ότι είναι καλύτερο απ’ όσο θυμόμουν. Αλλά ακόμα δεν πείθομαι.







