ωχ, τι θα ακούσουμε…
λολ γιατι το πρωτο κομματι κανει αποτομο fade out, τιναφτα.
ωχ, τι θα ακούσουμε…
λολ γιατι το πρωτο κομματι κανει αποτομο fade out, τιναφτα.

31 χρόνια ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ
Μου είπαν πολλές φορές να το ακούσω αλλά κάθε φορά που βλέπω το εξώφυλλο μου κόβεται η όρεξη.
Θυμάμαι βέβαια παλιά που ακούγαμε δίσκους σε κασσέτες και δεν ξέραμε καν πως είναι τα εξώφυλλα. Ούτε οι φάτσες πασίγνωστων (όχι σε μας) μουσικών καλά καλά (πχ. Dio).
Having said that, θα αντιπαρέλθω τους Castle Rat ακόμα μια φορά για να χώσω φανταστική heavy κυκλοφορία του '72. Χωρίς εξωφυλλάρα κι αυτό.
τι έχει ρε το εξώφυλλο? Ποιο μεγάλη απορία βέβαια είναι γιατί στο πρότειναν… ![]()
E doom/ heavy rock μου λέγανε, ξέρω γω? Άμα πατάει στα 70ς…
Α, οκ…δεν έχουν άδικο. Δως του μια ευκαιρία. Η τύπισσα έχει φοβερή φωνή.
Σε τι φορμάτ το ακους;
ον τοπικ
Demystification of the Fallen Idols | Mystifier / Craven Idol | Dark Descent Records
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΒΓΗΚΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ @ManosOrff
