Τι ακούτε τώρα Vol. 667 (Part 2)

4 Likes

λέει τίποτα;

4ο τραγουδι ειμαι. η αποψη μου ειναι θετικη. εαν σου αρεσει και ο King Diamond θα σου αρεσει και αυτο.
η φωνη του Nils K. Rue πολυ καλη, τα σολο Larogcque λες και ξεπηδανε απο το Abigail και Them. 80ιλα με συγχρονη παραγωγη.

3 Likes

1 Like

Μια ομορφιά το Audrey Horne!

2 Likes

3 Likes

Cost of Living Adjustment | Cola

1 Like

5 Likes
6 Likes
13 Likes

image

3 Likes

10 Likes

Είδες τι καλή που είναι η pop?

1 Like

:disguised_face:

5 Likes

2 Likes
2 Likes

Οχι ρε μλκ, ελεος χαχαχαχα

1 Like

@Primordial_hordes

2 Likes