4 Likes
λέει τίποτα;
4ο τραγουδι ειμαι. η αποψη μου ειναι θετικη. εαν σου αρεσει και ο King Diamond θα σου αρεσει και αυτο.
η φωνη του Nils K. Rue πολυ καλη, τα σολο Larogcque λες και ξεπηδανε απο το Abigail και Them. 80ιλα με συγχρονη παραγωγη.
3 Likes
Μια ομορφιά το Audrey Horne!
2 Likes
3 Likes

3 Likes
Είδες τι καλή που είναι η pop?
1 Like
![]()
Οχι ρε μλκ, ελεος χαχαχαχα
1 Like





