Τι ακούτε τώρα Vol. 667 (Part 2)

τι ακούω από αυτούς? Βλέπω, το Incendiary έχει καλές κριτικές…

Τα δύο πρώτα έχω ακούσει, ορμάς άφοβα.

1 Like

Και “By the Light of Their Destruction” επίσης

1 Like

θα είναι σαν να ακούς King Diamond χωρίς King Diamond

1 Like

Όνειρο :sunglasses:

1 Like

1 Like
1 Like
1 Like

the color of rain | aja monet

1 Like

5 Likes

Μετά από αυτό

παίζει αυτό…

5 Likes
1 Like
1 Like
1 Like

Απλά υπέροχο…

6 Likes

Κάτι κλασικό για σβήσιμο.

Gotta get out,
Gotta get away,
You’ll have to pay,
If you stay too long,
Too long in Tyger Bay…

9 Likes
5 Likes

c3f924870fabe37205eddf42940c0716_large

5 Likes