τι σολο είναι αυτό ΓΤΧΜ
τι σολο είναι αυτό ΓΤΧΜ

Song of the seasons coming through me now
Like the wind in your hair
We’re so together in the way that we feel
That we could wind up anywhere
O ενθουσιασμός που συνεχίζει να μου προκαλεί μετά από 20 χρόνια το Safe European Home δεν υπάρχει. Σίγουρα στη λίστα μου με τα κορυφαία εναρκτήρια τραγούδια δίσκων.
Η σεκάνς των τίτλων αρχής μαζί με το θέμα της Wendy Carlos, είναι ο,τι πιο τρομακτικό υπάρχει στο Shining…
Τα είπαμε στο “52” το '93, τα είπαμε το '95 (δικαιολογημένα όχι το '98), να που επέστρεψαν οι κύριοι και με πολύ ωραίο δίσκο, αρκούντως southern-ίζοντες, όπως κάποτε.
Πριν από 37 χρόνια κυκλοφόρησε το Extreme Aggression έχοντας ένα μάλλον πρόχειρο εξώφυλλο αφού η αρχική ιδέα εγκαταλείφθηκε, όμως το περιεχόμενο του έφτανε για να εκτοξεύσει τη δημοφιλία των Kreator και να τους φέρει για live στη χώρα μας, μια συγκυρία που επέτρεψε και το γύρισμα του βίντεο για το Betrayer! Όλα αυτά σε μια εποχή “ανομβρίας” από πλευράς metal γεγονότων στην Ελλάδα έχτισαν μια σχέση αγάπης με το εγχώριο κοινό που κρατάει ακόμη δυνατά!

This album is the shit!