WhoCares (Iommi, Gillan, Lord, McBrain, Newsted & Lindstrom)

WhoCares είναι το όνομα του συγκροτήματος που αποτελείται από Tony Iommi, Ian Gillan, Jon Lord, Nicko McBrain, Jason Newsted και Linde Lindstrom (από τους ΗΙΜ).

(για τους υπόλοιπους υποθέτω ότι δεν χρειάζονται συστάσεις! :p)

Οι παραπάνω κύριοι μαζεύτηκαν προκειμένου να ηχογραφήσουν 2 τραγούδια τα έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων θα διατεθούν για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό στην Αρμενία.

Κυκλοφόρησε ένα δείγμα της δουλειάς τους στο Youtube, δείτε εδώ.

Ημερομηνία κυκλοφορίας: 6 Μαϊου. Ήδη μου τρέχουν τα σάλια (και αναμένω - γιατί όχι - μια πλήρη δισκογραφική δουλειά)!

Αναλυτικά, το press release στο παρακάτω spoiler:

[SPOILER]WHOCARES: IAN GILLAN, TONY IOMMI & FRIENDS THE GREATEST OF HEAVY ROCK SUPERGROUPS RELEASES ITS DEBUT CD SINGLE ON EARMUSIC - FOR A GOOD CAUSE

Hamburg based earMUSIC, the international pop rock label of entertainment Group Edel, is proud to announce the release of the debut CD single by WhoCares on May 6th 2011. ll rock fans surfing the internet are already aware of the many rumours and semi-official news about this music project -one that simply seemed “too exciting to be true”.

What hides behind this new band name is in fact the renewed musical union between legendary Deep Purple singer Ian Gillan, with none other than Black Sabbath’s Tony Iommi: the undisputed master of heavy guitar riffs.

The duo has recorded two brand new songs with the intent to support the rebuilding of a music school in Gyumri, Armenia. Both Gillan and Iommi have spent a lot of time in Armenia, fallen in love with the country and the people and have dedicated a lot of work to a nation still shocked after the earthquake that struck Armenia on December 7, 1988 at 11:41am.

The collaboration of Gillan and Iommi, who have worked together before on the Sabbath album “Born Again”, is in itself an incredible news for all rock and metal fans and will be the best of surprises to get to know who is completing the band:
None other than Jon Lord on keyboard (“Mr. Hammond”, partner with Gillan on all the Deep Purple classics), Iron Maiden drummer Nicko McBrain, legendary bass player Jason Newsted and guitar player Linde Lindstrom are also featured on the two new songs.

There is no doubt that this is the biggest ever super-band to release new material in 2011. WhoCares will release the 2 new songs on digital download and limited edition CD single on May 6th 2011: “Out of My Mind” (and epic hard rock classic, destined to remain in time as a hard rock milestone) and “Holy Water”. The CD single will also contain the video clip of “Out Of My Mind” and a 40-minute documentary that shows Gillan’s and Iommi’s involvement with the Armenia cause over the years.

Ian Gillan said: “The idea came as Tony and I flew back from Yerevan together after being inspired by the enthusiasm of everyone there to get this thing done. It was brilliant working with Tony again after all these years; he makes life easy for a singer. The other guys need no introduction do they?”

Tony Iommi added: ""Some twenty years ago when the call came, I thought, well at least I’ve helped, but it was going to Armenia and seeing the actual devastation caused by the earthquake that really made me realise that funds were still needed. Despite all the money that was raised last time, here was a music school doing their best, forgotten, in basic tin sheds. After the warmth and honour bestowed upon us during our visit, we just had to help make a difference and get the school re-built. And what better way than to hook up with some of rock’s greatest players and my old mate Ian, both an honour and a pleasure. "[/SPOILER]

[B][SIZE=“4”]Tony Iommi[/SIZE][/B] + [SIZE=“1”]Mikko “Linde” Lindström[/SIZE] (ένας που παίζει λέει σε κάποιους ΗΙΜ)

[SPOILER][/SPOILER]

Κατά τ’άλλα, ενθαρρυντικές οι ενδεικτικές τζούρες από τις ηχογραφήσεις…

νταξ πολυ μικρο το δειγμα για να κρινει κανεις αλλα ακουγεται αρκετα δυνατο! οσο μπορεσα να ακουσω μου φανηκε και κομπλε η φωνη του Big Ian!! παντως πολυ δυνατο project! ολοι ειναι ενας και ενας! ας ελπισουμε να μην μεινουν μονο σε αυτα τα 2 τραγουδια.

Εννοειται οτι ευχομαστε σε δισκο… Ο,τι ακουσαμε στο video παντως ακουγεται πολυ ενδιαφερον…

Παντως θα μπορουσαν να βαλουν για ονομα WhoFuckinCares για να ειναι πιο ολοκληρωμενο.:stuck_out_tongue:

Ε ναι ρε, αφού είναι γαμπρός του IOMMI :wink:

Σύμφωνα με μια συνέντευξη του Ian Gillan σχετικά με τη συνεργασία του με τον Tony Iommi (λεπτομέρειες εδώ: http://www.mediamax.am/en-news-91-669.html), ελπίζει να συνεργαστούν μαζί στο όχι-και-τόσο-μακρινό-μέλλον.

Ας ελπίσουμε για ένα ολοκληρωμένο δίσκο - αφού φυσικά τελειώσει ο δίσκος των Purple! :lol:

Μακάρι να βγάλουν κανονικό δισκάκι! Στανταρ θα σπέρνει!!!

Γιούργια παιδιά:

To video ολόκληρου του τραγουδιού! :wink:

Edit: Πόσο τα σπάει το τραγούδι! Ο Gillan τραγουδάει αβίαστα, ο Iommi σπέρνει με τις ριφάρες του, ο Lord γεμίζει με το Hammond, ο McBrain είναι ο γνωστός στιβαρός εαυτός του και ο γαμπρός του Iommi καταφέρνει να χώσει και ένα solo στο τέλος!!!

Πόσο epic ο στίχος “still see those bitches of hell”!!!

το προηγουμενο λινκ δεν ανοιγε,πιστευω αυτο να ειναι οκ απο εδω και περα.

Στα του κομματιου…

Βαρυ και ασηκωτο riff απο Iomi,δυναμικο drumming απο Mcbrain.
O Newsted κολλαει τρελλα με το παιξιμο του ενω ο Lord γεμιζει κυριως στο refrain.
Τα φωνητικα του Gillan θυμιζουν λιγο το Soon forgotten απο το Purpendicular που μονο καλο μπορει να θεωρηθει.
Πολυ καλο σε γενικες γραμμες.
Περιμενουμε να ακουσουμε και το 2ο κομματι :slight_smile:

edit:διορθωσα τον τιτλο του κομματιου μην μας πουν οτι δεν ξερουμε και αγγλικα :stuck_out_tongue:

Σωστή παρατήρηση Storm! :thumbup:

Δεν είναι κακό αλλά περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό…

καθως το πες.χου?ελα μω τα επικουρικα και τα συνταξιμα.αφου ειναι μεσα κι αρχοντας του ροκ και του μεταλ ο οποιος οσο και να πεις ειχε μια προσηλωση στη μουσικη και οχι τοσο στα παρελκομενα,αντε να ακουσουμε…:-k

Καλά, το “Ηoly Water” είναι πολύ πολύ καλύτερο από το “Out Of My Mind”.

Κομματάρα λέμε!!!

supergroup και φιλανθρωπικος ο σκοπος που το δημιουργησαν
μπραβο τους
παντως ο Gillan το διεψευσε οτι σκοπευουν να κανουν δισκο ενω ο Iommi
ειπε μπορει
μακαρι!!!

και σήμερα το κοροϊδεύαμε. αν ειναι δυνατόν!!

[B]CD1[/B]

1. WHOCARES “Out Of My Mind” (fi rst time on an album)
    Featuring Jon Lord, Linde Lindström (HIM), Jason Newsted (METALLICA), Nicko McBrain (IRON MAIDEN)

2. BLACK SABBATH “Zero The Hero”

3. Ian Gillan feat. Iommi, Ian Paice and Roger Glover “Trashed”
    [B][SIZE=“4”]04. M. Rakintzis feat. Ian Gillan “Get Away” (fi rst release on a Gillan album, only released in Greece before)[/SIZE][/B]

4. Tony Iommi feat. Glenn Hughes “Slip Away” (fi rst time on CD)

5. Gillan “Don?t Hold Me Back”

6. Ian Gillan “She Thinks It?s A Crime” (vinyl single B-side, fi rst time on CD)

7. Repo Depo feat. Ian Gillan “Easy Come, Easy Go” (previously unreleased)

8. DEEP PURPLE feat. Ronnie James Dio “Smoke On The Water” (live with the Royal Philaarmonic Orchestra)
    [B]
    CD2[/B]

9. WHOCARES “Holy Water” (fi rst time on an album)
    Featuring Jon Lord, Linde Lindström (HIM), Jason Newsted (METALLICA), Nicko McBrain (IRON MAIDEN)

10. BLACK SABBATH “Anno Mundi”

11. Tony Iommi feat. Glenn Hughes “Let it Down Easy” (fi rst time on CD)

12. Ian Gillan “Hole in My Vest” (7" vinyl single B-side, fi rst time on CD)

13. Gillan & Glover feat. Dr. John “Can?t Believe You Wanna Leave me”

14. Ian Gillan & The Javelins “Can I Get A Witness”

15. Garth Rockett & The Moonshiners aka IG “No Laughing in Heaven” (rare track)

16. Ian Gillan “When A Blind Man Cries” (Live at Absolute Radio, previously unreleased)

17. DEEP PURPLE “Dick Pimple”

ελα όλοι μαζί

[B]I wanna get away,get away,get away
I wanna get away from all this confusion [/B]

παρακαλείτε ο κύριος με την βανα, να σχολιάσει

Αξίζει για το ακυκλοφόρητο jam των Purple (Dick Pimple) και 2-3 άλλα b-sides, vinyl tracks, κλπ.

Όσο για τη συνεργασία με το Ρακιντζή, δεν μπορούσανε να βάλουν και τα άλλα 2 τραγούδια που είναι πιο αξιοπρεπή; :-s

Eχω κλάψει ε,τώρα το ειδα:lol::lol::lol3:

fixed