καπως ετσι ναι.
Ο eNick που είναι Έλληνας αλλά ζει στο εξωτερικό εντάσσεται στους ανοιχτόμυαλους ξένους μεταλλάδες ή στους κλειστόμυαλους έλληνες μεταλλάδες;
Στους μισάνοιχτους. Ή μισόκλειστους, ανάλογα πώς βλέπεις το ποτήρι.
Για να μην είμαι και εκτός θέματος, καλή μπάντα οι Kvelertak, για πάρτυ φάση ειδικά. Ποτέ μου δεν τους λάτρεψα, αλλά ακούγονται ευχάριστα.
Εγώ πάντως σίγουρα στους δεύτερους Leave it guys απλα ενα κακεντρεχες σχόλιο πέταξα που όλοι ξέρουμε πως ισχύει, με το τζερτελο δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτερα γιατι το βλεπω πως αρπαζεστε απο λεπτομέρειες γι αυτό το λόγο, δε θα κατσω να εξηγουμαι καθε φορα. Ας αφήσουμε το ανούσιο οφ τοπικ για το δίσκο που έρχεται φορτσάτος
Εμένα δεν με ψήνουν και πολύ, κάτι τρέχει με τις ελληνικές παρωπίδες μου μάλλον.
αν και 2 χρόνια πριν έγραφα αυτά:
[SPOILER]
[/SPOILER]
2 χρόνια μετά μάλλον το έχω μετανιώσει αφού το βινύλιο μαζεύει σκόνη στο ράφι (φαίνεται έβαλα παρωπίδες ενώ δεν είχα! λολ). Πέρα από την πλάκα είμαι περίεργος πως θα παίξουν στο νέο άλμπουμ και σε τι υφος θα κινηθούν…
Ρε μαν, τώρα κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; δεν έχει άδικο σε αυτό που λέει η Τατσομαν. δεν είπε όποιος έχει παρωπίδες δεν του αρέσουν οι Kvelertak και οι κάθε Kvelertak. Απλά είπε για τους κολλημένους έλληνες μεταλλάδες που όταν πάνε να δούνε maiden και megadeth έχουν γραμμένα τα σαππορτ γιατί δεν θέλουν να τους ακούσουν. όχι γιατί δεν τους αρέσουν γιατί έχουν παρωπίδες και είναι κολλημένοι. για τέτοιους ακροατές, έλληνες και ξένους (κυρίως έλληνες όμως γιατί το έχουμε το θεματάκι μας με τα “μεγαθήρια”) ισχύει : maiden/megadeth/metallica=καλό, υπόλοιπες μπάντες=τους έχουμε γραμμένους.
Κατ? αρχάς, μαν, δεν μιλάει μόνη της, απάντησε και ο ηβωλ ενδιάμεσα.
Δεύτερον, το ίδιο κατάλαβα ότι είπε, για τους “κλασικούς κολλημένους Έλληνες μεταλάδες” κλπ.
Και ρώτησα αν θεωρεί/τε πως το γεγονός ότι στο “εξωτερικό” είναι “γνωστοί” οι κβελερτακ οφείλετε στο ότι εκεί δεν είναι κολλημένοι και δεν έχουν παρωπίδες.
Για να μην το κουράζω με ερωτήσεις, σχόλια σαν κι αυτά
είναι τόσο αόριστα και προκατειλημμένα που για μένα φανερώνουν επαρχιωτισμό (με την έννοια της σχέσης κέντρου - περιφέρειας), ενώ, κατά τη γνώμη μου, ειδικά στις μέρες μας που το γρήγορο ίντερνετ και η άμεση ενημέρωση είναι δεδομένα, έχει πάψει να ισχύει αυτό το πράγμα όσον αφορά τη σχέση της Ελλάδας με τον υπόλοιπο κόσμο. Επικεντρώνομαι στην ενημέρωση και όχι στη διοργάνωση συναυλιών για παράδειγμα, που είναι διαφορετικά ζητήματα.
Και από τη στιγμή που υπάρχει άμεση και προσωπική ενημέρωση είναι πολύ πιο εύκολο παράγοντες όπως κριτική χάμερ, διαφήμιση-προώθηση, παρωπίδες που ανάγονται στο dna κλπ. να μην έχουν και τόσο μεγάλη επιρροή πια και να πούμε πως πάνω απ? όλα είναι το προσωπικό γούστο του καθενός αυτό που τον κάνει να πει αν ένα συγκρότημα του αρέσει ή όχι. Κι αυτό δεν είναι σταθερό φυσικά. Για παράδειγμα, από πέρσι που τους πρωτοάκουσα μέχρι σήμερα δεν μου έχουν κάνει κλικ οι κβελερτακ. Μπορεί με τον καινούριο δίσκο ή του χρόνου ή σε δέκα χρόνια να μου κάνουν.
Ενώ ας πούμε το γεγονός ότι σε μένα, για κάποιο λόγο, απαντάς με φουλ σαρκαστική διαθεση ενώ στον dmembra μέσα στη σοβαρότητα, είναι φουλ ώριμο ας πουμε, που για να στηριξεις τα λεγομενα σου επρεπε να βρεθει καποιος να υποστηρίξει κάτι που είπα και είναι ευρέως γνωστό. Θα μπορουσε να είχε ξεκινήσει από την αρχή η κουβέντα έτσι, ώστε να μου δωθεί η ευκαιρία να απαντήσω κι εγώ ότι πρώτον πουθενά δεν ανέφερα το χαμερ, και δευτερον,πουθενα δεν υποστηριξα οτι γενετικά οι Ελληνες είναι κολλημενοι, απλά ότι υπάρχουν αρκετοί Έλληνες που είναι. Και ο μονος λόγος που το υποστηρίζω αυτό είναι ότι στην Ελλάδα ζω, και εδώ βλέπω καθαρα πως έχουν τα πράγματα, εφόσον δε ζω σε αλλο μέρος του κόσμου δεν μπορώ να σχολιάσω και ανάλογα, ή να κάνω συγκρίσεις (πράγμα που δεν έκανα έτσι κι αλλιως). Το τραβάμε χωρίς λόγο.
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες όσον αφορά την ενημέρωση του ακροατή. Ενημέρωση υπάρχει και εν μέρει συμφωνώ στο ότι ακούει ο καθένας ενάγεται στο γούστο του. Αλλά πρέπει και εσύ να παραδεχτείς πως υπάρχουν αρκετοί “κολλημένοι”. Δεν το λέω για να κάνω κριτική (ο καθένας ακούει ότι γουστάρει), αλλά καλώς ή κακώς κολλημένοι υπάρχουν. Και η πλειοψηφία των ελλήνων ακροατών έχουν τα κολλήματά τους. Αυτό το καταλαβαίνεις πολύ εύκολα όταν κάθε χρόνο τέτοια εποχή στο “φήμες για συναυλίες” διαβάζουμε το “ξέρει κάνεις αν θα έρθουν οι Maiden το καλοκαίρι;”. Δηλαδή εν έτει 2013 πολλοί μεταλλάδες είναι κολλημένοι σε αυτές τις μπάντες (και καλά κάνουν) ίσως γιατί δεν τους ενδιαφέρει να ακούσουν κάτι καινούριο.
Όσον αφορά τους ξένους δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί δεν έχω ζήσει στο εξωτερικό ούτε έχω συναναστραφεί με ξένους μεταλλάδες. Αλλά αν αναλογιστείς ότι σε ξένες χώρες τη μέταλ μουσική την αντιμετωπίζουν ισάξια με τις άλλες δείχνει μια “ανοιχτομυαλιά” των ακροατών.
αυτό από που προκύπτει? και γενικότερα ποιοι είναι αυτοί οι ξένοι ρε παιδιά? για ποιους λέμε? τους ισπανούς, τους δανούς, τους αργεντίνους?
Όταν βλέπεις τους At The Gates να έχουν πάρει σουηδικό Grammy, συμπεραίνεται αρκετά εύκολα:)
ήταν υποψήφιοι μαζί με malmsteen στην σουηδική έκδοση στην υποκατηγορία heavy metal και κάτι τρέχει στα γύφτικα
ναι, και στην ελλάδα καλύτερο ροκ συγκρότημα είναι οι ονιράμα
Μπροστά στον Κούντο έχουμε πει ότι ωχρειούν οι Moral.
Ας βρεθει καποιος να σβησει τα οφτοπικ. Ναι και τα δικα μου.
who is κουντος?
omfg are you serius?
οριστε, αγαπα το!
edit, υπάρχει και αυτό
http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=16395&highlight=�������+moral
δεύτερο εντιτ, μπράβο dmembra, επρεπε να γίνει.
Λοιπόν, για να φύγουμε από το οφφτόπικ και να γυρίσουμε εκεί από όπου ξεκίνησε η κουβέντα, πόσο θα γαμούσε να τους φέρουν με Truckfighter και El Doom & The Born Electric:roll:
πω, ωραία σαπόρτ
tatsoman κάνω ότι δεν το είδα καν… #-o